- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Επαφή με το θεατή
Στο πρώτο θεατρικό έργο του ο Χάρης Ρώμας ενσαρκώνει και σκηνοθετεί πρόσωπα βγαλμένα από την εποχή των 60s-70s.
Στο πρώτο θεατρικό έργο του «Οι ράγες πίσω μου» ο Χάρης Ρώμας ενσαρκώνει και σκηνοθετεί πρόσωπα βγαλμένα από την εποχή των 60s-70s. Κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη στις 21.00 εμφανίζεται στο Τρένο στο Ρουφ σε μία προσπάθεια να αποφύγει την «παγίδα» της τηλεοπτικής του επιτυχίας, όπως τη χαρακτήρισε ο ίδιος.
Γιατί διαλέγετε τη συγκεκριμένη περίοδο να τοποθετήσετε το έργο σας; Θεωρώ ότι είναι η εποχή που οι άνθρωποι επαναστάτησαν μαζικά. Ο ίδιος την έζησα σαν απόηχο. Η δική μου γενιά πάτησε με το ένα πόδι στις μεγάλες κινητοποιήσεις και τα οράματα και με το άλλο στο trendy και στο life style.
Επενδύσατε την παράστασή σας με τραγούδια του Δ. Σαββόπουλου. Γιατί; Υπήρξε ο ποιητής των παιδικών μου χρόνων. Ακόμα θυμάμαι τις φωνές της μάνας μου όταν μ’ έπιασε να έχω αγοράσει κρυφά και να ακούω μετά μανίας σε ηλικία 10 χρονών το «Βιετνάμ Γε-Γε». Ο στίχος του «σ’ αυτόν τον κόσμο όσοι αγαπούνε, τρώνε βρόμικο ψωμί, κι oι δρόμοι τους ακολουθούνε υπόγεια διαδρομή» είναι η σημαία της ζωής μου.
Πιστεύετε ότι τα τραγούδια του Δ. Σαββόπουλου μπορούν να εκφράσουν τους σημερινούς νέους; Πιστεύω ότι η περίοδος του Σαββόπουλου στη Λύρα γέννησε έργο διαχρονικό. Νομίζεις ότι ο στίχος «κείνο που με τρώει, κείνο που με σώζει, είναι που ονειρεύομαι σα τον καραγκιόζη» δεν αγγίζει όλους τους νέους σήμερα;
Εσείς ζήσατε τη δική σας νεανική εξέγερση; Ναι, αφήνοντας την ιατρική και σπουδές έξι χρόνων και μια αστική, ασφαλή ζωή, για να ακολουθήσω το πιο ανασφαλές επάγγελμα του κόσμου. Η παράστασή μου και ότι διάλεξα να παίξω στο βαγόνι ενός τρένου θεωρώ επίσης πως είναι μια δική μου μικρή επανάσταση.
Πώς το αποφασίσατε; Έψαχνα να επαναπροσδιορίσω την καλλιτεχνική μου ταυτότητα, ένιωσα να πνίγομαι στα θολά τηλεοπτικά νερά. Αποφάσισα να πέσω με τα μούτρα στην τέχνη που σε φέρνει σε άμεση επαφή με το θεατή, το θέατρο.
Πού μεγαλώσατε; Έζησα μέχρι πέντε χρονών στον Πειραιά – από κείνη την περίοδο μου έμεινε ο Ολυμπιακός. Μετά μεγάλωσα στο Κολωνάκι ανάμεσα σε ανθρώπους που τώρα κοροϊδεύω στα έργα μου. Αλλά υπήρξαν και αρκετοί αληθινοί αριστοκράτες με ήθος και καλλιέργεια πνεύματος.
Ποια είναι η αγαπημένη σας βόλτα; Στο ιστορικό κέντρο, σε διάφορα σημεία, μετά από ξενύχτι στις 5 το πρωί.
Τι βλέπετε από το παράθυρο του σπιτιού σας; Το Κολέγιο του Ψυχικού και έναν κατάφυτο λόφο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.