Η έκθεση που ξεκίνησε το ταξίδι της στην Γκαλερί Άλμα τον περασμένο Φεβρουάριο, μεταφέρεται αλλιώς στην Αίθουσα Τέχνης «Γ. & Ε. Βάτη»
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Νίκη - Μαρία Κοσκινά
Γεννήθηκα στην Αθήνα και από μικρή διάβαζα ό,τι έπεφτε στα χέρια μου. Μεγαλώνοντας, άρχισα να γράφω -κυρίως για μένα- οπότε αποφάσισα να σπουδάσω δημοσιογραφία. Οι σπουδές στο Πάντειο (στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού) ήταν για μένα μια αποκάλυψη, καθώς μου άνοιξαν δρόμους έρευνας και αναζήτησης σε διάφορα επιστημονικά πεδία, με αποτέλεσμα να είμαι από τους λίγους και τολμηρούς που επέλεξαν να ακολουθήσουν την Κατεύθυνση «Πολιτισμός και Πολιτιστική Διαχείριση». Και έτσι οι σπουδές μου συνεχίστηκαν στη Λυών, στο Μεταπτυχιακό «Μουσειολογία και Νέα Μέσα» (Université Jean Moulin Lyon III). Η παραμονή μου στη Λυών, η πρακτική άσκηση στο Παρίσι και ένα διδακτορικό -που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ- με κράτησαν για αρκετά χρόνια μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας, καθώς δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποια χώρα ήθελα να ζήσω. Γιατί επέστρεψα; Ίσως γιατί αγαπώ τη χώρα μου και την πόλη μου και προτιμώ να γράφω στη μητρική μου γλώσσα. Και κάπως έτσι άφησα τη Μουσειολογία και επέστρεψα στη Δημοσιογραφία. Συνδυάζω και τις δυο μου αγάπες, αρθρογραφώντας στο κομμάτι του Πολιτισμού. Στον ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη μουσική και λατρεύω το θέατρο και τον κινηματογράφο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η πόλη βγαίνει στις πλατείες, στις ταράτσες και τους συναυλιακούς χώρους
Τα Επιδαύρια άνοιξαν φέτος με μια μοναδική παράσταση από την Εθνική Λυρική Σκηνή, την αναβίωση της σκηνοθεσίας του Αλέξη Μινωτή με τη Μαρία Κάλλας στον ομώνυμο ρόλο
11 κοντσέρτα για πιάνο από 11 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες παρουσιάστηκαν στην Ελλάδα στην εκδήλωση του Europiano, που μεταδόθηκε ζωντανά στον Κήπο του Μεγάρου
Τι θα δούμε στα μεγάλα μουσεία, τα ιδρύματα, τις γκαλερί και τους χώρους τέχνης της πόλης
Από τις 25 Ιουνίου έως τις 25 Ιουλίου έχουν προγραμματιστεί 9 συναυλίες σε δρόμους, πλατείες, θέατρα και αρχαιολογικούς χώρους
Τι θα δούμε στα θερινά θέατρα, στα άλση, τις ταράτσες και στα νέα φεστιβάλ της Αθήνας
Το έργο του Ορέστη Καραμανλή ήταν ένα καθαρά συμμετοχικό έργο που δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί δίχως τον κόσμο
Μιλήσαμε με τον καταξιωμένο σκηνοθέτη λίγο πριν την πρεμιέρα της παράστασης στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού
Ο νέος κύκλος που ξεκίνησε φέτος στο Φεστιβάλ εστιάζει στη σύγχρονη μουσική ως ολιστική εμπειρία