1821 Digital Gallery
Νέο Kia Stonic

Νέο Kia Stonic

Το μοντέλο της Kia με τις μεγαλύτερες δυνατότητες εξατομίκευσης που έχει υπάρξει μέχρι σήμερα

Τι είναι

> To κόμπακτ crossover της κορεατικής εταιρείας σε μια ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία

> Το μοντέλο της Kia με τις μεγαλύτερες δυνατότητες εξατομίκευσης που έχει υπάρξει μέχρι σήμερα.

Σχετικα
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Η Toyota κάνει το 1-2-3-4, πρώτη φορά μετά το 1993
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Η Toyota κάνει το 1-2-3-4, πρώτη φορά μετά το 1993

Design/Interior

> Οι σχεδιαστές ανέλαβαν να δημιουργήσουν ένα κόμπακτ crossover με στιλ SUV. Οι μαζεμένες διαστάσεις και το χαμηλό κέντρο βάρους συμβάλλουν στη δυναμική εμφάνιση που εμπνέεται από το σχήμα, την αισθητική και την αυτοπεποίθηση που εκπέμπουν τα μεγαλύτερα SUV της Kia.

> Όπως και το εξωτερικό, το εσωτερικό του Stonic ακολουθεί την ίδια λογική με την εξωτερική σχεδίαση, συνδυάζοντας ευθείες γραμμές με απαλές επιφάνειες και ανάγλυφα σχήματα με γεωμετρικές φόρμες.

Σχετικα
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η - Πλήρης κυριαρχία της Toyota
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η - Πλήρης κυριαρχία της Toyota

> Το ταμπλό έχει μια μικρή κλίση προς τον οδηγό για πιο εύκολο έλεγχο, ενώ η «αιωρούμενη» οθόνη του συστήματος πολυμέσων HMI (human-machine interface) δεσπόζει στο κέντρο. Η οθόνη αφής του συστήματος infotainment συντελεί στη μείωση των διακοπτών στο ταμπλό και φέρνει τα σημαντικότερα χειριστήρια ψηλότερα, μέσα στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Τα μεγάλα κι εύχρηστα χειριστήρια του καλοριφέρ και του κλιματισμού είναι βολικά τοποθετημένα ακριβώς κάτω από την οθόνη.

> Έμφαση έχει δοθεί και στη δημιουργία πρακτικών κι έξυπνων θηκών στη καμπίνα, δίνοντας ένα ακόμη πλεονέκτημα στο Stonic έναντι του ανταγωνισμού. Το ραφάκι στη θήκη που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας φιλοξενεί τα μεγαλύτερα σημερινά smartphones, οι τσέπες σε όλες τις πόρτες έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να χωράνε μια φιάλη, 1,5 λίτρου οι εμπρός και 0,5 λίτρου οι πίσω, ενώ ένα ζεύγος ποτηροθήκες υπάρχουν ανάμεσα στις εμπρός θέσεις.

> Ο χώρος αποσκευών των 352 λίτρων διαθέτει διπλό δάπεδο δίνοντας τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να αυξομειώνει το πορτμπαγκάζ σύμφωνα με τις ανάγκες του ή να δημιουργεί έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης 1.155 λίτρων όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Tech

> Το προσθιοκίνητο Stonic διαθέτει στάνταρ ηλεκτρονικό έλεγχο της ευστάθειας (Electronic Stability Control ή ESC) αλλά και το σύστημα διαχείρισης της ευστάθειας της Kia (Vehicle Stability Management ή VSM). Επιπλέον, μια γκάμα από ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού καθιστούν το αυτοκίνητο πιο ευχάριστο αλλά και πιο ασφαλές σε κάθε είδους δρόμο και συνθήκες.

> Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται, το Torque Vectoring: φρενάρει έξυπνα τον εσωτερικό εμπρός τροχό στις στροφές για να μειώσει την υποστροφή κατά την επιτάχυνση, προσομοιώνοντας το διαφορικό Torsen

> Το Cornering Brake Control: φρενάρει τους εσωτερικούς τροχούς όταν χρειάζεται για να διατηρήσει την ευστάθεια στις στροφές

> Το Straight Line Stability: φρενάρει ανεξάρτητα τους τροχούς σε περίπτωση βίαιης επιβράδυνσης και συμβάλλει στον έλεγχο κατευθυντικότητας και

> Το Hill Start Assist: βοηθά στην εκκίνηση σε ανηφόρα, χωρίς να αφήνει το αυτοκίνητο να κυλίσει προς τα πίσω - ιδανικό για αστικά περιβάλλοντα με συνεχή σταμάτα-ξεκίνα.

Κινείται / Στρίβει

> Το Stonic κινείται από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σχεδιασμένους έτσι ώστε να προσφέρουν τη μέγιστη οικονομία καυσίμου, απόδοση και απόλαυση.

> Προεξέχουσα θέση στη γκάμα έχει ο ελαφρύς, τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού βενζίνης 1.0 T-GDI με μέγιστη ισχύ 120 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ από τα μέσα του 2018, θα είναι διαθέσιμη και μια ακόμη έκδοση του συγκεκριμένου κινητήρα με ισχύ 100 ίππων.

> Άμεσα διαθέσιμοι είναι και οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες βενζίνης MPI των 1.25 λίτρων αποδίδει ισχύ 84 ίππων και των 1.4 λίτρων των 100 ίππων.

> Ο πιο αποδοτικός κινητήρας του Stonic είναι ο diesel των 1.6 λίτρων, με απόδοση 110 ίππων και 260 Nm ροπής.

> Όλοι οι κινητήρες του Stonic συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων 6 σχέσεων, με εξαίρεση τον κινητήρα 1.25 MPI που συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ το 2018 θα είναι διαθέσιμο και το βελτιωμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων της Kia σε συνδυασμό με κάποιες εκδόσεις του κινητήρα 1.0 T-GDI.

> Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο μοντέλο παραγωγής της Kia, οι μηχανικοί της εταιρίας έδωσαν προτεραιότητα στα σπορ δυναμικά χαρακτηριστικά και την αμεσότητα στις αντιδράσεις. Γι’ αυτό το Stonic ενσωματώνει νέες ρυθμίσεις στην εμπρός και πίσω ανάρτηση που εξασφαλίζουν έναν ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Τα εμπρός υδραυλικά αμορτισέρ είναι ειδικά ρυθμισμένα για να προσφέρουν ομαλότερη απόσβεση σε κακοτεχνίες του οδοστρώματος και ταυτόχρονα να περιορίζουν τις τάσεις πλεύσης του αμαξώματος σε υψηλότερες ταχύτητες.

Κοστίζει

> Η τιμή του Kia Stonic 1.0 MPI 1.25 λίτρων των 86 ίππων αρχίζει από τα 13.990 ευρώ, ενώ η έκδοση diesel 1.6 CRDi 110 ίππων από τα 17.660 ευρώ, ενώ όλα τα μοντέλα συνοδεύονται από την εργοστασιακή εγγύηση των 7 χρόνων.

Athens Voice Newsletter
Back to top
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5