Νώντας Καρανικόλας: Ο διεθνής οδηγός της διπλανής πόρτας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Ο Νώντας Καρανικόλας εξηγεί πώς και γιατί άρχισε να τρέχει στους αγώνες αυτοκινήτου και ποια είναι η προσωπική του προσέγγιση για το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις
Έχει να υπερηφανεύεται η Athens Voice ότι στον μεγάλο μας, δύσκολο, απαιτητικό, όσο και εξαντλητικό, αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) ο Νώντας Καρανικόλας «κουβαλάει» το logo της στις σπάνιας ομορφιάς και αγωνιστικής απόλαυσης Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Όχι απλώς με διακρίσεις, αλλά με επιδόσεις - σημείο αναφοράς στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία Rally3!
Και για να μην ευλογούμε τα γένια μας, τα νούμερα παραπέμπουν στου λόγου το αληθές: στα δύο προηγούμενα Ράλλυ Ακρόπολις οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με Ford Fiesta Rally3 τερμάτισαν στην 1η θέση της κατηγορίας Rally3 μεταξύ των Ελλήνων αγωνιζομένων και στην 5η θέση της γενικής κατάταξης της ίδιας κατηγορίας το 2022, ενώ το 2023 βρέθηκαν στην 6η θέση της γενικής κατάταξης της κατηγορίας τους, 1οι μεταξύ των Ελλήνων στην Rally3 και 3ο πλήρωμα στην άτυπη «Ελληνική γενική κατάταξη», πριν εγκαταλείψουν την τελευταία ημέρα από διεύθυνση στην Ε.Δ. Ταρζάν!
Μάλιστα δεν είναι μόνο οι διεθνείς επιδόσεις που χαρακτηρίζουν την προσέγγισή του στους αγώνες αυτοκινήτου. Στο αγωνιστικό του παλμαρές διαβάζουμε ότι ο Νώντας Καρανικόλας έχει δημιουργήσει τη δική του τροπαιοθήκη… Κυπελλούχος Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος C5 (2023), Πρωταθλητής Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος F2 (2020, 2021 & 2022), Κυπελλούχος Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος F2 (2020, 2021 & 2022), 1ος Historic Acropolis Rally Legend (2022), Πρωταθλητής Crosscar 600 (2020) και Κυπελλούχος Crosscar Open (2017). Not bad έ;
Ο «δικός» μας Νώντας Καρανικόλας
Τις προηγούμενες ημέρες, η ομάδα της Ford-Car Center ολοκλήρωσε με επιτυχία το Pre-Event Test ενόψει Ράλλυ Ακρόπολις με ένα ίδιων προδιαγραφών Ford Fiesta Rally3 στα Γεράνια Όρη, σε «Ακροπολικής φιλοσοφίας» επιλεγμένη διαδρομή. Βρέθηκα εκεί για ώρες για να ζήσω από κοντά το πρόγραμμα εργασιών και set-up, τοποθέτησα με χαρά και υπερηφάνεια τα αυτοκόλλητα της ATHENS VOICE στο λευκό Fiesta Rally3 των δοκιμών και φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία να ζήσω από κοντά μία βόλτα ως «συνοδηγός» του Νώντα. Εκεί μίλησα με τον Νώντα για να μάθω πώς και γιατί άρχισε να τρέχει στους αγώνες αυτοκινήτου, αλλά και την προσωπική του προσέγγιση για το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις.
«Στους αγώνες τρέχω κατά κύριο λόγο επειδή το θέλω εγώ ο ίδιος. Εννοώ ότι δεν αγωνίζομαι στο πρωτάθλημα ράλι επειδή “πρέπει” ή επειδή υπάρχουν κάποιες υποχρεώσεις. Με ευχαριστεί, με γεμίζει και απολαμβάνω την οδήγηση σε τέτοιες συνθήκες. Μικρός έβλεπα τον Colin McRae να ενθουσιάζει τα πλήθη με τα περάσματά του και εκείνη η εμπειρία έμεινε μέσα μου σαν κάτι το εξαιρετικό. Στην συνέχεια ακολούθησαν οι σπουδές και κάποια στιγμή –σημείο αναφοράς στην απόφασή μου να γίνω οδηγός αγώνων– βρέθηκα στον Μαραθώνα τότε που γινόταν η διεθνής Τζιμκάνα με τον ken Block και τον Peter Solberg. Όσους και να είδα, εκείνα τα περάσματα του Solberg, αλλά και ο ιδιαίτερος τρόπος που γοήτευε τα πλήθη και πανηγύριζε, ήταν αυτό που “μίλησε” μέσα μου και πλέον το να πάρω την απόφαση να ξεκινήσω να τρέχω σε αγώνες ήταν θέμα χρόνου».
Ο Νώντας Καρανικόλας στο 68ο Ράλλυ Ακρόπολις
Φέτος, στο 68ο Ράλλυ Ακρόπολις η συμμετοχή θα έχει και πάλι στην διάθεσή της ένα ολοκαίνουργιο εργοστασιακά προετοιμασμένο Ford Fiesta Rally3, με την τεχνική υποστήριξη της φημισμένης M-Sport. Ο συνδυασμός αυτός αποτελεί και το καλύτερο εχέγγυο για μία υψηλή επίδοση στην κατηγορία τους. Άλλωστε και η προσέγγιση του Νώντα σχετικά με την εξέλιξη του αγώνα είναι ξεκάθαρη: «Θα είναι μία εξαιρετική ευκαιρία να δούμε και πάλι τις δυνατότητές μας απέναντι στον ανταγωνισμό που ειδικά στην κατηγορία Rally3 και με δεδομένο ότι σε αυτή συμμετέχουν και τα πληρώματα της Junior WRC, αναμένεται εξαιρετικά δύσκολος. Επίσης το γεγονός ότι στην κατηγορία μας κάθε χρόνο προστίθενται και νέοι οδηγοί σε διεθνές επίπεδο, είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία να αναμετρηθούμε επί ίσοις όροις σε ένα τόσο δύσκολο και απαιτητικό αγώνα όπως το Ράλλυ Ακρόπολις. Προσωπικά εάν τερματίσουμε στην 5η θέση της Rally3 θα είμαι εξαιρετικά ευτυχής. Να πω εδώ ότι συμμετέχω στο Ράλλυ Ακρόπολις παρότι δεν προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι –πέρα του ότι είναι μία παγκόσμια γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού– επειδή όλος ο αγώνας σε μήκος Ειδικών Διαδρομών ισοδυναμεί σχεδόν με τρεις αγώνες του Ελληνικού πρωταθλήματος».
Την προσπάθεια της συμμετοχής υποστηρίζουν κορυφαίοι στο είδος τους συνεργάτες του Ford Car Center με τους οποίους η επαγγελματική συνεργασία είναι συνεχής και σε καθημερινό επίπεδο με τελικό αποτέλεσμα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του. Πρόκειται για τις εταιρείες Castrol (λιπαντικά), NBG LEASING (Εθνική Leasing-υπηρεσίες μακροχρόνιας μίσθωσης οχημάτων & απόκτησης παγίων με μίσθωση), WÜRTH (μηχανολικός εξοπλισμός συνεργείων), eltrekka (εισαγωγή και διανομή ανταλλακτικών), DOULAKIS PARTS (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), STORE YOUR CAR (υπηρεσίες συντήρησης και αποθήκευσης ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Quick Fit (εμπορία ελαστικών), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το ATHENS VOICE GROUP.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.