Όποιος δεν έχει κάνει αυτόν τον «μυσταγωγικό περίπατο» δεν μπορεί να ξέρει τι σημαίνει αθηναϊκό Πάσχα
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°

Έλενα Ντάκουλα
Σπούδασε Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις και εργάστηκε στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων της “AVINOIL S.A.” του Ομίλου Βαρδινογιάννη και της ημερήσιας εφημερίδας «Μεσημβρινή» του ιδίου Ομίλου καθώς και στο τμήμα Διεθνών Συναλλαγών της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας, στο υποκατάστημα της Βοστώνης.
Σταμάτησε να εργάζεται όταν γεννήθηκε το πρώτο της παιδί και επέστρεψαν στην Ελλάδα. Όταν ο χρόνος της το επέτρεψε έμαθε ισπανικά, κληρώθηκε στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και ολοκλήρωσε επιτυχώς το πρόγραμμα «Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός».
Πιστεύοντας στη δια βίου μάθηση παρακολούθησε κύκλους σεμιναρίων για φιλοσοφία, τέχνη και πολιτισμό, τα οποία εκπονήθηκαν από την «Ακαδημία Πλάτωνα» και τον «Κωστή Παλαμά», υπό την αιγίδα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Λάτρης της Αθήνας, δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον σε ό,τι αφορά τα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης με ενεργό συμμετοχή και εθελοντική εργασία σε αντίστοιχες ομάδες, συλλόγους και σωματεία.
Εκτός από τα ταξίδια και τη Σίφνο αγαπάει πολύ τα ζώα έχοντας ιδιαίτερη αδυναμία στις 7 οικόσιτες γάτες της.
Είναι παντρεμένη και έχει δύο κόρες.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
«Η Ύδρα είναι η σύζυγος, αλλά η Σίφνος είναι η ερωμένη» συνήθιζε να λέει για το νησί που επισκέφθηκε τυχαία και ερωτεύτηκε με την πρώτη ματιά
O δημοφιλής διεθνής αρχιτεκτονικός θεσμός μετατρέπει την Αθήνα σε ένα απέραντο μουσείο, με εκθέματα τα ίδια της τα κτίρια
Ένας ζωντανός μύθος δημόσιας υγείας και ιστορικής μνήμης. Αυτή είναι η ιστορία του Γενικού Νοσοκομείου Νοσημάτων Θώρακος «Η Σωτηρία»
Η φτώχεια, ο πόλεμος, η απουσία του πατέρα της, η αρπαγή της από τους Τούρκους, ο τίτλος της πρώτης «κυρίας επί των τιμών» της βασιλικής αυλής, ο αταίριαστος γάμος και το ιστορικό πορτραίτο
Γυναίκες που ξεχώρισαν στις τέχνες, την πολιτική και την εκπαίδευση
Στο σπίτι της σήμερα στεγάζεται η Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας
Μια συζήτηση με τον καταξιωμένο γλύπτη για τη ζωή του και την τέχνη του, με αφορμή τα συναρπαστικά γλυπτά πιθηκανθρωπάκια της πρόσφατης έκθεσής του
Ένας τοίχος χώριζε τους νοσηλευόμενους από τους έξω και η μόνη επικοινωνία ήταν τα γράμματα. Μέσα σ' αυτά αποτυπώνεται η αγάπη, ο έρωτας, η στενοχώρια για τον μακρύ, επώδυνο αποχωρισμό, η απελπισία.
Οι εμβληματικές παραστάσεις, τα μεγάλα ονόματα της Τέχνης, οι ιστορικές αφίσες, οι χώροι