- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Ράλλυ Ακρόπολις 2024: «Ζήσαμε από μέσα» τις δοκιμές εξέλιξης του Ford Fiesta Rally3 της Car Center
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Η ATHENS VOICE στις δοκιμές εξέλιξης της Car Center για το Acropolis Rally 2024
Εάν η λέξη «ΡΕΤ» σας παραπέμπει στα συμπαθή κατοικίδιά μας, τότε θα πρέπει να ξέρετε ότι στην διάλεκτο των ράλι η λέξη αυτή δεν είναι ακριβώς λέξη, αλλά αρκτικόλεξα της φράσης «Pre Event Test»! Και χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε τις δοκιμές set-up ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου πριν από ένα αγώνα ράλι. Εν προκειμένω, του επερχόμενου Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα, από 5 ως 8 Σεπτεμβρίου, με κέντρο τη Λαμία.
Το να βρεθείς κοντά σε μία αγωνιστική ομάδα και να ζήσεις έξι ώρες συνεχούς δραστηριότητας πληρώματος και τεχνικού επιτελείου για το τελικό set-up που θα επιλεγεί για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, είναι μία ξεχωριστή εμπειρία.
Και αν δεν υπάρχει η πίεση και αδρεναλίνη του αγώνα, εν τούτοις στις δοκιμές εξέλιξης ενός αυτοκινήτου δοκιμάζονται μέχρι εξαντλήσεως όλες οι παράμετροι που μπορούν να κάνουν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλι όσο το δυνατόν καλύτερα προετοιμασμένο.
Και οι παράμετροι αυτοί έχουν να κάνουν κυρίως με τις αναρτήσεις (σκληρότητα, γεωμετρία, ρυθμίσεις), αλλά και τα φρένα, και τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα που επιδέχονται προσαρμογή στις απαιτήσεις του οδηγού.
Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Το πλήρωμα του Car Center, Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς
H ATHENS VOICE, που θα βρίσκεται ως χορηγός επικοινωνίας της αγωνιστικής ομάδας Car Center -για τρίτη χρονιά- στο Ράλλυ Ακρόπολις, δεν έχασε την ευκαιρία να βρεθεί στα Γεράνια Όρη λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει ο μεγάλος εθνικός μας αγώνας.
Το πλήρωμα της συμμετοχής, Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, θα πάρουν μέρος στο Ράλλυ Ακρόπολις με ένα εργοστασιακά προετοιμασμένο Ford Fiesta Rally3, θα έχουν την τεχνική υποστήριξη της M-Sport, με στόχο μία διάκριση στην κατηγορία τους.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο ήταν και αυτό που χρησιμοποίησε το πλήρωμα της car Center για να κάνει τις τελικές ρυθμίσεις ενόψει του αγώνα.
Η «βόλτα»…
Η «χαλαρότητα», με την έννοια της απουσίας άμεσου αγωνιστικού άγχους, δίνει τη δυνατότητα καμιά φορά, εάν είσαι τυχερός, να βρεθείς στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα. Όταν μάλιστα η «βόλτα» αυτή γίνεται στο πλάι ενός πρωταθλητή στην κατηγορία του, τότε αποκτά ιδιαίτερη αξία και συνεπάγεται σπάνια απόλαυση. Γιατί ο Νώντας Καρανικόλας (Πρωταθλητής & Κυπελλούχος Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος Ελλάδος F2 τις χρονιές 2020, 2021 & 2022) όταν πατάει το γκάζι στο πάτωμα, «το πατάει»…
Και αυτό το διαπιστώνει εύκολα κάποιος όταν δει τους χρόνους που έχει κάνει στα τελευταία δύο Ράλλυ Ακρόπολις απέναντι σε διεθνή και εγχώριο ανταγωνισμό.
Έτσι και εγώ δεν έχασα την ευκαιρία να «δανειστώ» για λίγο το μπάκετ του Γιώργου Κακαβά και να γίνω «συνοδηγός» (λέμε τώρα) του Νώντα στο Ford Fiesta Rally3, σε μία βόλτα που κάθε φορά που βρίσκομαι σε αυτή την θέση με κάνει να καταργώ τον χρόνο… να αφοσιώνομαι σε αυτό που απολαμβάνω: τους ήχους της εξάτμισης στη «γυμνή» και «ξεστόλιστη» καμπίνα που χωρίς κανένα μονωτικό ή άλλο υλικό μετατρέπεται σε ένα τεράστιο ηχείο(!), τους ήχους από τις πέτρες στο πάτωμα του αυτοκινήτου, την ανάσα του οδηγού από την ενδοσυνεννόηση, αλλά και τις υπέροχες γωνίες που παίρνει το αυτοκίνητο φλερτάρωντας με τα όρια των νόμων της φυσικής. Α, ναι… Ξέχασα να σας πω και για «χασίματα», τα σημεία δηλαδή που το αυτοκίνητο απογειώνεται όταν βρεθεί σε ένα ανάγλυφο του δρόμου με ύψωμα για να «προσγειωθεί» στην χωμάτινη διαδρομή και να την «ακούσει» η μέση σου, ειδικά αν δεν έχεις και την καλύτερη σχέση με τα γυμναστήρια…
Όπως και να έχει, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Νώντα-Γιώργο και την ομάδα της Car Center, τόσο για την φιλοξενία, όσο και για την ευκαιρία να προσθέσω στο δικό μου άτυπο παλμαρές «codriving» μία ακόμα βόλτα με έναν εξαιρετικό οδηγό!
Καλό Ακρόπολις, παιδιά!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.