- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλλυ Ακρόπολις 2024: «Ζήσαμε από μέσα» τις δοκιμές εξέλιξης του Ford Fiesta Rally3 της Car Center
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Η ATHENS VOICE στις δοκιμές εξέλιξης της Car Center για το Acropolis Rally 2024
Εάν η λέξη «ΡΕΤ» σας παραπέμπει στα συμπαθή κατοικίδιά μας, τότε θα πρέπει να ξέρετε ότι στην διάλεκτο των ράλι η λέξη αυτή δεν είναι ακριβώς λέξη, αλλά αρκτικόλεξα της φράσης «Pre Event Test»! Και χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε τις δοκιμές set-up ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου πριν από ένα αγώνα ράλι. Εν προκειμένω, του επερχόμενου Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα, από 5 ως 8 Σεπτεμβρίου, με κέντρο τη Λαμία.
Το να βρεθείς κοντά σε μία αγωνιστική ομάδα και να ζήσεις έξι ώρες συνεχούς δραστηριότητας πληρώματος και τεχνικού επιτελείου για το τελικό set-up που θα επιλεγεί για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, είναι μία ξεχωριστή εμπειρία.
Και αν δεν υπάρχει η πίεση και αδρεναλίνη του αγώνα, εν τούτοις στις δοκιμές εξέλιξης ενός αυτοκινήτου δοκιμάζονται μέχρι εξαντλήσεως όλες οι παράμετροι που μπορούν να κάνουν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλι όσο το δυνατόν καλύτερα προετοιμασμένο.
Και οι παράμετροι αυτοί έχουν να κάνουν κυρίως με τις αναρτήσεις (σκληρότητα, γεωμετρία, ρυθμίσεις), αλλά και τα φρένα, και τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα που επιδέχονται προσαρμογή στις απαιτήσεις του οδηγού.
Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Το πλήρωμα του Car Center, Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς
H ATHENS VOICE, που θα βρίσκεται ως χορηγός επικοινωνίας της αγωνιστικής ομάδας Car Center -για τρίτη χρονιά- στο Ράλλυ Ακρόπολις, δεν έχασε την ευκαιρία να βρεθεί στα Γεράνια Όρη λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει ο μεγάλος εθνικός μας αγώνας.
Το πλήρωμα της συμμετοχής, Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, θα πάρουν μέρος στο Ράλλυ Ακρόπολις με ένα εργοστασιακά προετοιμασμένο Ford Fiesta Rally3, θα έχουν την τεχνική υποστήριξη της M-Sport, με στόχο μία διάκριση στην κατηγορία τους.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο ήταν και αυτό που χρησιμοποίησε το πλήρωμα της car Center για να κάνει τις τελικές ρυθμίσεις ενόψει του αγώνα.
Η «βόλτα»…
Η «χαλαρότητα», με την έννοια της απουσίας άμεσου αγωνιστικού άγχους, δίνει τη δυνατότητα καμιά φορά, εάν είσαι τυχερός, να βρεθείς στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα. Όταν μάλιστα η «βόλτα» αυτή γίνεται στο πλάι ενός πρωταθλητή στην κατηγορία του, τότε αποκτά ιδιαίτερη αξία και συνεπάγεται σπάνια απόλαυση. Γιατί ο Νώντας Καρανικόλας (Πρωταθλητής & Κυπελλούχος Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος Ελλάδος F2 τις χρονιές 2020, 2021 & 2022) όταν πατάει το γκάζι στο πάτωμα, «το πατάει»…
Και αυτό το διαπιστώνει εύκολα κάποιος όταν δει τους χρόνους που έχει κάνει στα τελευταία δύο Ράλλυ Ακρόπολις απέναντι σε διεθνή και εγχώριο ανταγωνισμό.
Έτσι και εγώ δεν έχασα την ευκαιρία να «δανειστώ» για λίγο το μπάκετ του Γιώργου Κακαβά και να γίνω «συνοδηγός» (λέμε τώρα) του Νώντα στο Ford Fiesta Rally3, σε μία βόλτα που κάθε φορά που βρίσκομαι σε αυτή την θέση με κάνει να καταργώ τον χρόνο… να αφοσιώνομαι σε αυτό που απολαμβάνω: τους ήχους της εξάτμισης στη «γυμνή» και «ξεστόλιστη» καμπίνα που χωρίς κανένα μονωτικό ή άλλο υλικό μετατρέπεται σε ένα τεράστιο ηχείο(!), τους ήχους από τις πέτρες στο πάτωμα του αυτοκινήτου, την ανάσα του οδηγού από την ενδοσυνεννόηση, αλλά και τις υπέροχες γωνίες που παίρνει το αυτοκίνητο φλερτάρωντας με τα όρια των νόμων της φυσικής. Α, ναι… Ξέχασα να σας πω και για «χασίματα», τα σημεία δηλαδή που το αυτοκίνητο απογειώνεται όταν βρεθεί σε ένα ανάγλυφο του δρόμου με ύψωμα για να «προσγειωθεί» στην χωμάτινη διαδρομή και να την «ακούσει» η μέση σου, ειδικά αν δεν έχεις και την καλύτερη σχέση με τα γυμναστήρια…
Όπως και να έχει, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Νώντα-Γιώργο και την ομάδα της Car Center, τόσο για την φιλοξενία, όσο και για την ευκαιρία να προσθέσω στο δικό μου άτυπο παλμαρές «codriving» μία ακόμα βόλτα με έναν εξαιρετικό οδηγό!
Καλό Ακρόπολις, παιδιά!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.