- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Στεφανία Γουλιώτη, πώς είναι να βρίσκεσαι στη σκηνή με 100 άνδρες;
Μιλήσαμε για το ανατρεπτικό «The Second Woman» στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, την προσέγγισή της και τις δυσκολίες του project
Στεφανία Γουλιώτη: Η ταλαντούχα ηθοποιός μιλάει στην ATHENS VOICE για το «Second Woman» στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
Η Στεφανία Γουλιώτη είναι μια από τις πιο ταλαντούχες ηθοποιούς της χώρας. Κλισέ, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Κάθε της συμμετοχή σε παράσταση, σειρά, δρώμενο, παίρνει διθυραμβικές κριτικές. Το όνομά της την περασμένη σεζόν γινόταν hashtag στα κοινωνικά δίκτυα σε κάθε επεισόδιο του Maestro. Ο εκρηκτικός της χαρακτήρας κρύβει έναν βαθύτατα ευαίσθητο άνθρωπο. Έχει άποψη και την εκφράζει χωρίς να την ενδιαφέρει το κόστος. Βυθίζεται με πάθος σε έναν ρόλο όπως το κάνει και σε μια φιλική κουβέντα. Είναι παρούσα. Μια αρετή που έχει χαθεί. Μιλήσαμε τηλεφωνικά εν μέσω παραστάσεων, πρόβας και μίας φθινοπωρινής ίωσης που την ταλαιπωρεί. Την περιμένει ένας απαιτητικός ρόλος στην Στέγη Ιδρύματος Ωνάση. Για 24 ώρες θα βρίσκεται στη σκηνή με 100 άνδρες σε live-streaming. Πρόκειται για το project «The Second Woman» των Nat Randall και Anna Breckon. H πρωταγωνίστρια θα δει για πρώτη φορά τους άντρες επί σκηνής. Τα αντανακλαστικά της θα κρίνουν το αποτέλεσμα της παράστασης. Αλλά ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια (το όνομα του γυναικείου χαρακτήρα) όταν την υποδύεται η Στεφανία Γουλιώτη;
Η Στεφανία Γουλιώτη μιλάει για το «The Second Woman» στη Στέγη
Πώς έγινε η πρώτη προσέγγιση για την παράσταση;
Έγινε από την ομάδα της Στέγης. Μου τηλεφώνησαν και μου παρουσίασαν το έργο, μου είπαν ότι με επέλεξαν γιατί ξέρουν ότι ανταποκρίνομαι σε προκλητικά και απαιτητικά projects, ότι φημίζομαι γι' αυτό. Ναι, δεν ξέρω γιατί. Μάλλον τα τραβάω.
Όταν είδες το έργο στην Ολλανδία πρώτη φορά τι σκέφτηκες;
Αυτό που με εξέπληξε ήταν η ετοιμότητα της ηθοποιού η οποία ανταποκρινόταν σε ό,τι καινούργιο έφερνε ο εκάστοτε συμμετέχων άνδρας της παράστασης και το οποίο ήταν πάντα φρέσκο. Την πέτυχα στην 8η ώρα της παράστασης και ήταν ετοιμόλογη. Ήξερε να προκαλέσει καταστάσεις. Αυτό σε έκανε να θέλεις να δεις και τον επόμενο και τον επόμενο, για να δεις τι θα γίνει.
Τι ακριβώς θα γίνει στη σκηνή που δεν έχουμε ξαναδεί;
Αυτό που ίσως δεν έχουμε ξαναδεί είναι ο βαθμός το προβλεπτού, της χημικής αντίδρασης που έχουν δύο προσωπικότητες, ειδικά αυτής της γυναίκας που είναι πολύ καλά δομημένη ως χαρακτήρας, αυτή τη γυναίκα απλά τη βλέπουμε να μετακινείται. Αυτό που θέλω να πετύχουμε μέσα από την παράσταση είναι να μετακινηθούν οι συνειδήσεις και όσα πιστεύουμε ότι είναι μια σωστή σχέση. Δηλαδή το ποιοι άνθρωποι μπορούν να είναι μαζί ή το πώς χωρίζουμε. Σε μια σκηνή θα έχουμε απέναντί μου έναν δεκαοκτάχρονο, για παράδειγμα, και στην άλλη έναν ηλικιωμένο. Αυτές οι αποκλίσεις σε βοηθούν να καταλάβεις και τη διαφορετικότητα στη δυναμική των σχέσεων. Μια σχέση μας εξαρτάται πάντα και από αυτόν που έχουμε απέναντί μας.
Τι πιστεύεις ότι θα σε δυσκολέψει περισσότερο σε αυτόν τον ρόλο;
Η κούραση σαφώς. Μετά από δέκα ώρες συνεχούς παράστασης το μυαλό κουράζεται, ειδικά όταν κάνει το ίδιο πράγμα. Δεν φοβάμαι το σώμα μου, αυτό ανταποκρίνεται. Δεν συμβαίνει το ίδιο όμως με το μυαλό που είναι πάντα εκεί να σου επιβληθεί και να κάνει... τα δικά του.
Φοβάσαι ότι μπορεί να γίνει κάτι που δεν μπορείς να προβλέψεις;
Δεν φοβάμαι κάτι. Αν συμβεί κάποιο περιστατικό εκτός ορίων, θέλω να πιστεύω ότι η Στέγη θα έχει πάρει τα μέτρα της γι’ αυτό (χαμογελάει).
Μίλησες με την ηθοποιό της παράστασης στην Ολλανδία;
Όχι, δεν κατάφερα να της μιλήσω γιατί όταν πήγα να δω την παράσταση εκείνη ήταν κάπου στη μέση. Θα μιλήσω όμως με τη μία από τις δυο σκηνοθέτριες. Θα μιλήσω μάλιστα με αυτήν που είχε ανέβει η ίδια στην σκηνή στην Αυστραλία. Θα μιλήσω μαζί της και θα μάθω όλα τα μυστικά της επιβίωσης!
Υπάρχει σενάριο με λόγια σε αυτή την παράσταση;
Υπάρχει μια σκηνή που είναι πολύ καλογραμμένη, ένας διάλογος χωρισμού ουσιαστικά στον οποίο αναδεικνύονται θέματα που μία γυναίκα ζητάει από τη σχέση της. Αυτή η σκηνή έχει διάρκεια περίπου 7 λεπτά και παίρνει τη μορφή και τη δυναμική που της δίνει και ο εκάστοτε άντρας που έχει απέναντί της.
Πώς έγινε η επιλογή των αντρών που θα συμμετέχουν στο project;
Δεν έγινε με κάποιο ιδιαίτερο κριτήριο εκτός από την ικανότητα να κατανοήσουν τι απαιτείται στη σκηνή και να ανταποκριθούν. Αυτό που ήταν ζητούμενο ήταν η ποικιλομορφία. Μιλάμε για καθημερινούς ανθρώπους. Κυριολεκτικά της διπλανής πόρτας.
Info
«The Second Woman» με τη Στεφανία Γουλιώτη στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
Σάββατο 5 Οκτωβρίου, στις 16:00 (για 24 ώρες), Κεντρική Σκηνή
Εισιτήριο 24ωρης διάρκειας: 35€
Εισιτήριο για τα slots 19:00, 20:00, 00:00, 10:00: 30€
Εισιτήριο για το slot 02:00: 20€
Εισιτήρια διαθέσιμα στην πόρτα της Στέγης: 12 €, 20€
Μειωμένο εισιτήριο, Φίλος, Κάτοικος Γειτονιάς, έκπτωση 20% επί της τιμής του κανονικού εισιτηρίου
Παρέα 5-9 άτομα, έκπτωση 10% επί της τιμής του κανονικού εισιτηρίου, Ανεργίας, ΑμεΑ, Συνοδός ΑμεΑ: 10€
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το βραβευμένο έργο του Geoffrey Nauffts έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε σκηνοθεσία Βασίλη Μυριανθόπουλου
Η παράσταση αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής τετραλογίας, του σκηνοθέτη με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Η απονομή θα πραγματοποιηθεί στις 21 Οκτωβρίου στο Μουσείο Γουλανδρή
Μια εκδοχή του έργου του Paul Hindemith της δεκαετίας του 1920
Από τον «Χορό των εραστών» του Τιάγκο Ροντρίγκες μέχρι και το «Λέγε λέγε» της Λένας Κιτσοπούλου, ο έρωτας είναι κεντρικό θέμα στα έργα που επιλέξαμε
Μια συζήτηση για το έργο του Νικολάι Γκόγκολ που σκηνοθετεί στο θέατρο Γκλόρια με πρωταγωνιστές τον Θοδωρή Σκυφτούλη και τον Στέλιο Μάινα
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα της νέας θεατρικής κωμωδίας που ανεβαίνει στη Θεατρική σκηνή Αντωνίου
Ο Μανώλης Μάτα και ο Γιάννης Κουρής συμμετείχαν στο 24ωρο κοινωνικο-θεατρικό πείραμα στη Στέγη και μοιράζονται την εμπειρία τους
Ποιες παραστάσεις θα δούμε φέτος στις τρεις σκηνές του θεάτρου αλλά και έξω από αυτό
Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης και η Γαλήνη Χατζηπασχάλη στους δυο κεντρικούς ρόλους στην παράσταση «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή»
Μια παράσταση - κατάδυση στις κυριότερες στιγμές της καλλιτεχνικής και προσωπικής του ζωής
Μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη για την παράσταση «Ο Θεός της Σφαγής», τη σχολική βία και την επιρροή των γονιών στα παιδιά
Ενώνοντας την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» και την «Ιφιγένεια εν Ταύροις», ο Ρώσος σκηνοθέτης επιχειρεί μια ολιστική εξερεύνηση του ταξιδιού της Ιφιγένειας
2 έργα που κάνουν πρεμιέρα και ένα που παίζεται μέχρι το τέλος του μήνα
Ένας μοναδικός θεατρικός Μαραθώνιος, διάρκειας 24 ωρών, αυτό το Σαββατοκύριακο
Μια συζήτηση με τον σκηνοθέτη για το έργο που σκηνοθετεί στο Θέατρο Πορεία, την πάσης φύσεως κακοποίηση, ειδικά των γυναικών, και τη συνεργασία του με τη Λένα Παπαληγούρα
Οι 6 παραστάσεις που θα δούμε τη νέα σεζόν
Τελευταία ευκαιρία για να παρακολουθήσετε την αριστοφανική κωμωδία με τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο και τον Γιώργο Χρυσοστόμου
Ένας δυνατός θεατρικός μονόλογος που εστιάζει σε 3 εμβληματικές Ελληνίδες
Στις 29 Σεπτεμβρίου η τελευταία παράσταση της καλοκαιρινής σεζόν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.