- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Το Fiat 600 σηματοδοτεί την πολυαναμενόμενη επιστροφή της Fiat στην κατηγορία των supermini
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Το νέο Fiat 600 προσφέρει μέγιστη ευρυχωρία σε ένα κόμπακτ αμάξωμα, εύκολη οδήγηση στην πόλη και τον συνδυασμό εμβληματικής σχεδίασης και υψηλής αποδοτικότητας.
Τι είναι
Το Fiat 600 είναι το μοντέλο με το οποίο η μάρκα, μετά από χρόνια, επιστρέφει στην δημοφιλή κατηγορία Β.
Το νέο 600 συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη: Δίνει περισσότερο χώρο, περισσότερη αυτονομία ακόμα πιο ευχάριστη αίσθηση, ασφάλεια και ευκολία στην οδήγηση.
Το αμιγώς ηλεκτρικό 600e και το υβριδικό 600 Hybrid ορίζουν τη δυναμική επιστροφή της Fiat στο B-Segment.
Το 600 Hybrid, το ολοκαίνουργιο B-SUV της Fiat ξεκινάει από τις 23.990 ευρώ, με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και τα χειριστήρια στο τιμόνι.
Γνωριμία με το Fiat 600
Το νέο Fiat 600 σχεδιάστηκε με το βάρος σε τρεις πυλώνες: Τη μέγιστη ευρυχωρία σε ένα κόμπακτ αμάξωμα μήκους 4,17 m, την εύκολη οδήγηση στην πόλη και το συνδυασμό της εμβληματικής σχεδίασης με την υψηλή αποδοτικότητα.
Το ηλεκτρικό σύστημα έχει αυτονομία πάνω από 400 χλμ σε μικτές συνθήκες και πάνω από 600 χλμ σε αμιγώς αστικό περιβάλλον.
Η εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία του 600 Hybrid εξασφαλίζει οικονομική, άνετη και ευχάριστη οδήγηση, με δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.
Διαθέτει κορυφαίες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, υποστηρίζοντας αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.
Σχεδίαση και Dolce Vita
Οι σχεδιαστές του Fiat 600 πέτυχαν κάτι πολύ σημαντικό. Το νέο μοντέλο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως το μεγαλύτερο αδερφάκι του 500, αποτελώντας μια εξέλιξη του θρυλικού DNA με μεγαλύτερες διαστάσεις και πέντε πόρτες για υψηλή πρακτικότητα.
Αντίστοιχοι σχεδιαστικοί δεσμοί με το 500 υπάρχουν και στην καμπίνα που έχει χώρο για πέντε ενήλικους και 15 λίτρα αποθηκευτικών χώρων για μικροπράγματα.
Έχει επίσης εύκολη επιβίβαση και αποβίβαση χάρη στο μεγάλο άνοιγμα των θυρών, υψηλή εξατομίκευση και κορυφαία τεχνολογία για την άνεση, την ασφάλεια και την ψυχαγωγία, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει μέχρι ηλεκτρική ρύθμιση και λειτουργία μασάζ στο κάθισμα του οδηγού.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7” μαζί με την οθόνη αφής 10,25” του συστήματος infotainment προσφέρουν ποιοτική ψηφιακή εμπειρία στην καμπίνα του νέου 600, ενώ οι υπηρεσίες Connected services την ολοκληρώνουν.
Εστιασμένο κυρίως στην ασφάλεια, το Connect ONE μπορεί να εκτελεί κλήσεις ανάγκης και εξυπηρέτησης, καθώς και να δίνει χρήσιμα στοιχεία για την κατάσταση του αυτοκινήτου σε μηνιαία βάση.
Το Connect PLUS είναι σχεδιασμένο για να κάνει τη χρήση πιο άνετη, περιλαμβάνοντας υπηρεσίες πλοήγησης, απομακρυσμένο έλεγχο μέσω της εφαρμογής FIAT app και πολλές ακόμα δυνατότητες.
Ειδική αναφορά αξίζει στο Trip Report που βοηθάει το χρήστη να αναλύει και να βελτιώνει τον τρόπο που οδηγεί, ώστε να πετυχαίνει χαμηλότερη κατανάλωση, ελαφρύτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τη λιγότερη δυνατή φθορά του αυτοκινήτου.
Η υβριδική έκδοση του Fiat 600
Ο όρος Hybrid στο 600 υποδηλώνει ένα έξυπνο και αποτελεσματικό σύστημα που αποδίδει 100 ίππους και μειώνει αξιοσημείωτα την κατανάλωση, εκπέμποντας μόνο 110 έως 114 g CO2/km.
Το 600 Hybrid δίνει αληθινή υβριδική εμπειρία, με ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, τόσο στο καθαρά αστικό πεδίο με ταχύτητα έως 30 km/hχλμ/ώρα όσο και στον πιο ανοιχτό δρόμο όταν οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές.
Το σύστημα αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1.2 λίτρων, ισχύ 100 ίππους και από μια μπαταρία ιόντων λιθίου τάσης 48V και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη.
Το τελευταίο φιλοξενεί τον ηλεκτρικό κινητήρα 28,6 ίππων, το inverter και την κεντρική μονάδα ελέγχου του συστήματος μετάδοσης.
Το 600 Hybrid ξεκινάει 100% ηλεκτρικά (e-launch) περιορίζοντας ουσιαστικά την κατανάλωση, διαθέτει λειτουργία e-creeping με την οποία κινείται προς τα εμπρός χωρίς ο οδηγός να αγγίζει το γκάζι (e-queueing), ενώ πλήρως ηλεκτρικό μπορεί να είναι και το παρκάρισμα (e-parking).
Χώρος αποσκευών 385 λίτρα.
Το ολοκαίνουργιο B-SUV της Fiat με την υβριδική έκδοση να ξεκινάει από τις 23.990 ευρώ, με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και τα χειριστήρια στο τιμόνι.
Το ηλεκτρικό Fiat 600e
Διαθέσιμο σε δύο επίπεδα εξοπλισμού με τις ονομασίες RED και la Prima θα είναι το ολοκαίνουργιο B-SUV της FIAT με τον ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων και την μπαταρία των 54 kWh.
Περιλαμβάνοντας και την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» η τιμή του πρώτου είναι 28.190 ευρώ και συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων προβολείς Full LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, infotainment με οθόνη αφής 10,25”, αυτόματο κλιματισμό, ambient light, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ και ασύρματο κλειδί.
Για την πολυτελή έκδοση la Prima η τιμή είναι 31.890 ευρώ και στον εξοπλισμό προστίθενται ζάντες 18”, ενεργό cruise control, περιμετρικοί αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με μασάζ, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με hands-free λειτουργία και ασύρματο κλείδωμα με αισθητήρα εγγύτητας.
Όλα τα Fiat 600e καλύπτονται από 5 χρόνια εγγύησης μηχανικών μερών και 8 χρόνια για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.