- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλλυ Ακρόπολις 2024: O Neuville στην 1η θέση πριν τη Σούπερ Ειδική Διαδρομή
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Ράλλυ Ακρόπολις 2024 - 2η Ημέρα: O Thierry Neuville προηγείται πριν τη Σούπερ Ειδική Διαδρομή
Δραματικά ξεκίνησε η ημέρα σήμερα στο Ράλλυ Ακρόπολις για την ομάδα της Hyundai Motorsport και συγκεκριμένα για τον Ott Tanak, ο οποίος στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας – Ρεγγίνι – είχε όχι ένα, αλλά δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να σταματήσει δύο φορές μέσα στην Ε.Δ. για να αλλάξει λάστιχο. Αυτό φυσικά έβγαλε τον Εσθονό εκτός συναγωνισμού, και τον πήγε από την 1η στην 4η θέση γενικής.
Ράλλυ Ακρόπολης 2024: Η αγωνιστική δράση της 2ης ημέρας
Με αυτή την αλλαγή ηγεσίας, στον αγώνα Ράλλυ Ακρόπολις, ο Dani Sordo (Hyundai i20) βρέθηκε στην 1η θέση, ο ομόσταυλός του Thierry Neuville στη 2η, και βέβαια ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris) στην 3η θέση βάθρου. Δυστυχώς όμως, για τη Hyundai οι δυσάρεστες εκπλήξεις δεν είχαν τελειώσει, και στην 3η Ε.Δ. της ημέρας – Άγιοι Θεόδωροι – ο Sordo αντιμετώπισε μια σειρά προβλημάτων που συμπεριλάμβαναν πολλή σκόνη μέσα στο αυτοκίνητο, πίσω δεξί κλατάρισμα, και γενικότερη ζημιά στο πίσω δεξί μέρος λόγω του κλαταρισμένου ελαστικού.
Παρότι η ζημιά στο i20 φαινόταν εμφανισιακά πολύ σοβαρή, ο Ισπανός δεν έχασε πολύ χρόνο μέσα στην Ειδική, έχασε όμως την πρώτη θέση, την οποία και πήρε ο Neuville. O Neuville κατάφερε να την κρατήσει μέχρι και τη 2η Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους, και βρίσκεται τώρα, πριν την τελευταία Ε.Δ. της ημέρας που είναι η Σούπερ Ειδική στο Σείριο στην Εθνική Οδό, 52,6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sordo, και 1 λεπτό και 19 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ogier. O Tanak παρέμεινε στην 4η θέση, και βρίσκεται σχεδόν 2 λεπτά πίσω από τον Ogier, κάτι το οποίο σημαίνει ότι δεν μπορεί να «κυνηγήσει» μια θέση στο βάθρο.
Την υπόλοιπη πρώτη δεκάδα αυτή τη στιγμή συμπληρώνουν πληρώματα της κατηγορίας WRC2, με τον Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2) να ηγείται, και τους Robert Virves (Skoda Fabia RS Rally2) και Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) στην 2η και 2η θέση αντίστοιχα. Τέλος, στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας – Άγιοι Θεόδωροι 2 – ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) τούμπαρε, και αυτή τη στιγμή δεν ξέρει αν θα μπορέσει να συνεχίσει, ειδικά δεδομένου του γεγονότος ότι η σημερινή μέρα δεν συμπεριλαμβάνει σέρβις σε κανένα σημείο.
Αξιοσημείωτο είναι ότι από χθες το βράδυ ο Sebastien Ogier έχει κάνει αρκετά αρνητικά σχόλια εναντίον του Thierry Neuville, το οποίο έχει προκαλέσει σάλο, το οποίο θέμα θα περιγράψουμε και θα σχολιάσουμε αναλυτικά στην Ανασκόπηση του αγώνα την ερχόμενη Δευτέρα.
Νεότερα όσον αφορά στη γενική κατάταξη της ημέρας μετά το πέρας της Σούπερ Ειδικής Διαδρομής!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.