- CITY GUIDE
- PODCAST
-
24°
Τι ισχύει τελικά για την «απαγόρευση» του καφέ στο αυτοκίνητο
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Καφές στο αυτοκίνητο: Τι ισχύει τελικά σύμφωνα με τον ΚΟΚ - Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Κωνσταντίνα Δημογλίδου, έδωσε σήμερα (2.9) διευκρινίσεις για αν έχει αλλάξει κάτι στον ΚΟΚ σχετικά το πρόστιμο που μπορεί να επιβληθεί σε οδηγό αυτοκινήτου αν πιαστεί από την Τροχαία να πίνει καφέ στο αυτοκίνητό του.
Η κ. Δημογλίδου εξήγησε ότι δεν έχει γίνει καμία αλλαγή ούτε στον ΚΟΚ, ούτε και στις οδηγίες της Αστυνομίας ως προς τους ελέγχους στους οδηγούς. «Ο ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος. Ο οδηγός δεν θα πρέπει να έχει τα χέρια του απασχολημένα όταν οδηγεί». Όπως είπε, είναι κάτι που ισχύει εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχει να κάνει με φαγητό ή ποτό. «Ισχύει και στη χρήση κινητού». Η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ. υπογράμμισε ότι ο οδηγός δεν θα πρέπει να έχει τα χέρια του απασχολημένα σε διάρκεια και όχι στιγμιαία. «Δεν έχει δεχθεί κανένας πολίτης πρόστιμο επειδή τον είδαν να πίνει καφέ στο φανάρι».
Καφές στο αυτοκίνητο: Τι ισχύει σύμφωνα με τον ΚΟΚ
Σύμφωνα με τη 2η παράγραφο του Αρθρου 13 του K.O.K.:
«… Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται να έχει πλήρη ελευθερία των κινήσεων του, για να ενεργεί ελεύθερα τους αναγκαίους χειρισμούς».
«Ιδιαίτερα, απαγορεύεται να χρησιμοποιεί εν κινήσει ακουστικά που έχουν συνδεθεί με φορητά ραδιόφωνα, μαγνητόφωνα και άλλες παρεμφερείς ηχητικές συσκευές, καθώς και τηλεόραση. Η εν κινήσει χρήση κινητού τηλεφώνου επιτρέπεται μόνο όταν αυτό είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση ή όταν χρησιμοποιείται με ακουστικό ασύρματης επικοινωνίας». Έτσι, ο παραβάτης τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατό (100,00) ευρώ και επιτόπου αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού για τριάντα (30) ημέρες. Εξαίρεση αποτελούν οδηγοί οχημάτων που χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επικοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, οι οποίοι τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης, από το βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally3 ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο -πρωταθλητές γαρ- τη φετινή αγωνιστική σεζόν του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι 2024
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.