Ράλι Πορτογαλίας: O Kalle Rovanpera για 3η φορά νικητής φέτος
Το τετραήμερο του αγώνα υπήρξε εντυπωσιακό για τον Φινλανδό
Ράλι Πορτογαλίας 2022: Νικητής ο Kalle Rovanpera. Οι νικητές στις κατηγορίες WRC Rally 1 και WRC2 - Οι βαθμολογίες στην κατάταξη οδηγών και κατασκευαστών.
Σήμερα, Κυριακή 22 Μαΐου, ολοκληρώθηκε το Ράλι Πορτογαλίας, κατά το οποίο γιορτάστηκε και η 50ή επέτειος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, και ο νεαρός Φιναλδός Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, ανέβηκε για 3η φορά φέτος στο υψηλότερο βάθρο (οι δύο άλλες νίκες ήταν στη Σουηδία και στην Κροατία). Το τετραήμερο του αγώνα υπήρξε εντυπωσιακό για τον Φινλανδό, ιδιαιτέρως λόγω του γεγονότος ότι την Παρασκευή έμπαινε πρώτος στις Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) κάτι που σημαίνει ότι καθάριζε το δρόμο. Παρ’ όλες λοιπόν τις αντικειμενικές δυσκολίες, τον άστατο καιρό, και τη φύση του συγκεκριμένου αγώνα ο οποίος είναι απαιτητικός, ο Rovanpera πάλεψε και κέρδισε χωρίς να του χαριστεί απολύτως τίποτα.
Σε αντίθεση είχαμε τον ομόσταυλό του Elfyn Evans ο οποίος, αν και ξεκίνησε δυναμικά αλλά με σημαντικό πλεονέκτημα λόγω θέσης εκκίνησης την Παρασκευή, όχι μόνο δεν κατάφερε και δεν φρόντισε να δημιουργήσει αρκετό χρονικό κενό ώστε να είναι «ασφαλής», αλλά αντιθέτως, όταν ο Rovanpera ξεκίνησε να τον «πλησιάζει», αγχώθηκε και έχασε την αυτοπεποίθηση και τη συγκέντρωσή του. Το γεγονός δε ότι στις πρωινές Ε.Δ. της Κυριακής ο ρυθμός του Rovanpera ήταν χαλαρός αλλά απόλυτα σταθερός, αλλά στην τελευταία Ε.Δ. (Wolf Power Stage) έκανε τον ταχύτερο χρόνο, 2.1 δευτερόλεπτα ταχύτερο από τον 2ο Dani Sordo, και 6.2 από τον ανταγωνιστή του στον αγώνα Evans, εξασφάλισε 5 πόντους, και άφησε τον Evans 15.2 δευτερόλεπτα πίσω συνολικά, αποδεικνύει ότι βρίσκεται πια σε μια κατηγορία από μόνος του, τόσο από άποψη στρατηγικής και ψυχραιμίας, όσο και καθαρών επιδόσεων.
«Αυτή τη στιγμή φαίνεται ότι είμαστε σε πολύ καλό δρόμο», είπε ο Rovanpera στο τέλος του αγώνα και χαμογέλασε. «Ξεκινώντας πρώτος εδώ και να παλεύω για τη νίκη έτσι, ήταν πολύ ωραίο. Είχαμε πολλά προβλήματα και δύσκολες συνθήκες αυτό το Σαββατοκύριακο και το αυτοκίνητό μας ήταν τέλειο όπως πάντα, και είμαστε όλοι πραγματικά χαρούμενοι.»
Στο 2ο βάθρο ανέβηκε ο Evans, ο οποίος παραδέχτηκε ότι χρειαζόταν αυτή τη μικρή νίκη. «Χρειαζόμασταν σίγουρα ένα αποτέλεσμα, αυτό είναι σίγουρο. Φυσικά, είμαστε απογοητευμένοι με το αποτέλεσμα της σημερινής ημέρας, αλλά βγάζω το καπέλο μου στον Kalle. Από την πλευρά μου, είναι ωραίο να είμαι πίσω στο βάθρο και πρέπει να χτίσουμε από εδώ και πέρα».
Η Toyota Gazoo Racing ήταν έτοιμη να καλύψει και το τρίτο βάθρο με τον Takamoto Katsuta, αλλά ο Dani Sordo, με Hyundai i20, κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση στο φετινό πρωτάθλημα στο ράλι αυτό, του το πήρε από τα χέρια κυριολεκτικά στα τελευταία χιλιόμετρα της τελευταίας Ε.Δ., και τερμάτισε 2,1 δευτερόλεπτα μπροστά του.
Να σημειώσουμε ότι στην κατηγορία WRC2 δυστυχώς ο Teemu Suninen έχασε μια σίγουρη νίκη, έχοντας εξασφαλίσει μια εκπληκτική διαφορά σχεδόν ενός λεπτού από τον 2ο στην κατάταξη Yohan Russel, όταν είχε ένα ατύχημα λίγα εκατοντάδες μέτρα μετά την εκκίνησή του στην τελευταία Ε.Δ. του αγώνα (Power Stage), το οποίο μάλιστα καθυστέρησε και την έκβασή της.
Νικητές
Στην κορυφαία κατηγορία WRC Rally 1 οι νικητές ήταν: 1ος Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), 2ος Elfyn Evans (Toyota Yaris), 3ος Dani Sordo (Hyundai i20).
Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος Yohan Russel (Citroen C3 Rally2), 2ος ο Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia Rally2 evo), 3ος ο Chris Ingram (Skoda Fabia Rally2 evo).
Βαθμολογίες
Στην κατάταξη οδηγών οι βαθμολογίες είναι: Kalle Rovanpera (106), Thierry Neuville (60), Takamoto Katsuta (38), Ott Tanak (37), Elfyn Evans (36), Craig Breen (34), Sebastien Loeb (27), Gus Greensmith (20), Sebastien Ogier (19), Dani Sordo (19), Esapekka Lappi (15)
Στην κατάταξη κατασκευαστών οι βαθμολογίες είναι: Toyota Gazoo Racing (175), Hyundai Motorsport (116), M-Sport Ford (94)
*Εκ παραδρομής χθες η διαφορά των 5.7 δευτερολέπτων πιστώθηκε στον Evans, αντί του πρωτοπόρου Rovanpera.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο 24χρονος Βελγο-Βρετανός έκανε την έκπληξη στη Φλόριντα
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Μια ανάλυση του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεγγίσεως στη λύση του «αινίγματος» του Λεκλέρ
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ο Neuville χάνει το ράλι στην 2η Ε.Δ. της ημέρας
Ο Elfyn Evans στη 2η θέση 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville
Ο Sebastien Ogier στην 3η θέση με 6,6 δευτερόλεπτα διαφορά
Ένα ελκυστικό προϊόν, για ανθρώπους που επιθυμούν τα πρακτικά στοιχεία ενός SUV σε μία πιο σύγχρονη έκφραση
Ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διαθέσιμος στο δίκτυο φορτιστών incharge της nrg
Η επικράτηση της αυστριακής ομάδας ήταν ολοκληρωτική
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
«Εξασκηθήκαμε σε ένα από τα πιο δύσκολα εδάφη εδώ στην Κένυα»
3.000 οχήματα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών, καθώς η ζήτηση ήταν 3 φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.
Ο Adrien Fourmaux κερδίζει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Η Toyota κάνει το 1-2-3 μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ένα μοντέλο που δεν «κάνει εκπτώσεις» σε κανέναν τομέα
Τι είναι αυτό που κάνει το σπορ να παραμένει τόσο δημοφιλές, παρά τον εμφανώς μικρό ανταγωνισμό;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.