- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλι Πορτογαλίας: Ο Rovanpera ροκανίζει χρόνο και αγχώνει τον πρωτοπόρο Evans
Η μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της Toyota Gazoo Racing υπήρξε εντυπωσιακή και γεμάτη αγωνία
Ράλι Πορτογαλίας: Όσα έγιναν την τρίτη μέρα του αγώνα.
Η μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της Toyota Gazoo Racing, Kalle Rovanpera και Elfyn Evans, υπήρξε σήμερα εντυπωσιακή και γεμάτη αγωνία. Ο Evans ξεκίνησε δυναμικά, τερματίζοντας ταχύτερος σε 2 από τις 3 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) του πρωινού σκέλους, ενώ ο Rovanpera «πήρε» την 3η. Μετά το πέρας του πρωινού σκέλους η διαφορά τους ήταν στα 18.4 δευτερόλεπτα. Όμως, το μεσημέρι, τα πράγματα άλλαξαν, ο Rovanpera ανέβασε ρυθμό και ο Evans άρχισε να νιώθει την πίεση, με αποτέλεσμα στην 5η Ε.Δ. της ημέρας η διαφορά τους να έχει μειωθεί στα 9.9 δευτερόλεπτα. Στην προτελευταία διαδρομή της ημέρας δε, η διαφορά εξαλείφθηκε, και ο Rovanpera «έριξε» 4 δευτερόλεπτα στον Evans, κάτι που μας έδειξε, για ακόμα μια φορά, όχι μόνο ότι ο Φινλανδός είναι ένας εντυπωσιακά άξιος αντίπαλος (που δεν θες να έχεις) και ο επόμενος μεγάλος πρωταθλητής του αθλήματος, αλλά και ότι ο Evans δεν μπορεί εύκολα να ανταπεξέλθει στην αυξανόμενη πίεση. Να σημειώσουμε ότι ο Rovanpera «φορούσε» σήμερα 2 μεταχειρισμένα ελαστικά από χθες, και η αντοχή τους ήταν οριακή.
Εντυπωσιακός ομολογουμένως υπήρξε σήμερα και το τρίτο μέλος της Toyota, Takamoto Katsuta, ο οποίος αν και ένα λεπτό πίσω από τον Dani Sordo, με Hyundai i20, μετά την 1η Ε.Δ. της ημέρας, κατάφερε μέσα σε 3 Ε.Δ. να τον φτάσει, να τον περάσει και να αρπάξει την πολυπόθητη 3η θέση στην κατάταξη, και ίσως… ένα ακόμα βάθρο.
Η επιλογή ελαστικών έπαιξε καθοριστικό ρόλο στους δρόμους του βουνού Cabreira. Τόσο ο Evans όσο και ο Rovanperä προτίμησαν το μαλακό καουτσούκ Scorpion της Pirelli που πρόσφερε μεγαλύτερη πρόσφυση στο μαλακό χώμα από τη σκληρότερη έκδοση.
«Δεν ήταν εύκολο, το χώμα/άμμος ήταν πολύ παχύ κατά τόπους και ήταν δύσκολο να αποκτήσεις πρόσφυση», εξήγησε ο Evans καθώς έβγαινε από την Ε.Δ. Amarante, τη τη μεγαλύτερη χιλιομετρικά Ε.Δ. του ράλι, στα 37,24 χιλιόμετρα. «Είναι δύσκολο να ξέρεις αν τα πας καλά ή όχι. Απλά πρέπει να εμπιστευτείς τον ρυθμό σου».
Ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 N ήταν σχεδόν ένα λεπτό πίσω από τον ομόσταυλό του Sordo στην πέμπτη θέση, αφού άφησε πίσω τους Pierre-Louis Loubet και Gus Greensmith. Ο Βέλγος ήταν 43,8 δευτερόλεπτα μακριά από το Ford Puma του Loubet, του οποίου η (λανθασμένη) επιλογή των σκληρών ελαστικών συνδυάστηκε με ένα τετ-α-κε.
Οι Sébastiens, Loeb (με Ford) και ο Ogier (με Toyota) ξεκίνησαν ξανά μετά την αποχώρησή τους χθες. Ο Loeb αποχώρησε για δεύτερη φορά όταν το Puma του σταμάτησε στη μέση της Ε.Δ. λόγω απώλειας ρεύματος, ενώ ο Ogier βγήκε εκτός δρόμου στην ίδια Ε.Δ. και αργότερα αποσύρθηκε.
Οι συμπαίκτες της M-Sport Ford Craig Breen και Greensmith ήταν έβδομοι και όγδοοι στα Puma τους. Και οι δύο έχασαν χρόνο έχοντας προτιμήσει τη σκληρή γόμα, αλλά η μεγαλύτερη απώλεια του Greensmith ήρθε επειδή έπαθε λάστιχο στο μπροστινό δεξί τροχό στην εναρκτήρια Ε.Δ.
Αφού έχασε χρόνο χθες, ο Tänak επικεντρώθηκε στη βελτίωση της ρύθμισης του αυτοκινήτου του, ενώ ο Fourmaux έπεσε πίσω από τον Εσθονό αφού άλλαξε ένα πίσω αριστερό τρύπημα στο Amarante.
Η ημέρα έκλεισε με την υπερειδική διαδρομή στους πλακόστρωτους δρόμους του Πόρτο, με τον Rovanpera να μειώνει και άλλο την διαφορά του από τον Evans, οπότε στις πέντε τελευταίες ειδικές διαδρομές της Κυριακής, οι δύο του θα μπουν σε αυτές με διαφορά μόλις 5,7’’ υπέρ του Elfyn Evans.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.