Visual Browsing
 Ράλι Μόντε Κάρλο (3η μέρα): Η Toyota στις 3 πρώτες θέσεις

Ράλι Μόντε Κάρλο (3η μέρα): Η Toyota στις 3 πρώτες θέσεις

Ο Tanak είναι εκτός αγώνα, και ο Ogier «παλεύει» με τον Evans για την 1η θέση
Το Ράλι Μόντε Κάρλο συνεχίζεται και η Ελένη Χελιώτη καταγράφει τι συμβαίνει στις ειδικές διαδρομές του δημοφιλούς ράλι WRC.

Ολοκληρώθηκε η 3η ημέρα (23/01) του Ράλι Μόντε-Κάρλο με απρόσμενα και αρκετά συναρπαστικά αποτελέσματα. Τις τρεις πρώτες θέσεις κατέχει η Toyota Gazoo Racing μετά το πέρας των 3 Ειδικών Διαδρομών (Ε.Δ.) του Σαββάτου, με την εξής σειρά: 1ος ο πρωταθλητής του 2020, Sebastien Ogier, 2ος ο Elfyn Evans με διαφορά 13 δευτερολέπτων, και 3ος ο νεαρός αλλά εντυπωσιακός Kalle Rovanpera με διαφορά 56.8 δευτερολέπτων. Όπως και την Παρασκευή, έτσι και το Σάββατο οι πρωινές Ε.Δ. ξεκίνησαν πολύ νωρίς το πρωί στο σκοτάδι. Το τοπίο όμως ήταν τώρα λίγο διαφορετικό από τις άλλες μέρες. Οι Ε.Δ. περνούσαν μέσα από μικρά χωριά των Γαλλικών Άλπεων, κάτι που έκανε τις εικόνες να εναλλάσσονται μεταξύ μαγείας και σπανιότητας!

 


 
Σχετικα
Τι μας «έμαθε» ο Αρκτικός Κύκλος στο Ράλι Φινλανδίας
Τι μας «έμαθε» ο Αρκτικός Κύκλος στο Ράλι Φινλανδίας

Ο Ott Tanak, με Hyundai i20, ο οποίος ήταν την Παρασκευή στην 3η θέση, έπαθε λάστιχο στην πρώτη Ε.Δ. και έχασε ένα λεπτό οδηγώντας προς τον τερματισμό της. Για πολύ κακή του τύχη, η επιλογή του να έχει μόνο ένα εφεδρικό ελαστικό μαζί του, του κόστισε τον αγώνα. Συγκεκριμένα όταν στην δεύτερη Ε.Δ. είχε ένα ακόμη κλατάρισμα, δημιουργήθηκε μεγάλο πρόβλημα. Ναι μεν μέσα στις Ε.Δ. τα πληρώματα έχουν το δικαίωμα να φτάσουν στον τερματισμό της διαδρομής ακόμα και με τρία ελαστικά, ωστόσο, ο κανονισμός λέει ότι στο δρόμο, στις απλές δηλαδή διαδρομές, το αυτοκίνητο πρέπει να πληροί καθ’ όλα τον Κ.Ο.Κ., και ένα αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να κινείται στον δρόμο μόνο με 3 τροχούς. Έτσι, ο Tanak αποσύρθηκε από τον αγώνα.


 

Ο Dani Sordo, με Hyundai i20, δεν μπόρεσε για ακόμα μια μέρα να βρει ρυθμό, ταχύτητα, ή τον παλιό καλό εαυτό του που όλοι γνωρίζουμε, και έτσι έμεινε πίσω. Ο Thierry Neuville, επίσης με Hyundai i20, ο οποίος βρίσκεται τώρα στην 4η θέση και ενδεχομένως να καταφέρει την Κυριακή να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο, ξεκίνησε με κάποια προβλήματα στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας, αλλά επανήλθε μετά… απλά όχι τόσο όσο έπρεπε.

Σχετικα
Ολοκληρώθηκε το Ράλι Φινλανδίας στον Αρκτικό Κύκλο
Ολοκληρώθηκε το Ράλι Φινλανδίας στον Αρκτικό Κύκλο

Τέλος, το πιο ενδιαφέρον tip της ημέρας ήταν το γεγονός ότι στην 2η Ε.Δ. οι πρώτοι που πέρασαν ήταν και οι πιο τυχεροί, καθότι ενώ αρχικά είχε καλό, σκληρό χιόνι και πάγο, όσο περνούσε η ώρα η θερμοκρασία ανέβαινε, το χιόνι έλιωνε και η λάσπη που παρέμενε έκανε τους τελευταίους να μην μπορούν να βρουν πρόσφυση πουθενά στο δρόμο. Ενδεικτικό αυτού ότι ο Ogier τερμάτισε με διαφορά 42.2 δευτερολέπτων (6ος) από τον νικητή της Ε.Δ. Neuville. Να σημειώσουμε εδώ ότι από το Σάββατο και μέχρι το τέλος του αγώνα, η εκκίνηση στις Ε.Δ. γίνεται για τα αυτοκίνητα της σειράς WRC1 (η κορυφαία κατηγορία) με αντίστροφη σειρά σε σχέση με τον τερματισμό τους την Παρασκευή.

Δειτε επισης

Back to top
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5