Ράλι Μόντε Κάρλο (3η μέρα): Η Toyota στις 3 πρώτες θέσεις
Ο Tanak είναι εκτός αγώνα, και ο Ogier «παλεύει» με τον Evans για την 1η θέση
Το Ράλι Μόντε Κάρλο συνεχίζεται και η Ελένη Χελιώτη καταγράφει τι συμβαίνει στις ειδικές διαδρομές του δημοφιλούς ράλι WRC.
Ολοκληρώθηκε η 3η ημέρα (23/01) του Ράλι Μόντε-Κάρλο με απρόσμενα και αρκετά συναρπαστικά αποτελέσματα. Τις τρεις πρώτες θέσεις κατέχει η Toyota Gazoo Racing μετά το πέρας των 3 Ειδικών Διαδρομών (Ε.Δ.) του Σαββάτου, με την εξής σειρά: 1ος ο πρωταθλητής του 2020, Sebastien Ogier, 2ος ο Elfyn Evans με διαφορά 13 δευτερολέπτων, και 3ος ο νεαρός αλλά εντυπωσιακός Kalle Rovanpera με διαφορά 56.8 δευτερολέπτων. Όπως και την Παρασκευή, έτσι και το Σάββατο οι πρωινές Ε.Δ. ξεκίνησαν πολύ νωρίς το πρωί στο σκοτάδι. Το τοπίο όμως ήταν τώρα λίγο διαφορετικό από τις άλλες μέρες. Οι Ε.Δ. περνούσαν μέσα από μικρά χωριά των Γαλλικών Άλπεων, κάτι που έκανε τις εικόνες να εναλλάσσονται μεταξύ μαγείας και σπανιότητας!
Ο Ott Tanak, με Hyundai i20, ο οποίος ήταν την Παρασκευή στην 3η θέση, έπαθε λάστιχο στην πρώτη Ε.Δ. και έχασε ένα λεπτό οδηγώντας προς τον τερματισμό της. Για πολύ κακή του τύχη, η επιλογή του να έχει μόνο ένα εφεδρικό ελαστικό μαζί του, του κόστισε τον αγώνα. Συγκεκριμένα όταν στην δεύτερη Ε.Δ. είχε ένα ακόμη κλατάρισμα, δημιουργήθηκε μεγάλο πρόβλημα. Ναι μεν μέσα στις Ε.Δ. τα πληρώματα έχουν το δικαίωμα να φτάσουν στον τερματισμό της διαδρομής ακόμα και με τρία ελαστικά, ωστόσο, ο κανονισμός λέει ότι στο δρόμο, στις απλές δηλαδή διαδρομές, το αυτοκίνητο πρέπει να πληροί καθ’ όλα τον Κ.Ο.Κ., και ένα αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να κινείται στον δρόμο μόνο με 3 τροχούς. Έτσι, ο Tanak αποσύρθηκε από τον αγώνα.
Ο Dani Sordo, με Hyundai i20, δεν μπόρεσε για ακόμα μια μέρα να βρει ρυθμό, ταχύτητα, ή τον παλιό καλό εαυτό του που όλοι γνωρίζουμε, και έτσι έμεινε πίσω. Ο Thierry Neuville, επίσης με Hyundai i20, ο οποίος βρίσκεται τώρα στην 4η θέση και ενδεχομένως να καταφέρει την Κυριακή να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο, ξεκίνησε με κάποια προβλήματα στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας, αλλά επανήλθε μετά… απλά όχι τόσο όσο έπρεπε.
Τέλος, το πιο ενδιαφέρον tip της ημέρας ήταν το γεγονός ότι στην 2η Ε.Δ. οι πρώτοι που πέρασαν ήταν και οι πιο τυχεροί, καθότι ενώ αρχικά είχε καλό, σκληρό χιόνι και πάγο, όσο περνούσε η ώρα η θερμοκρασία ανέβαινε, το χιόνι έλιωνε και η λάσπη που παρέμενε έκανε τους τελευταίους να μην μπορούν να βρουν πρόσφυση πουθενά στο δρόμο. Ενδεικτικό αυτού ότι ο Ogier τερμάτισε με διαφορά 42.2 δευτερολέπτων (6ος) από τον νικητή της Ε.Δ. Neuville. Να σημειώσουμε εδώ ότι από το Σάββατο και μέχρι το τέλος του αγώνα, η εκκίνηση στις Ε.Δ. γίνεται για τα αυτοκίνητα της σειράς WRC1 (η κορυφαία κατηγορία) με αντίστροφη σειρά σε σχέση με τον τερματισμό τους την Παρασκευή.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
O Ogier στη 2η θέση με μόνο 1 δευτερόλεπτο διαφορά
Ο 24χρονος Βελγο-Βρετανός έκανε την έκπληξη στη Φλόριντα
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Μια ανάλυση του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεγγίσεως στη λύση του «αινίγματος» του Λεκλέρ
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ο Neuville χάνει το ράλι στην 2η Ε.Δ. της ημέρας
Ο Elfyn Evans στη 2η θέση 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville
Ο Sebastien Ogier στην 3η θέση με 6,6 δευτερόλεπτα διαφορά
Ένα ελκυστικό προϊόν, για ανθρώπους που επιθυμούν τα πρακτικά στοιχεία ενός SUV σε μία πιο σύγχρονη έκφραση
Ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διαθέσιμος στο δίκτυο φορτιστών incharge της nrg
Η επικράτηση της αυστριακής ομάδας ήταν ολοκληρωτική
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
«Εξασκηθήκαμε σε ένα από τα πιο δύσκολα εδάφη εδώ στην Κένυα»
3.000 οχήματα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών, καθώς η ζήτηση ήταν 3 φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.
Ο Adrien Fourmaux κερδίζει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Η Toyota κάνει το 1-2-3 μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ένα μοντέλο που δεν «κάνει εκπτώσεις» σε κανέναν τομέα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.