- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Ράλι Μόντε Κάρλο (3η μέρα): Η Toyota στις 3 πρώτες θέσεις
Ο Tanak είναι εκτός αγώνα, και ο Ogier «παλεύει» με τον Evans για την 1η θέση
Το Ράλι Μόντε Κάρλο συνεχίζεται και η Ελένη Χελιώτη καταγράφει τι συμβαίνει στις ειδικές διαδρομές του δημοφιλούς ράλι WRC.
Ολοκληρώθηκε η 3η ημέρα (23/01) του Ράλι Μόντε-Κάρλο με απρόσμενα και αρκετά συναρπαστικά αποτελέσματα. Τις τρεις πρώτες θέσεις κατέχει η Toyota Gazoo Racing μετά το πέρας των 3 Ειδικών Διαδρομών (Ε.Δ.) του Σαββάτου, με την εξής σειρά: 1ος ο πρωταθλητής του 2020, Sebastien Ogier, 2ος ο Elfyn Evans με διαφορά 13 δευτερολέπτων, και 3ος ο νεαρός αλλά εντυπωσιακός Kalle Rovanpera με διαφορά 56.8 δευτερολέπτων. Όπως και την Παρασκευή, έτσι και το Σάββατο οι πρωινές Ε.Δ. ξεκίνησαν πολύ νωρίς το πρωί στο σκοτάδι. Το τοπίο όμως ήταν τώρα λίγο διαφορετικό από τις άλλες μέρες. Οι Ε.Δ. περνούσαν μέσα από μικρά χωριά των Γαλλικών Άλπεων, κάτι που έκανε τις εικόνες να εναλλάσσονται μεταξύ μαγείας και σπανιότητας!
Ο Ott Tanak, με Hyundai i20, ο οποίος ήταν την Παρασκευή στην 3η θέση, έπαθε λάστιχο στην πρώτη Ε.Δ. και έχασε ένα λεπτό οδηγώντας προς τον τερματισμό της. Για πολύ κακή του τύχη, η επιλογή του να έχει μόνο ένα εφεδρικό ελαστικό μαζί του, του κόστισε τον αγώνα. Συγκεκριμένα όταν στην δεύτερη Ε.Δ. είχε ένα ακόμη κλατάρισμα, δημιουργήθηκε μεγάλο πρόβλημα. Ναι μεν μέσα στις Ε.Δ. τα πληρώματα έχουν το δικαίωμα να φτάσουν στον τερματισμό της διαδρομής ακόμα και με τρία ελαστικά, ωστόσο, ο κανονισμός λέει ότι στο δρόμο, στις απλές δηλαδή διαδρομές, το αυτοκίνητο πρέπει να πληροί καθ’ όλα τον Κ.Ο.Κ., και ένα αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να κινείται στον δρόμο μόνο με 3 τροχούς. Έτσι, ο Tanak αποσύρθηκε από τον αγώνα.
Ο Dani Sordo, με Hyundai i20, δεν μπόρεσε για ακόμα μια μέρα να βρει ρυθμό, ταχύτητα, ή τον παλιό καλό εαυτό του που όλοι γνωρίζουμε, και έτσι έμεινε πίσω. Ο Thierry Neuville, επίσης με Hyundai i20, ο οποίος βρίσκεται τώρα στην 4η θέση και ενδεχομένως να καταφέρει την Κυριακή να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο, ξεκίνησε με κάποια προβλήματα στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας, αλλά επανήλθε μετά… απλά όχι τόσο όσο έπρεπε.
Τέλος, το πιο ενδιαφέρον tip της ημέρας ήταν το γεγονός ότι στην 2η Ε.Δ. οι πρώτοι που πέρασαν ήταν και οι πιο τυχεροί, καθότι ενώ αρχικά είχε καλό, σκληρό χιόνι και πάγο, όσο περνούσε η ώρα η θερμοκρασία ανέβαινε, το χιόνι έλιωνε και η λάσπη που παρέμενε έκανε τους τελευταίους να μην μπορούν να βρουν πρόσφυση πουθενά στο δρόμο. Ενδεικτικό αυτού ότι ο Ogier τερμάτισε με διαφορά 42.2 δευτερολέπτων (6ος) από τον νικητή της Ε.Δ. Neuville. Να σημειώσουμε εδώ ότι από το Σάββατο και μέχρι το τέλος του αγώνα, η εκκίνηση στις Ε.Δ. γίνεται για τα αυτοκίνητα της σειράς WRC1 (η κορυφαία κατηγορία) με αντίστροφη σειρά σε σχέση με τον τερματισμό τους την Παρασκευή.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Άξιζε να συμβεί σε αυτόν που είναι πάντα καλός και μας κάνει κι εμάς καλύτερους άμα τη παρουσία του ή υπό την επιρροή της σκέψης της υπάρξεώς του
Το απόσταγμα της τεχνολογίας της μάρκας
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο
Χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια (Wankel) για να παράγει ισχύ
Ένα μέλλον με ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες στη Formula 1
Ο Αμερικανός πιλότος της Williams έπεσε πάνω στις μπαριέρες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.