- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Το Peugeot i-Cockpit αποτελεί την πιο πρόσφατη ανάπτυξη στην εσωτερική αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου και ξεχωρίζει σημαντικά στη νέα σειρά Peugeot 308
Τι είναι
Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, με επαρκείς χώρους, τεχνολογικά συστήματα, premium πινελιές, και εξαιρετική συμπεριφορά στον δρόμο.
Ένα αυτοκίνητο ικανό να ικανοποιήσει πολλαπλές αναζητήσεις: ποιότητα κατασκευής και κύλισης, κορυφαίες επιδόσεις, άνεση και οικονομία.
Interior/Tech
Η Peugeot έχει κάθε λόγο να υπερηφανεύεται και να διαλαλεί ότι ανακάλυψε «ξανά τον τροχό»… Το Peugeot i-Cockpit αποτελεί την πιο πρόσφατη ανάπτυξη στην εσωτερική αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου, και ξεχωρίζει σημαντικά στη νέα σειρά Peugeot 308.
Η φιλοσοφία του i-Cockpit επικεντρώνει σε ένα περιβάλλον οδήγησης που σας δίνει τον έλεγχο με δυνατότητες μεγαλύτερης σύνδεσης με το δρόμο. Βασικά στοιχεία είναι το πρακτικό πολυλειτουργικό τιμόνι που δίνει μια αυξημένη αίσθηση ευελιξίας, ένας ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων (head-up) που τοποθετεί τις βασικές πληροφορίες πιο κοντά στο δρόμο και η οθόνη χωρητικότητας 9.7” με επίπεδα ανταπόκρισης smartphone και λειτουργία Mirror Screen που περιλαμβάνει Android Auto, Apple CarPlay και Mirror Link.
Το ανανεωμένο 308 διαθέτει πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ενώ τα υλικά του εσωτερικού παραμένουν πολύ προσεγμένα, με εκτενή χρήση μαλακού πλαστικού κορυφαίας ποιότητας.
Η συναρμογή είναι πολύ καλή όπως και η θέση οδήγησης με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα και τιμόνι με μεγάλο εύρος ρυθμίσεων. > Οι χώροι είναι πολύ καλοί για τους εμπρός και επαρκείς πίσω, με τον χώρο αποσκευών να ορίζεται στα 420 λίτρα με ρεζέρβα ανάγκης.
Στον δρόμο
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο 3-κίλυνδρος υπερτροφοδοτούμενος βραβευμένος κινητήρας βενζίνης 1.2 Pure Tech, απόδοσης 130 ίππων, ροπής 230Nm, ο οποίος επιτρέπει στο σύνολο να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 9,8’’, σημειώνει τελική ταχύτητα 205 χλμ/ώρα, η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης καυσίμου σε μικτή διαδρομή είναι 5,4 λίτρα/100 χλμ και η τιμή των ρύπων είναι 123 γρ/χλμ.
Την κίνηση περνούσε στους εμπρός τροχούς ένα ολοκαίνουργιο 8-άρι αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 (Efficient Automatic Transmission) με ιδιαίτερα ομαλή εναλλαγή σχέσεων, με γραμμική απόδοση, ενώ βοηθάει σημαντικά και στην μείωση της κατανάλωσης.
Τονίζουμε την ύπαρξη δύο επιλογών οδήγησης, Normal και Sport, που καλύπτουν κάθε επιλογή σας όταν επιλέξετε, κυρίως, ιδανικές διαδρομές με στροφές και φουρκέτες...
Στον δρόμο ο οδηγός θα θαυμάσει για μία ακόμα φορά τους Γάλλους για την εξαιρετική δεινότητά τους να συνδυάζουν οικογενειακά αυτοκίνητα με επιδόσεις αλλά και σπορτίφ οδήγηση. Το ακριβές τιμόνι αλλά και η καλορυθμισμένη ανάρτηση σε «προκαλούν» να μην κάθεσαι ήσυχος…
Τιμές
Οι τιμές για το Peugeot 308 1.2 Pure Tech 130 EAT8 ξεκινούν από 21.700 ενώ το αυτοκίνητο της δοκιμής μας από 25.500 ευρώ με πλούσιο βασικό εξοπλισμό
Tips
Το boost του Turbo που φλερτάρει με τους 130 ίππους, θα «κολλήσει» την πλάτη σας στο κάθισμα, είναι και το ότι ο στα όρια του ιδανικού συνδυασμός βάρους και ακριβέστατου τιμονιού, θα σας προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες!
Τα δύο προγράμματα Sport ή Eco επεμβαίνουν στην απόκριση του γκαζιού και στο βάρος του τιμονιού, με το Sport όμως να αλλάζει χρωματισμό στον πίνακα οργάνων, τον κάνει κόκκινο, όπως ακριβώς συμβαίνει και στις κορυφαίες εκδόσεις GTi του μοντέλου. Ακόμα, η οθόνη του υπολογιστή ταξιδιού αποκτά επιπλέον ενδείξεις για την πίεση του τούρμπο, την ισχύ και τη ροπή που χρησιμοποιεί ο οδηγός.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Άξιζε να συμβεί σε αυτόν που είναι πάντα καλός και μας κάνει κι εμάς καλύτερους άμα τη παρουσία του ή υπό την επιρροή της σκέψης της υπάρξεώς του
Το απόσταγμα της τεχνολογίας της μάρκας
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο
Χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια (Wankel) για να παράγει ισχύ
Ένα μέλλον με ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες στη Formula 1
Ο Αμερικανός πιλότος της Williams έπεσε πάνω στις μπαριέρες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.