Το Peugeot i-Cockpit αποτελεί την πιο πρόσφατη ανάπτυξη στην εσωτερική αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου και ξεχωρίζει σημαντικά στη νέα σειρά Peugeot 308
Τι είναι
Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, με επαρκείς χώρους, τεχνολογικά συστήματα, premium πινελιές, και εξαιρετική συμπεριφορά στον δρόμο.
Ένα αυτοκίνητο ικανό να ικανοποιήσει πολλαπλές αναζητήσεις: ποιότητα κατασκευής και κύλισης, κορυφαίες επιδόσεις, άνεση και οικονομία.
Interior/Tech
Η Peugeot έχει κάθε λόγο να υπερηφανεύεται και να διαλαλεί ότι ανακάλυψε «ξανά τον τροχό»… Το Peugeot i-Cockpit αποτελεί την πιο πρόσφατη ανάπτυξη στην εσωτερική αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου, και ξεχωρίζει σημαντικά στη νέα σειρά Peugeot 308.
Η φιλοσοφία του i-Cockpit επικεντρώνει σε ένα περιβάλλον οδήγησης που σας δίνει τον έλεγχο με δυνατότητες μεγαλύτερης σύνδεσης με το δρόμο. Βασικά στοιχεία είναι το πρακτικό πολυλειτουργικό τιμόνι που δίνει μια αυξημένη αίσθηση ευελιξίας, ένας ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων (head-up) που τοποθετεί τις βασικές πληροφορίες πιο κοντά στο δρόμο και η οθόνη χωρητικότητας 9.7” με επίπεδα ανταπόκρισης smartphone και λειτουργία Mirror Screen που περιλαμβάνει Android Auto, Apple CarPlay και Mirror Link.
Το ανανεωμένο 308 διαθέτει πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ενώ τα υλικά του εσωτερικού παραμένουν πολύ προσεγμένα, με εκτενή χρήση μαλακού πλαστικού κορυφαίας ποιότητας.
Η συναρμογή είναι πολύ καλή όπως και η θέση οδήγησης με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα και τιμόνι με μεγάλο εύρος ρυθμίσεων. > Οι χώροι είναι πολύ καλοί για τους εμπρός και επαρκείς πίσω, με τον χώρο αποσκευών να ορίζεται στα 420 λίτρα με ρεζέρβα ανάγκης.
Στον δρόμο
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο 3-κίλυνδρος υπερτροφοδοτούμενος βραβευμένος κινητήρας βενζίνης 1.2 Pure Tech, απόδοσης 130 ίππων, ροπής 230Nm, ο οποίος επιτρέπει στο σύνολο να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 9,8’’, σημειώνει τελική ταχύτητα 205 χλμ/ώρα, η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης καυσίμου σε μικτή διαδρομή είναι 5,4 λίτρα/100 χλμ και η τιμή των ρύπων είναι 123 γρ/χλμ.
Την κίνηση περνούσε στους εμπρός τροχούς ένα ολοκαίνουργιο 8-άρι αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 (Efficient Automatic Transmission) με ιδιαίτερα ομαλή εναλλαγή σχέσεων, με γραμμική απόδοση, ενώ βοηθάει σημαντικά και στην μείωση της κατανάλωσης.
Τονίζουμε την ύπαρξη δύο επιλογών οδήγησης, Normal και Sport, που καλύπτουν κάθε επιλογή σας όταν επιλέξετε, κυρίως, ιδανικές διαδρομές με στροφές και φουρκέτες...
Στον δρόμο ο οδηγός θα θαυμάσει για μία ακόμα φορά τους Γάλλους για την εξαιρετική δεινότητά τους να συνδυάζουν οικογενειακά αυτοκίνητα με επιδόσεις αλλά και σπορτίφ οδήγηση. Το ακριβές τιμόνι αλλά και η καλορυθμισμένη ανάρτηση σε «προκαλούν» να μην κάθεσαι ήσυχος…
Τιμές
Οι τιμές για το Peugeot 308 1.2 Pure Tech 130 EAT8 ξεκινούν από 21.700 ενώ το αυτοκίνητο της δοκιμής μας από 25.500 ευρώ με πλούσιο βασικό εξοπλισμό
Tips
Το boost του Turbo που φλερτάρει με τους 130 ίππους, θα «κολλήσει» την πλάτη σας στο κάθισμα, είναι και το ότι ο στα όρια του ιδανικού συνδυασμός βάρους και ακριβέστατου τιμονιού, θα σας προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες!
Τα δύο προγράμματα Sport ή Eco επεμβαίνουν στην απόκριση του γκαζιού και στο βάρος του τιμονιού, με το Sport όμως να αλλάζει χρωματισμό στον πίνακα οργάνων, τον κάνει κόκκινο, όπως ακριβώς συμβαίνει και στις κορυφαίες εκδόσεις GTi του μοντέλου. Ακόμα, η οθόνη του υπολογιστή ταξιδιού αποκτά επιπλέον ενδείξεις για την πίεση του τούρμπο, την ισχύ και τη ροπή που χρησιμοποιεί ο οδηγός.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
O Ogier στη 2η θέση με μόνο 1 δευτερόλεπτο διαφορά
Ο 24χρονος Βελγο-Βρετανός έκανε την έκπληξη στη Φλόριντα
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Μια ανάλυση του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεγγίσεως στη λύση του «αινίγματος» του Λεκλέρ
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ο Neuville χάνει το ράλι στην 2η Ε.Δ. της ημέρας
Ο Elfyn Evans στη 2η θέση 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville
Ο Sebastien Ogier στην 3η θέση με 6,6 δευτερόλεπτα διαφορά
Ένα ελκυστικό προϊόν, για ανθρώπους που επιθυμούν τα πρακτικά στοιχεία ενός SUV σε μία πιο σύγχρονη έκφραση
Ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διαθέσιμος στο δίκτυο φορτιστών incharge της nrg
Η επικράτηση της αυστριακής ομάδας ήταν ολοκληρωτική
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
«Εξασκηθήκαμε σε ένα από τα πιο δύσκολα εδάφη εδώ στην Κένυα»
3.000 οχήματα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών, καθώς η ζήτηση ήταν 3 φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.
Ο Adrien Fourmaux κερδίζει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Η Toyota κάνει το 1-2-3 μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ένα μοντέλο που δεν «κάνει εκπτώσεις» σε κανέναν τομέα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.