Νέα Honda Civic 1.6 i-DTEC & Jazz 1.5 i-VTEC
Tα νέα μοντέλα της Honda που καλύπτουν τις νέες προδιαγραφές ρύπων
Τι είναι
> Tα νέα μοντέλα της Honda που καλύπτουν τις νέες προδιαγραφές ρύπων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP μέσω της διαδικασίας Real Driving Emission (RDE)
Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS diesel
> Η Honda αναβάθμισε τον diesel 1.6 i-DTEC κινητήρα της, των 120 ίππων, για τη νέα σειρά Civic, πετυχαίνοντας έναν ενδιαφέροντα συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας
> Η δέκατη γενιά του Honda Civic είναι ένα δυναμικό, πεντάθυρο, σπορ hatchback, που παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του πρώτου Civic «ενός αυτοκινήτου για όλους τους ανθρώπους και όλο τον κόσμο». Είναι ένας συνδυασμός ιδιαίτερης σχεδίασης, σπορτίφ στυλ και ευέλικτης πρακτικότητας, με έμφαση στην δυναμική συμπεριφορά.
> Οι βελτιώσεις στον 1.6L diesel περιλαμβάνουν μείωση τριβών στους κυλίνδρους, πιο αποδοτική μετατροπή των οξειδίων του αζώτου NOx, και περαιτέρω αναβάθμιση της οδηγησιμότητας. Κύριος στόχος για τους μηχανικούς εξέλιξης της Honda που είχαν δουλέψει στον προηγούμενο 1.6 i-DTEC ήταν να μειώσουν τη μηχανική τριβή του diesel σε επίπεδα βενζινοκινητήρα. Με το νέο, αναβαθμισμένο 1.6 i-DTEC, η εξέλιξη έχει προχωρήσει κατά ένα βήμα με πρόσθετες τεχνολογίες μείωσης τριβών.
> Το Civic 1.6 i-DTEC είναι στάνταρ εξοπλισμένο με το σύστημα της Honda Idle Stop. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση και συμβάλλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 μόλις 91 γρ/χλμ (Civic Sedan) και 93 γρ/χλμ (Civic Hatchback), σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα δοκιμών NEDC).
> Σε επίπεδο πρακτικότητας, ο χώρος αποσκευών του Civic hatchback παραμένει κορυφαίος σε χωρητικότητα με 478 λίτρα, και χαρακτηρίζεται από για την ευκολία πρόσβασης και την ευελιξία του.
> Η τιμή απόκτησης του Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, αρχίζει από τα 22.120 ευρώ.
Honda Jazz 1.5 Dynamic 130 PS
> Το νέο Jazz διατίθεται με δύο ισχυρούς και βενζινοκινητήρες, τον ήδη γνωστό 1.3 L i-VTEC απόδοσης 102 ίππων, της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, και για πρώτη φορά στην Ευρώπη με τον νέο 1.5 i-VTEC των 130 ίππων.
> Το νέο Jazz, γνωστό και σαν «Fit» σε μερικές αγορές, έχει πουλήσει πάνω από 7 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο από το 2001 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά.
> Διαθέτει ανανεωμένα, σπορ στιλιστικά στοιχεία, με πιο τολμηρή νέα φυσιογνωμία, έντονες χαρακτηριστικές γραμμές και την προσθήκη μιας νέας έκδοσης Dynamic, ενσαρκώνοντας πάντα τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda, «man maximum, machine minimum», ενώ προσφέρει μεγάλο χώρο για αποσκευές, μια και η χωρητικότητά του πορτμπαγκάζ είναι 354 λίτρα και 897 λίτρα όταν αυτά είναι αναδιπλωμένα.
> Στο εσωτερικό συναντάμε μαλακά, ποιοτικά υλικά και εργονομική σχεδίαση που συνθέτουν ένα προηγμένο περιβάλλον που συμπληρώνεται από μία οθόνη αφής 7’’ στο κέντρο του ταμπλό με το νέο σύστημα infotainment (ενημέρωσης / ψυχαγωγίας) Honda Connect, ανάλογα με την έκδοση.
> Το νέο Jazz διατίθεται με δύο ισχυρούς και βενζινοκινητήρες, τον ήδη γνωστό 1.3 L i-VTEC (102 PS) της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, και ένα νέο 1.5 i-VTEC (130 PS). Ο τελευταίος, προσφέρεται με το Jazz για πρώτη φορά στην Ευρώπη, όντας μία ισχυρότερη έκδοση κινητήρα.
> Τιμολογιακά, η έκδοση Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic 130 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, αρχίζει από 20.250 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Άξιζε να συμβεί σε αυτόν που είναι πάντα καλός και μας κάνει κι εμάς καλύτερους άμα τη παρουσία του ή υπό την επιρροή της σκέψης της υπάρξεώς του
Το απόσταγμα της τεχνολογίας της μάρκας
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο
Χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια (Wankel) για να παράγει ισχύ
Ένα μέλλον με ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες στη Formula 1
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.