- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Νέο Ford Fiesta: Σύγχρονο, διατηρώντας τις διαχρονικές του αξίες
Νέο σε όλα, αποτελεί ένα «πλήρες» πακέτο που περιλαμβάνει ό,τι απαιτείται για να διεκδικήσει την κορυφή στην πολυπράγμων κατηγορία Β
Το νέο Ford Fiesta στην αγορά αυτοκινήτου, εκτός από ένα ισορροπημένο αισθητικά δημιούργημα, περιλαμβάνει ό,τι απαιτείται για να διεκδικήσει την κορυφή στην κατηγορία του, συμπεριλαμβανομένων πολλών δυνατοτήτων εξατομίκευσης. Σύμφωνα δε με τη Ford, το 8ης γενιάς best seller supermini της πρόκειται για την πιο ολοκληρωμένη και ευέλικτη γκάμα εκδόσεων στη 40+χρονη ιστορία του Fiesta.
Διατίθεται σε 3-θυρα ή 5-θυρα αμαξώματα σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις, το «βασικό» Trend, το στιλάτο Titanium, το πολυτελές Vignale, το σπορ ST-Line και το value for money Business.
Το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 (με νέα γραφικά, περισσότερες δυνατότητες διασύνδεσης, πιο γρήγορο λειτουργικό) υποστηρίζεται από ανεξάρτητες οθόνες αφής, υψηλής ανάλυσης, έως 8 ιντσών. Ενδιαφέρον είναι να αναφέρουμε ότι η χρήση του συστήματος SYNC3 έχει καταργήσει το 50% των διακοπτών της κεντρικής κονσόλας, διαμορφώνοντας ένα πιο φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον.
Η ανεξάρτητη οθόνη αφής 8 ιντσών του Ford Fiesta που θυμίζει tablet, υιοθετεί λειτουργίες αφής (pinch & swipe). Όλες οι οθόνες του Fiesta προσφέρουν υψηλή ανάλυση και διπλάσια φωτεινότητα, που σημαίνει ότι είναι πιο ευανάγνωστες και επιτρέπουν στους οδηγούς να διαχειρίζονται πιο εύκολα τις πληροφορίες και λειτουργίες της οθόνης. Το Fiesta είναι επίσης το πρώτο Ford που διαθέτει το κορυφαίας απόδοσης premium B&O PLAY Sound System.
Στο δρόμο
Το νέο Ford Fiesta κινούν μηχανικά σύνολα τα οποία περιλαμβάνουν τον 6 φορές βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου EcoBoost της Ford με 100, 125 και 140 ίππους, καθώς και έναν 1.5 TDCi που αποδίδει 85 και 120 ίππους, όντας ο πρώτος diesel υψηλής ισχύος για το Fiesta.
Η απόδοση αυξάνεται ακόμα περισσότερο με την τεχνολογία AutoStartStop, που προσφέρεται για όλους τους κινητήρες, και το Active Grille Shutter για τους 1.0L EcoBoost και 1.5L TDCi 85 ίππων. Παράλληλα, ένα νέο μπουτόν Eco για μηχανικά κιβώτια προσαρμόζει τη χαρτογράφηση κινητήρα και απόκρισης γκαζιού για να μπορούν οι οδηγοί να εξοικονομούν περισσότερο καύσιμο όταν το επιθυμούν. Οι ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση, ενώ αυξάνουν την ηχομόνωση. Με λίγα λόγια, το νέο Fiesta και όχι μόνο στη σπορτίφ έκδοση ST-Line, σε ποιότητα κύλισης και κρατήματος, είναι «ένα τρένο». Εκεί που σημαδεύεις με το τιμόνι, εκεί πάει!
Επίσης, η κορυφαία ποιότητα κύλισης και ο απολαυστικός οδηγικός χαρακτήρας αναβαθμίζονται με τη νέα ανάρτηση και το σύστημα Electronic Torque Vectoring Control. Χωρίς να παρακάμπτουμε τις βελτιώσεις στην πλευρική πρόσφυση κατά 10% και στις αποστάσεις φρεναρίσματος κατά 8%, το νέο Fiesta είναι το πρώτο Ford με Pedestrian Detection που συμβάλλει στην αποφυγή συγκρούσεων τις νυχτερινές ώρες, αλλά και Active Park Assist με παρέμβαση πέδησης για την αποφυγή μικροσυγκρούσεων στο hands-free παρκάρισμα.
Οι τιμές των νέων Ford Fiesta ξεκινούν για την έκδοση βενζίνης 85 ίππων από €12.990. Η diesel έκδοση από €14.669, ενώ το βενζινοκίνητο 1.0L EcoBoost ξεκινάει από €14.208 στην έκδοση Business των 100 ίππων. Τέλος, σε επίπεδο παροχών σημειώνουμε τα 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και την προνομιακή χρηματοδότηση με 1,99% επιτόκιο (Στο επιτόκιο δεν συμπεριλαμβάνεται η εισφορά 0,6%.)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Άξιζε να συμβεί σε αυτόν που είναι πάντα καλός και μας κάνει κι εμάς καλύτερους άμα τη παρουσία του ή υπό την επιρροή της σκέψης της υπάρξεώς του
Το απόσταγμα της τεχνολογίας της μάρκας
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο
Χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια (Wankel) για να παράγει ισχύ
Ένα μέλλον με ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες στη Formula 1
Ο Αμερικανός πιλότος της Williams έπεσε πάνω στις μπαριέρες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.