Jeep Renegade 1.4 AWD
Ένα σύγχρονο, προσιτό, τεχνολογικά προηγμένο, τετρακίνητο οικονομικό όχημα, που μπορεί να πάει παντού
Τι είναι
> Ένα σύγχρονο, προσιτό, τεχνολογικά προηγμένο, τετρακίνητο οικονομικό όχημα, που μπορεί να πάει παντού
> Το μοντέλο που ψηφίστηκε σαν «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016» σε σχετική ψηφοφορία που έγινε από επαγγελματίες Έλληνες δημοσιογράφους.
Ξεχωρίζει για
> Το ότι είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία του που ενσωματώνει αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων
> Το σύστημα τετρακίνησης «Jeep Active Drive», το οποίο είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και μπορεί να μεταφέρει έως και το 100% της ροπής σε έναν από τους δύο άξονες ή ακόμα και σε έναν μόνο τροχό
Silicon Valley
> Διαθέτει σύστημα πολυμέσων Uconnect με έγχρωμη οθόνη αφής 5’’ και τον μεγαλύτερο στην κατηγορία έγχρωμο πίνακα οργάνων, που περιλαμβάνει ραδιόφωνο, συνδεσιμότητα Bluetooth για hands free τηλεφωνική επικοινωνία με φωνητικές εντολές & streaming audio, θύρα USB & βοηθητική θύρα AUX για σύνδεση φορητών συσκευών αποθήκευσης ήχου.
> Το Uconnect Access ενσωματώνει τη σύγχρονη τεχνολογία τηλεπικοινωνιών ώστε να επιτρέπει στους επιβάτες του Jeep Renegade να έχουν απ’ ευθείας επαφή με τις τοπικές υπηρεσίες παροχής βοήθειας (αστυνομία, ασθενοφόρο, ή οδική βοήθεια).
Safety First
> Διατίθεται με στάνταρ 6 αερόσακους (μετωπικούς και πλαϊνούς για τους εμπρός επιβάτες, τύπου κουρτίνας για όλους), με ESC (ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ή electronic stability control) και ERM (ηλεκτρονικό σύστημα αποτροπής ανατροπής ή electronic anti-rollover system).
> Ο εξοπλισμός ασφαλείας, ανάλογα με την αγορά και την έκδοση εξοπλισμού, συμπεριλαμβάνει στάνταρ ή προαιρετικά, συστήματα, όπως είναι ο έλεγχος τυφλής γωνίας, η ανίχνευση διέλευσης στο πίσω μέρος, το ενεργό cruise control και η κάμερα οπισθοπορείας ParkView.
> Επίσης το σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής πρόσθιας σύγκρουσης, το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου
Κινείται
> Από τον βενζινοκινητήρα 1.4 MultiAir2 Turbo με Stop&Start (4X4) χωρητικότητας 1.368 κ.εκ., με ισχύ 170 ίππους /5.500 σ.α.λ., και ροπή: 250 N.m/2.500 – 4.000 σ.α.λ.
> Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 195 χλμ/ώρα
> Η κίνηση μεταφέρει και στους τέσσερις τροχούς (τετρακίνηση Active Drive) και συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων
> Η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης μικτού κύκλου είναι 6,9 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (μικτός κύκλος) είναι 160 χγρμ/χλμ
Στρίβει
> Το νέο Renegade διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς η οποία έχει τέτοια γεωμετρία που επιτρέπει έως και 205 χλστ. διαδρομή στους τροχούς του και 200 χλστ ελάχιστη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (220 χλστ. στο Renegade Trailhawk). Το Renegade είναι το πρώτο Jeep που χρησιμοποιεί τα νέα αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ (frequency selective damping - FSD) της Koni, που χαρίζουν στο αυτοκίνητο κορυφαίο κράτημα στο δρόμο και πολύ ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά.
Χωράει
> Ο διαθέσιμος χώρος του πορτμπαγκάζ είναι 351 λίτρα
> Το δάπεδο του χώρου αποσκευών είναι αφαιρούμενο και επιδέχεται διαφορετικές θέσεις τοποθέτησης που μεταβάλλουν το βάθος του πορτ-μπαγκάζ
Κοστίζει
> Το μοντέλο Renegade Limited 1.4 MultiAir2 9-Auto AWD από 29.900 ευρώ
Κάτι άλλο;
> Το σύστημα τετρακίνησης «Jeep Active Drive», εναλλάσσει δε αυτόματα την κίνηση από 4x2 σε 4x4 αναλόγως των συνθηκών πρόσφυσης, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την τετρακίνηση ή να επιλέξει αντίστοιχα ανάμεσα στις 4 προεπιλεγμένες ρυθμίσεις που διαθέτει ο επιλογέας Jeep Selec Terrain, «Auto», «Snow», «Sand», «Mud») αναφορικά με την αμεσότητα μετάδοσης της ροπής στους τροχούς ενώ υπάρχει και η δυνατότητα να «κλειδώνει» η κατανομή αυτής σε ποσοστό 50%-50% εμπρός-πίσω.
> Το Renegade, συνέβαλε καθοριστικά στην άνοδο κατά 170% στις πωλήσεις της αμερικανικής μάρκας στη Γηραιά Ήπειρο.
> Συνεχίζει την παράδοση της Jeep από το 1941, όπου η εταιρεία Willys Overland κέρδισε την ανάθεση της κατασκευή ενός οχήματος γενικής χρήσης (general purpose) για τον Αμερικάνικο στρατό. Το αποτέλεσμα ήταν το Willys MB, το πρώτο τετρακίνητο SUV στον κόσμο!
Προβληματίζει
> Δεν βρήκαμε κάτι εύκολα για να σχολιάσουμε…
FAST LANE
Pirelli
Η Pirelli παρουσίασε τα νέα ελαστικά του 2017 στην F1, που έχουν μεγαλύτερες διαστάσεις. Πρόκειται για μια σημαντικά αλλαγή σε τεχνικό επίπεδο που θα έχει επιπτώσεις τόσο στην ισορροπία όσο και στην εμφάνιση των μονοθεσίων που θα αγωνιστούν τη νέα χρονιά: Τα νέα ελαστικά είναι περισσότερο από 60mm φαρδύτερα στο εμπρός μέρος και περισσότερο από 80mm φαρδύτερα στο πίσω μέρος. Συνολικά τα ελαστικά του 2017 είναι πιο φαρδιά κατά 25% σε σχέση με τα σημερινά. Αυτό ισχύει για όλους τους τύπους ελαστικών, τα σλικ, τα ενδιάμεσα και τα βρόχινα. Το 2017 είναι δε και η πρώτη χρονιά της νέας τριετούς συμφωνίας της Pirelli με τη Formula 1.
Shell
Τα πρατήρια Shell υποδέχονται το φετινό καλοκαίρι με μια νέα μοναδική προσφορά. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα από τα τρία διαφορετικά αντηλιακά ή το λάδι μαυρίσματος της γνωστής μάρκας Coppertone με κάθε ανεφοδιασμό του οχήματός τους. Αναλυτικότερα, όσοι επισκεφθούν τα πρατήρια Shell, μπορούν να αποκτήσουν το αντηλιακό ή το λάδι μαυρίσματος που επιθυμούν, γεμίζοντας το αυτοκίνητο τους με τουλάχιστον 20 λίτρα Shell V-Power Racing και καταβάλλοντας μόλις €3 επιπλέον. Εναλλακτικά, μπορούν να αποκτήσουν το προϊόν που επιθυμούν με την αγορά τουλάχιστον 20 λίτρων Shell V-Power ή Shell V-Power Diesel και επιπλέον χρέωση €5.
Unimog
Την πρώτη του εμφάνιση στα ορυχεία της Δ.Ε.Η. στην Πτολεμαΐδα έκανε το νέο Unimog Euro VI. Το όχημα παρουσιάστηκε στους οδηγούς εκτενώς, καθώς έγινε αναφορά από τον εκπρόσωπο της Mercedes-Benz Ελλάς στις δυνατότητες του οχήματος, στα τεχνικά του χαρακτηριστικά αλλά και στα πλεονεκτήματα το οποία μόνο το Unimog κατέχει, μιας και οφείλει την πολλών δεκαετιών επιτυχία του στο θρυλικό σχεδιασμό του σασί του από τη δεκαετία του 1950. Το Unimog U 4023 / U 5023 είναι το όχημα επιλογής για όλες τις χρήσεις όπου απαιτούνται υψηλές δυνατότητες εκτός δρόμου, όπως μέγιστη κλίση αναρρίχησης: 45μοίρες και Δυνατότητα διέλευσης από νερό: 0,80 – 1,20 μ.
Moto
Ο δημοσιογράφος- φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης οδηγώντας ένα Honda Supra-X 125 Helmin, χορηγία της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. θα πραγματοποιήσει ένα πρωτόγνωρο ταξιδιωτικό με αφετηρία την Αθήνα και τερματισμό το Τόκιο. Επιδίωξη του Κ. Μητσάκη είναι να καλύψει μέσα σε 45 ημέρες μία διαδρομή 13,400 χιλιομέτρων. Το διηπειρωτικό ταξίδι «Road 2 Japan 2016» ξεκίνησε στις 17/6/2016 και ολοκληρώνεται στις 2/8/2016! Το Honda Supra-X 125 Helmin είναι ένα cub (παπί) το οποίο εφοδιάζεται με αερόψυκτο 2-βάλβιδο κινητήρα 125cc, με ιπποδύναμη 9,25 ίππων/7.500 rpm., στο οποίο για τις ανάγκες του ταξιδιωτικού έγιναν ορισμένες μετατροπές προκειμένου να γίνει με εύκολο και ασφαλή τρόπο η μεταφορά των αποσκευών του αναβάτη.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
O Ogier στη 2η θέση με μόνο 1 δευτερόλεπτο διαφορά
Ο 24χρονος Βελγο-Βρετανός έκανε την έκπληξη στη Φλόριντα
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Μια ανάλυση του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεγγίσεως στη λύση του «αινίγματος» του Λεκλέρ
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ο Neuville χάνει το ράλι στην 2η Ε.Δ. της ημέρας
Ο Elfyn Evans στη 2η θέση 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville
Ο Sebastien Ogier στην 3η θέση με 6,6 δευτερόλεπτα διαφορά
Ένα ελκυστικό προϊόν, για ανθρώπους που επιθυμούν τα πρακτικά στοιχεία ενός SUV σε μία πιο σύγχρονη έκφραση
Ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διαθέσιμος στο δίκτυο φορτιστών incharge της nrg
Η επικράτηση της αυστριακής ομάδας ήταν ολοκληρωτική
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
«Εξασκηθήκαμε σε ένα από τα πιο δύσκολα εδάφη εδώ στην Κένυα»
3.000 οχήματα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών, καθώς η ζήτηση ήταν 3 φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.
Ο Adrien Fourmaux κερδίζει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Η Toyota κάνει το 1-2-3 μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ένα μοντέλο που δεν «κάνει εκπτώσεις» σε κανέναν τομέα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.