- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Το ΥΠΠΟΑ απαντά στην Άννα Κοκκίνου για το θέατρο Σφενδόνη
Κατανοεί την αγωνία, ωστόσο υπάρχει κώλυμα
Με αφορμή τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με την ανοικτή επιστολή της Άννας Κοκκίνου στον Αλέξη Τσίπρα, με την οποία η καλλιτέχνιδα ζητά την παρέμβαση του πρωθυπουργού ώστε να μην κλείσει το θέατρο Σφενδόνη (στην περιοχή Μακρυγιάννη), το υπουργείο Πολιτισμού απαντά με σημερινή του ανακοίνωση «κατανοώντας την αγωνία του χώρου της τέχνης και της διανόησης για την έκβαση της εν λόγω υπόθεσης» και υπενθυμίζει ότι «το ΥΠΠΟΑ και οι Γνωμοδοτικές Επιτροπές Θεάτρου, Χορού κοκ. επιχορηγούν φορείς για την πραγματοποίηση πολιτιστικών δράσεων και όχι για κάλυψη δαπανών που αφορούν υποδομές, λειτουργικά έξοδα ή ανεξόφλητες οικονομικές υποχρεώσεις μεταξύ ιδιωτών».
Αναλυτικότερα, το υπουργείο Πολιτισμού αναφέρει στην ανακοίνωσή του τα εξής:
«Την καλλιτεχνική περίοδο 2017-2018 η Γνωμοδοτική Επιτροπή Θεάτρου ενέκρινε στο πλαίσιο των επιχορηγήσεων θεατρικών σχημάτων ελευθέρου θεάτρου επιχορήγηση για το “Θέατρο Σφενδόνη-Άννα Κοκκίνου” για την υλοποίηση θεατρικής παραγωγής.
Ωστόσο, σε επόμενο στάδιο της διαδικασίας της επιχορήγησης, ο φορέας άλλαξε νομικό πρόσωπο και φορολογικά στοιχεία (σύσταση νέας ΑΜΚΕ μεταγενέστερα της προκήρυξης και της δημοσίευσης των αποτελεσμάτων των επιχορηγήσεων), με αποτέλεσμα να μην καταστεί δυνατή η έκδοση της σχετικής απόφασης επιχορήγησης του φορέα. Την ίδια χρονιά, ύστερα από αίτημα της νέας ΑΜΚΕ, το ΥΠΠΟΑ υποστήριξε τον φορέα “ΝΕΑ ΣΦΕΝΔΟΝΗ - ΑΝΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΑΜΚΕ” για τη διοργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εγκρίνοντας οικονομική ενίσχυση, η οποία και εκταμιεύτηκε.
Το 2018, στο πλαίσιο των επιχορηγήσεων επαγγελματικών θεατρικών σχημάτων, η Γνωμοδοτική Επιτροπή Θεάτρου δεν περιέλαβε στον κατάλογο επιχορηγήσεων τον εν λόγω φορέα. Η Επιτροπή αναμένεται να ξεκινήσει ως είθισται την εξέταση των αιτημάτων της τρέχουσας περιόδου σύντομα. Ωστόσο, δεν εκκρεμεί ως τώρα αίτημα του θεάτρου Σφενδόνη για το 2019.
Κατανοώντας τις δυσκολίες του καλλιτεχνικού κόσμου, το ΥΠΠΟΑ σχεδιάζει ορισμένα διαρθρωτικά μέτρα υποστήριξης για το άμεσο μέλλον. Συνεχίζει να στέκεται σταθερά δίπλα στις καλλιτεχνικές ομάδες, τους φορείς και τις ανεξάρτητες προσπάθειες με θεσμικό τρόπο, κανόνες νομιμότητας και διαφανείς διαδικασίες, προγραμματίζοντας τον εκσυγχρονισμό του υπάρχοντος πλαισίου, καθώς και την προκήρυξη νέων προγραμμάτων».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
Ο Χάρης Φραγκούλης σκηνοθέτησε μια αμιγώς ερευνητική παράσταση πάνω στο έργο του Δημήτρη Δημητριάδη
Δυο πρεμιέρες τον Δεκέμβριο και εορταστικές εκδηλώσεις τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά
Μια παράσταση σκηνοθετημένη εντυπωσιακά στην όψη και στις ερμηνείες
Μιλήσαμε για όλα με τον ηθοποιό με αφορμή τον μονόλογο «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» στο Θέατρο Θησείον
Η παράσταση αναλύει τον βίο και το έργο του, αναδεικνύοντας τον ταλαντούχο καλλιτέχνη που έκανε τη ζωή του κραυγή για την αγάπη
Το ομότιτλο βιβλίο της γαλλίδας συγγραφέως ανεβαίνει στο θέατρο για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Μια αληθινή ιστορία, ένας ύμνος στη δύναμη του ονείρου του Νταβίντ Λελαί-Ελό με τον Μάνο Καρατζογιάννη
Ο Γιάννης Δρακόπουλος πρωταγωνιστεί στη μακροβιότερη σόλο κωμωδία στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ
Μετά την ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε κατά την ολομέλεια του σώματος - Το βιογραφικό του
Η ενότητα CosmoClassical σε μία φιλόδοξη παρουσίαση του θρυλικού έργου του Giaccomo Puccini
Πείνα και εκπόρνευση; Μητέρα - προαγωγός; Άγνωστοι σύζυγοι και εραστές; Ναρκωτικά και παιχνίδια εξουσίας;
Η επιτυχημένη παράσταση των Ρέππα-Παθανασίου για δεύτερη χρονιά στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
2 κάνουν πρεμιέρα αυτές τις μέρες και άλλες έχουν ήδη ξεκινήσει
Ένα δημοσιογραφικό νουάρ που σηκώνει τον καθρέφτη στη σκοτεινή πλευρά του κράτους και της κοινωνίας
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Από τους πρόσφατους ρόλους της ήταν εκείνος στον «Γυάλινο Κόσμο»
Λίγο πριν από τη μαγνητοσκόπηση της παράστασής του ο stand up comedian μιλά στην Athens Voice γι’ αυτό το γλυκόπικρο κείμενο
«Η γνήσια, αυθεντική επαφή μεταξύ ηθοποιού και θεατή, είναι σαν να έχεις ρίξει ένα σημείωμα σε μια μπουκάλα στο πέλαγος και κάποιος την βρήκε»
Επιλέξαμε έργα που είτε κάνουν πρεμιέρα αυτές τις μέρες είτε επαναλήψεις από προηγούμενη σεζόν που θα παίζονται για λίγο καιρό ακόμη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.