Εικαστικα

Πώς βρέθηκε ο Ελ Γκρέκο στο Χίλτον;

107302-212813.jpg
Θανάσης Καρατζάς
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
300903-228155.jpg
Θανάσης Καρατζάς

Τα εργοτάξια διαρκείας με τις λαμαρίνες μέσα στην πόλη, είναι εικόνα που μάθαμε να μην ενοχλεί το μάτι. Αποτελούν έναν πρώτης τάξεως καμβά για γκράφιτι και street art, αφού η μεταλλική και γκρίζα όψη τους είναι μια τεράστια αδιάφορη επιφάνεια.

Το κτίριο της Εθνικής Πινακοθήκης που βρίσκεται υπό ριζική ανακαίνιση όμως δεν θα μπορούσε να είναι ένα συνηθισμένο εργοτάξιο. Αξιοποιώντας χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση, οι υπεύθυνοι αποφάσισαν να καλύψουν τις μεγάλες λαμαρίνες των 2,5 μέτρων με αναπαραγωγές έργων του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου, που έμεινε στην ιστορία ως ο Έλληνας (Ελ Γκρέκο), γιορτάζοντας με αυτόν τον πρωτότυπο τρόπο την επέτειο 400 χρόνων από το θάνατό του.

Τριάντα έργα του κοσμούν τις όψεις επί της Βασιλέως Κωνσταντίνου και της Βασιλέως Αλεξάνδρου, μήκους 70 μ. Το έργο του κορυφαίου ζωγράφου «Η κηδεία του κόμητος Οργκάθ» βρίσκεται στο κέντρο της αναπάντεχης έκθεσης με “στριτάδικο” χαρακτήρα.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Wow Pow! Bam! Κόμικ και ζωγραφική: Μια συνάντηση στα τέλη του 20ου αιώνα
Wow Pow! Bam! Κόμικ και ζωγραφική: Μια συνάντηση στα τέλη του 20ού αιώνα

Μια έκθεση για την επιρροή των κόμικς στη σύγχρονη ζωγραφική μέσα από δημιουργίες των Δ. Αϊδίνη, Σπ. Βερύκιου, St. Giannakos, Δ. Παπαϊωάννου, K. Haring, Roy Lichtenstein, R. Pettibon κ.ά. στην γκαλερί Ζουμπουλάκη

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.