Το «value-for-money» Dacia Duster 1.5dCi 4X2
Οδηγήσαμε το μικρομεσαίο ολοκληρωμένο crossover
Τι είναι
Ένα μικρομεσαίο ολοκληρωμένο crossover που χαρακτηρίζεται, κυρίως, από το προσιτό κόστος κτήσης και χρήσης.
Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει την άνεση και τις εκτός δρόμου δυνατότητες, ενός αυθεντικού SUV, διατηρώντας στο ακέραιο το κορυφαίο value-for-money, στοιχείο που παραδοσιακά τονίζεται από την Dacia.
Ξεχωρίζει για
Τις πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες, την ανθεκτική κατασκευή τόσο των μηχανικών μερών, όσο και του εσωτερικού που σχεδιάστηκαν να αντέχουν στη σκληρή χρήση.
Τους πλούσιους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές όσο και τον πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Το δημοφιλές Duster, περνά στη 2η γενιά του, με νέο δυναμικό εξωτερικό σχεδιασμό και πλήρως επανασχεδιασμένο εσωτερικό, συνεχίζει να αποτελεί το μέτρο σύγκρισης όσον αφορά στην αντοχή, προσφέροντας πλέον πρακτικότητα, εργονομία και αναβαθμισμένη απτή ποιότητα. Εφοδιασμένο με μια σειρά προηγμένων νέων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, το νέο Duster είναι ένα αυθεντικό SUV, εξαιρετικά ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές, εξαιρετικά άνετο και πρακτικό στην καθημερινή χρήση!
Silicon Valley
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι το σύστημα multi-view camera, που αποτελείται από τέσσερις κάμερες (μία εμπρός, από μία σε κάθε πλευρά του οχήματος και μία στο πίσω μέρος) και επιτρέπει στον οδηγό να έχει μια περιμετρική εικόνα του χώρου γύρω από το αυτοκίνητο, βοηθώντας τον σημαντικά κατά τη διάρκεια των ελιγμών στάθμευσης. Το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα με την επιλογή της όπισθεν και αν ο οδηγός επιλέξει την 1η στην οθόνη προβάλλεται η εικόνα από την εμπρός κάμερα. Παράλληλα η κάμερα μπορεί να ενεργοποιηθεί και χειροκίνητα, πατώντας το κουμπί «MVC». Με το ίδιο κουμπί ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα, το οποίο απενεργοποιείται σε κάθε περίπτωση αυτόματα αν η ταχύτητα του οχήματος ξεπεράσει τα 20χλμ./ώρα. Οι πλαϊνές κάμερες είναι τοποθετημένες στο κάτω μέρος των εξωτερικών καθρεπτών. Τέλος, το Hill Descent Control επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει με άνεση και ασφάλεια την ταχύτητα του αυτοκινήτου σε κατηφορικές διαδρομές με μεγάλη κλίση. Το σύστημα επενεργεί στα φρένα του οχήματος παρέχοντας εξαιρετική σταθερότητα.
Το σύστημα πολυμέσων Media Nav σας προσφέρει πλήθος λειτουργικών χαρακτηριστικών μέσω της οθόνης αφής των 7", ενώ διατίθενται όλες οι σύγχρονες ανέσεις, όπως το ηχοσύστημα Dacia Plug & Radio, διαθέτει οθόνη 3 γραμμών που προσφέρει εύκολη ανάγνωση των πληροφοριών, CD με mp3 player, λειτουργία Audio streaming, Βluetooth και θύρες USB-AUX.
Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) με ASR, αλλά και το ABS με σύστημα υποβοήθησης σε απότομο φρενάρισμα (AFU), προσφέρουν σύγχρονη ασπίδα προστασίας για τον αποτελεσματικό έλεγχο της πορείας του αυτοκινήτου. Οι αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού και οι εμπρός πλευρικοί αερόσακοι συμπεριλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Κινείται
Από τον πετρελαιοκινητήρα (προελεύσεως Renault) 1.5 dCi που αποδίδει 110 ίππους με μέγιστη ροπή 260 Nm.
Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, η κλιμάκωση του οποίου έχει προσανατολισμό για εκτός δρόμου χρήση βασικά, χωρίς ωστόσο να υστερεί και στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο
Η εργοστασιακή τιμή μικτής κατανάλωσης είναι 4,4 λίτρα/100 χλμ, τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 11,8’’ ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 171 χ.α.ώ.
Στρίβει
Το νέο Duster εφοδιάζεται με μια σειρά νέων συστημάτων που του επιτρέπουν να είναι εξαιρετικά ευέλικτο και πρακτικό στις εντός και εκτός δρόμου διαδρομές, μια και έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά τα οποία το κάνουν πραγματικά ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές, ένα στοιχείο που συνετέλεσε σημαντικά στην επιτυχία της πρώτης γενιάς του μοντέλου.
Με απόσταση από το έδαφος 21 εκ., γωνία προσέγγισης: 30°, γωνία διαφυγής 34° (33° έκδοση 4WD), και γωνία ράμπας: 21° , το νέο Duster χρησιμοποιεί μια νέα ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα, χαρακτηριστικά που του προσδίδουν τις πραγματικές δυνατότητες ενός 4Χ4.
Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων (γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης εμπρός / πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) μπορεί να μην «ξέχασαν» το Γαλλικό DNA τους που σημαίνει άνετο ταξίδι, αλλά στις εκτός δρόμου διαδρομές, θα νοιώσετε το ίδιο βολικά.
Χωράει
Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 445 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, ενώ όταν αυτά είναι πεσμένα ο χώρος ανέρχεται σε 1.478 λίτρα.
Έχει πολλούς αποθηκευτικούς χώρους στο ταμπλό και στις πόρτες, στις ποτηροθήκες εμπρός και πίσω, στο φωτιζόμενο ντουλαπάκι και στην εταζέρα δυο θέσεων.
Κοστίζει
Το μοντέλο Dacia Duster 1.5dCi Ambiance 4X2 από 15.980 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.