Ο Sébastien Ogier κέρδισε για έβδομη φορά τον φημισμένο και πιο προβεβλημένο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), το Ράλι Μόντε-και έγραψε ιστορία για την Citroen.
Ο Γάλλος 6-άκις παγκόσμιος πρωταθλητής, ξεπέρασε τεχνικές δυσκολίες στην Citreon C3 WRC στο τελευταίο σκέλος, είχε την τύχη με το μέρος του όταν έπρεπε και τερμάτισε πρώτος με την μικρότερη διαφορά που σημειώθηκε ποτέ στον συγκεκριμένο αγώνα: μόλις 2.2’’ εμπρός από τον Βέλγο Thierry Neuville με το Hyundai.
Τα 2.2’’ ήταν αρκετά για να εξασφαλίσει μια συναισθηματική νίκη στο ντεμπούτο της επιστροφής στην Citroën. Σηματοδότησε δε την 100η παγκόσμια νίκη του γάλλου κατασκευαστή, ενώ ήταν η 7η φορά συνολικά που κέρδισε εκεί ο ίδιος, πλέον με 4 διαφορετικών κατασκευαστών αυτοκίνητα!
Ο αγώνας ήταν δύσκολος, μια και οι περίεργες και απρόβλεπτες συνθήκες στις Ειδικές Διαδρομές στις Άλπεις, μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα ανά πάσα στιγμή… Και πώς να μην γίνει αυτό, αφού οι αγωνιζόμενοι έχουν να αντιμετωπίσουν συνθήκες όπου το χιόνι, ο πάγος και η ξηρή ή υγρή άσφαλτος μπορούν να εμφανιστούν στην ίδια Ειδική Διαδρομή και μάλιστα περισσότερες από μία φορά!
«Είναι ο αγώνας που θέλω να κερδίζω περισσότερο σε όλη την σεζόν, γι 'αυτό είμαι τόσο χαρούμενος τώρα», δήλωσε ο Ogier, όντας για έξι συνεχόμενες φορές νικητής του Monte-Carlo!
Ο Εσθονός Ott Tänak συμπλήρωσε την τρίτη θέση του βάθρου με ένα Toyota Yaris και την εξάδα κάλυψαν οι Sébastien Loeb (Hyundai), Jari-Matti Latvala (Toyota) και Kris Meeke (Toyota).
Το Ράλι Σουηδίας, ο μόνος αμιγώς χειμερινός γύρος του θεσμού, φιλοξενεί τον δεύτερο γύρο τον επόμενο μήνα. Έχει για βάση του το Torsby και θα διεξαχθεί από τις 14 έως τις 17 Φεβρουαρίου.
Οι νίκες στην ιστορία του WRC
Ποιοι ακολουθούν όμως την Citroen που έχει ήδη, πρώτη, καταγράψει τριπλό νούμερο στις νίκες της; Μέχρι σήμερα λοιπόν, η λίστα έχει ως εξής: Citroen 100, Ford 91, Lancia 73, Toyota 49, Peugeot 48, Subaru 47, VW 44, Mitsubishi 34, Audi 24 και Fiat 21.
Σε επίπεδο κατασκευαστών που έχουν κερδίσει παγκόσμια πρωταθλήματα, μια και καταπιαστήκαμε με την ιστορία, πολυνίκης είναι η Lancia με 10 τίτλους (που σήμερα δεν υπάρχει καν σαν κατασκευαστής ευρείας αγοράς, άρα με δεδομένο ότι σταμάτησε τους αγώνες το 1992, μπορούμε να φανταστούμε την επικράτησή της στα παλιά χρόνια), και ακολουθούν οι: Citroen 8, Peugeot 5, VW/Ford/Toyota 4, Fiat/Subaru 3, Audi 2 και Alpine-Renault/Talbot/Mitsubishi 1.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.