Ο Sébastien Ogier κέρδισε για έβδομη φορά τον φημισμένο και πιο προβεβλημένο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), το Ράλι Μόντε-και έγραψε ιστορία για την Citroen.
Ο Γάλλος 6-άκις παγκόσμιος πρωταθλητής, ξεπέρασε τεχνικές δυσκολίες στην Citreon C3 WRC στο τελευταίο σκέλος, είχε την τύχη με το μέρος του όταν έπρεπε και τερμάτισε πρώτος με την μικρότερη διαφορά που σημειώθηκε ποτέ στον συγκεκριμένο αγώνα: μόλις 2.2’’ εμπρός από τον Βέλγο Thierry Neuville με το Hyundai.
Τα 2.2’’ ήταν αρκετά για να εξασφαλίσει μια συναισθηματική νίκη στο ντεμπούτο της επιστροφής στην Citroën. Σηματοδότησε δε την 100η παγκόσμια νίκη του γάλλου κατασκευαστή, ενώ ήταν η 7η φορά συνολικά που κέρδισε εκεί ο ίδιος, πλέον με 4 διαφορετικών κατασκευαστών αυτοκίνητα!
Ο αγώνας ήταν δύσκολος, μια και οι περίεργες και απρόβλεπτες συνθήκες στις Ειδικές Διαδρομές στις Άλπεις, μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα ανά πάσα στιγμή… Και πώς να μην γίνει αυτό, αφού οι αγωνιζόμενοι έχουν να αντιμετωπίσουν συνθήκες όπου το χιόνι, ο πάγος και η ξηρή ή υγρή άσφαλτος μπορούν να εμφανιστούν στην ίδια Ειδική Διαδρομή και μάλιστα περισσότερες από μία φορά!
«Είναι ο αγώνας που θέλω να κερδίζω περισσότερο σε όλη την σεζόν, γι 'αυτό είμαι τόσο χαρούμενος τώρα», δήλωσε ο Ogier, όντας για έξι συνεχόμενες φορές νικητής του Monte-Carlo!
Ο Εσθονός Ott Tänak συμπλήρωσε την τρίτη θέση του βάθρου με ένα Toyota Yaris και την εξάδα κάλυψαν οι Sébastien Loeb (Hyundai), Jari-Matti Latvala (Toyota) και Kris Meeke (Toyota).
Το Ράλι Σουηδίας, ο μόνος αμιγώς χειμερινός γύρος του θεσμού, φιλοξενεί τον δεύτερο γύρο τον επόμενο μήνα. Έχει για βάση του το Torsby και θα διεξαχθεί από τις 14 έως τις 17 Φεβρουαρίου.
Οι νίκες στην ιστορία του WRC
Ποιοι ακολουθούν όμως την Citroen που έχει ήδη, πρώτη, καταγράψει τριπλό νούμερο στις νίκες της; Μέχρι σήμερα λοιπόν, η λίστα έχει ως εξής: Citroen 100, Ford 91, Lancia 73, Toyota 49, Peugeot 48, Subaru 47, VW 44, Mitsubishi 34, Audi 24 και Fiat 21.
Σε επίπεδο κατασκευαστών που έχουν κερδίσει παγκόσμια πρωταθλήματα, μια και καταπιαστήκαμε με την ιστορία, πολυνίκης είναι η Lancia με 10 τίτλους (που σήμερα δεν υπάρχει καν σαν κατασκευαστής ευρείας αγοράς, άρα με δεδομένο ότι σταμάτησε τους αγώνες το 1992, μπορούμε να φανταστούμε την επικράτησή της στα παλιά χρόνια), και ακολουθούν οι: Citroen 8, Peugeot 5, VW/Ford/Toyota 4, Fiat/Subaru 3, Audi 2 και Alpine-Renault/Talbot/Mitsubishi 1.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
O Ogier στη 2η θέση με μόνο 1 δευτερόλεπτο διαφορά
Ο 24χρονος Βελγο-Βρετανός έκανε την έκπληξη στη Φλόριντα
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Μια ανάλυση του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεγγίσεως στη λύση του «αινίγματος» του Λεκλέρ
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ο Neuville χάνει το ράλι στην 2η Ε.Δ. της ημέρας
Ο Elfyn Evans στη 2η θέση 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville
Ο Sebastien Ogier στην 3η θέση με 6,6 δευτερόλεπτα διαφορά
Ένα ελκυστικό προϊόν, για ανθρώπους που επιθυμούν τα πρακτικά στοιχεία ενός SUV σε μία πιο σύγχρονη έκφραση
Ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διαθέσιμος στο δίκτυο φορτιστών incharge της nrg
Η επικράτηση της αυστριακής ομάδας ήταν ολοκληρωτική
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
«Εξασκηθήκαμε σε ένα από τα πιο δύσκολα εδάφη εδώ στην Κένυα»
3.000 οχήματα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών, καθώς η ζήτηση ήταν 3 φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.
Ο Adrien Fourmaux κερδίζει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Η Toyota κάνει το 1-2-3 μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ένα μοντέλο που δεν «κάνει εκπτώσεις» σε κανέναν τομέα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.