- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης στη θέση του Άκη Σακελλαρίου στο θέατρο Βρετάνια
Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης και η Γαλήνη Χατζηπασχάλη στους δυο κεντρικούς ρόλους στην παράσταση «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή»
Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή»
Σύμφωνα με πληροφορίες από την παραγωγή του θεάτρου Βρετάνια, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, κατόπιν συνεννόησης με τον Άκη Σακελλαρίου, αναλαμβάνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο ενός δονητή», που ο ίδιος σκηνοθετεί. Η αρχικά προγραμματισμένα πρεμιέρα είχε αναβληθεί έπειτα από το ατύχημα του Άκη Σακελλαρίου.
Πιο συγκεκριμένα, φέτος ο Άκης Σακελλαρίου -που συνεργάζεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με το θέατρο Βρετάνια- συμφώνησε με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη να συνεργαστούν και να ανεβάσουν την παράσταση «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο ενός δονητή» της Sarah Ruhl, ένα έργο που έρχεται μάλιστα για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Στο αρχικό πλάνο που είχαν στο μυαλό τους οι δυο άντρες, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης είχε αναλάβει τη σκηνοθεσία ενώ ο Άκης Σακελλαρίου είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο, με τη Νάντια Κοντογεώργη στο πλευρό του.
Ωστόσο, στις 16 Σεπτεμβρίου ο Άκης Σακελλαρίου είχε ένα ατύχημα, που τον αναγκάζει να μείνει για ένα διάστημα μακριά από το θέατρο, ώστε να αναρρώσει. Λίγες μέρες αργότερα, η συμπρωταγωνίστριά του Νάντια Κοντογεώργη είχε και εκείνη έναν τραυματισμό, που δεν της επέτρεψε να συνεχίσει τις πρόβες. Έπειτα από τα ατυχήματα που είχαν οι δυο πρωταγωνιστές, η πρεμιέρα της παράστασης αναβλήθηκε, καθώς για λόγους υγείας δεν ήταν εφικτό να επιστρέψουν στα πόστα τους.
Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης και η Γαλήνη Χατζηπασχάλη οι νέοι πρωταγωνιστές της παράστασης «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή»
Με το ανέβασμα της παράστασης να βρίσκεται σε εκκρεμότητα, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης ήρθε σε επαφή με τον Άκη Σακελλαρίου, ώστε να βρουν από κοινού μια λύση. Έτσι, συμφώνησαν να αναλάβει εκείνος τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Στο πλευρό του η Γαλήνη Χατζηπασχάλη, γνωστή κυρίως για τη θεατρική της πορεία. Σύμφωνα με πληροφορίες από την παραγωγή του θεάτρου, υπάρχει η πιθανότητα να γίνει διπλή διανομή των πρωταγωνιστικών ρόλων όταν ο Άκης Σακελλαρίου και η Νάντια Κοντογιώργη θα μπορέσουν να επιστρέψουν στα καθήκοντά τους.
Η πρεμιέρα της παράστασης με το νέο αυτό σχήμα αναμένεται περί τα μέσα Νοεμβρίου. Θα βγει επίσημη ανακοίνωση από την παραγωγή του θεάτρου όταν οριστικοποιηθεί η ημερομηνία.
Λίγα λόγια για την παράσταση «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή»
Το έργο μας μεταφέρει στον 19ο αιώνα και συγκεκριμένα στα τέλη του 1880, μερικά χρόνια μετά την εφεύρεση του ηλεκτρισμού. Βρισκόμαστε στη Βικτωριανή Νέα Υόρκη, όπου βασιλεύει η συντήρηση και ο πουριτανισμός. Ένας καταξιωμένος γιατρός, αφοσιωμένος επιστήμονας και οικογενειάρχης, ο Δρ. Γκίβινγκς, ανακαλύπτει, με αγνές προθέσεις, με στόχο την θεραπεία της «υστερίας» των γυναικών (και ενίοτε των αντρών) ασθενών του μια εκπληκτική, νέα και πρωτοπόρα συσκευή: τον ηλεκτρικό δονητή.
Πρόκειται για μια νέα εφεύρεση θεραπευτικής φύσεως που στοχέυει να γιατρέψει δυστυχισμένες γυναίκες - και σπανιότερα- άνδρες. Ο Δρ. Γκίβινγκς είναι ενθουσιασμένος μάλιστα με τα αποτελέσματα, καθώς η ηλεκτρονική αυτή θεραπευτική συσκευή διεγείρει τις ασθενείς του σ’ αυτό που τότε ονόμαζαν ευτυχισμένους παροξυσμούς (ή, όπως τους ξέρουμε σήμερα, οργασμούς). Πολύ πιστός στο λειτούργημά του και την επιστήμη του, αδυνατεί να κατανοήσει τα προβλήματα που έχει η δική του σχέση με τη σύζυγό του. Ενώ ως γιατρός είναι σε θέση να διεγείρει τους ασθενείς του, αποτυγχάνει να το κάνει για τη γυναίκα του.
Η νέα και πανέξυπνη σύζυγός του Κάθριν, που ασχολείται κυρίως με την ανατροφή της νεογέννητης κόρης του ζευγαριού, προσπαθεί να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει στο «διπλανό δωμάτιο». Όταν μια νέα «υστερική» ασθενής κάνει την εμφάνιση της μαζί με τον σύζυγο της, φέρνοντας μαζί τους την προβληματική σχέση τους αλλά και μία τροφό, το ζεύγος Γκίβινγκς θα κληθεί να αναθεωρήσει και τη δική του σχέση, όπως και τι σημαίνει τελικά να αγαπάς κάποιον πραγματικά.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.