- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Όσα δεν είπαμε
Ο Γιάννης Βούρος μιλάει στην A.V. για την παράσταση, για τις ανθρώπινες σχέσεις, τις αλήθειες και τα ψέματα
Με την τριπλή ιδιότητα του συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού, ο Γιάννης Βούρος με την παράσταση “Dead Line” παρουσιάζει την ιστορία ενός άντρα που ετοιμάζεται για ένα μεγάλο ταξίδι. Πριν αναχωρήσει αποφασίζει να κλείσει όλους τους λογαριασμούς του και σε ένα μυστικό, εγκαταλειμμένο κήπο συναντάει όλες τις γυναίκες της ζωής του: τη σύζυγο, την πρώην σύζυγο, τη μάνα, τον ανεκπλήρωτο έρωτα.
Ο λόγος σε εκείνον: «Η ζωή δεν αποτελείται από περιστατικά ανεξάρτητα το ένα από το άλλο. Όλα αποτελούν τους κρίκους μιας αλυσίδας. Μια ύπαρξη κι ένας κρίκος. Ένας κρίκος κι ένα γεγονός. Ασήμαντο ίσως για την αλληλουχία της παγκόσμιας ζωής, αλλά σημαντικό για τη δική σου. Ας πούμε, ποτέ δεν ξέρεις τι θα γινόταν αν μιλούσες την κρίσιμη στιγμή. Αν είχες φωνάξει “μη φύγεις, σε έχω ανάγκη”, αντί να το παίξεις άνετος κοιτάζοντας την πόρτα να κλείνει. Αν είχες πει “παραιτούμαι”, αντί για “μάλιστα”. “Φοβάμαι”, αντί για «είμαι παντρεμένος”. “Εμείς οι δύο από πού κι ως πού είμαστε μαζί;”, αντί για «θα αργήσω σήμερα, έχω πολλή δουλειά”. “Έκανα μαλακία”, αντί για “δεν μπορώ να σου εξηγήσω τώρα”. Αλλά ακόμα και πιο πριν. Αν είχες μιλήσει τότε που η μόνη σου δυνατή σχέση ήταν υποχρεωτικά μέσα στους τοίχους της οικογένειάς σου. Αν είχες πει στη μάνα σου ότι βρομάει το ψέμα της και το λιωμένο της κραγιόν κάθε φορά που σε φιλάει… Ναι, υπάρχουν κάποια πράγματα που αν τα είχες πει στην ώρα τους η ζωή σου θα είχε πάρει μια τελείως διαφορετική κατεύθυνση. Η “παράστασή” σου θα είχε άλλη ποιότητα. Καλύτερη ή χειρότερη, κανείς δεν ξέρει. Σίγουρα όμως πιο αληθινή, πιο δικιά σου».
Σε αυτή την παράσταση η ζωή ορίζει στο θύμα της Στράτο (Γιάννη Βούρο) ένα οριστικό Dead Line. Μία ημερομηνία λήξης στα ψέματα και σε όλα τα ανείπωτα. Ο Στράτος είναι τώρα αναγκασμένος να μιλήσει έστω και καθυστερημένα στο φύλακα άγγελό του (Γιάννης Ροζάκης) και στις γυναίκες που καθόρισαν τη ζωή του: στη σύζυγό του (Εβελίνα Παπούλια), στην πρώην (Νταίζη Σεμπεκοπούλου), στη μάνα του (Λίνα Τριανταφύλλου), στον ανεκπλήρωτο έρωτά του (Έλενα Τυρέα). Τέσσερις συναντήσεις, τέσσερις ομολογίες, τέσσερις συγκρούσεις, όπου το υπόκωφο δίνει τη θέση του στην κραυγή και ο ψίθυρος γίνεται πια μια ανοιχτή ακρόαση για όλους.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.