- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Νομίζω πώς όλα ξεκινούν από την αγάπη μου για τον κίνδυνο. Για να είμαι ακριβής φλερτάρω με τον κίνδυνο γιατί δεν νιώθω γενικά φόβο, αλλά και γιατί νιώθω την ανάγκη της αδρεναλίνης. Από μικρός έκανα παράτολμα πράγματα∙ που με έχανες που με έβρισκες, ήμουν μονίμως πάνω σε σκεπές εγκαταλελειμμένων σπιτιών ή εργοστασίων. Θυμάμαι, μια φορά έπεσα από τα κεραμίδια του εργοστασίου της FIX, ευτυχώς, σε μια εξέδρα που με συγκράτησε στα 2 1/2 μέτρα, διαφορετικά δεν νομίζω πως θα είχα σωθεί.
Μεγαλώνοντας δεν μπορούσα φυσικά να συνεχίσω να ανεβαίνω στα κεραμίδια (γέλια) κι έτσι ξεκίνησα «επικίνδυνα» σπορ. Όμως, λόγω επαγγέλματος τα άφησα, γιατί φοβόμουν μην τραυματιστώ. Οπότε τη λύση μου την έδωσαν τα επικίνδυνα παιχνίδια στα λούνα παρκ, όπου ξεγελιέμαι πως παίζω με τον φόβο. Τρενάκια, ελεύθερη πτώση, όλα μ’ αρέσουν, και είμαι ικανός να ανεβαίνω ξανά και ξανά. Τα κάνω δε όλα. Ουρλιάζω, κλείνω τα μάτια ‒ προσπαθώ όμως, να αποφύγω το τελευταίο γιατί μειώνεται η διέγερση που νιώθεις.
Αν τυχόν κάνω ταξίδι στο εξωτερικό από πιο πριν έχω ψάξει αν υπάρχει λούνα παρκ με επικίνδυνα παιχνίδια. Στη Στοκχόλμη δεν ξέρω πόσες ώρες πέρασα στο Gronalund (ειδικά στο τρενάκι της, όπου κόβεται η ανάσα σου, και θα έμπαινα περισσότερες φορές αν δεν υπήρχαν τόσο μεγάλες ουρές) ή στο Tivoli στην Κοπεγχάγη. Έμαθα πως στην Καλιφόρνια υπάρχει ένα απίστευτο τρενάκι και το έχω βάλει σε μελλοντικό πλάνο.
Λατρεύω το παιχνίδι με τις καρέκλες που σε μεγάλο ύψος σε γυρνούν γύρω-γύρω, αλλά και την ελεύθερη πτώση ‒ πέφτεις με καρέκλα από μεγάλο ύψος με ιλιγγιώδη ταχύτητα και σταματάς ελάχιστα μέτρα πάνω από τη γη. Όπως έχει πλάκα να ανεβαίνεις με ανθρώπους που φοβούνται, Μου έχει τύχει με ένα φίλο σκηνοθέτη που τον πείσαμε να ανέβει και νομίζω πως ποτέ δεν θα μπορέσει να ξεχάσει αυτή την εμπειρία.

Πάθος για το ρόλο
Υποδύομαι τον γιατρό Ρίτσαρσον στο «Δαμάζοντας τα κύματα» του Λαρς Φον Τρίερς που σκηνοθετεί η Ρούλα Πατεράκη στο Εθνικό Θέατρο. Είναι ο γιατρός του χωριού, όπου συμβαίνει η ιστορία και είναι αυτός που θέλει να βοηθήσει την Μπεθ, ώστε να συνέλθει μ’ ένα τρόπο. Ο ρόλος είναι διαφορετικός από την ταινία ‒ είναι λίγο μεγαλύτερος στην παράσταση. Είναι ένας άνθρωπος που νιώθει απομονωμένος, γιατί δεν ανήκει στο δόγμα των άλλων συγχωριανών και έχει μια πιο ευρεία κουλτούρα. Ερωτεύεται την Μπεθ κι επειδή δεν έχει ανταπόκριση οι πράξεις του την οδηγούν πιο γρήγορα στην καταστροφή.
Η σκηνή που μ’ αρέσει περισσότερο είναι αυτή της εξομολόγησης του έρωτά του, τότε που για να την πείσει της λέει πως όλοι στο χωριό θέλουν το κακό της. Και όλα αυτά πρέπει να ειπωθούν με μια ψυχρότητα και μια αποστασιοποίηση, σύμφωνα με αυτό που μας ζητάει η σκηνοθέτρια.
Info: Από 11/2, Εθνικό Θέατρο-Rex, Πανεπιστημίου 48, 2103305074. Σκηνοθεσία -Δραματουργία-Σκηνική προσαρμογή: Ρούλα Πατεράκη
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.