- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Επόμενη στάση, Θεσσαλονίκη - Η διαφημιστική καμπάνια στα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου (εικόνες)
Ποιες άλλες δράσεις υλοποιούνται για την ανάδειξη της πόλης
Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός για τους Βρετανούς - Η διαφημιστική καμπάνια στα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου
H καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη και την τουριστική της προβολή φιλοξενείται εδώ και λίγες ώρες στα κόκκινα διώροφα λεωφορεία στο Λονδίνο. Η προβολή της Θεσσαλονίκης στο Λονδίνο θα διαρκέσει μέχρι τις 21 Νοεμβρίου.
Τριάντα λεωφορεία θα διατηρήσουν τη διαφήμιση για δύο εβδομάδες, ενώ θα διέρχονται από κεντρικούς δρόμους και άλλες περιοχές της βρετανικής πρωτεύουσας.
Η δράση αυτή υλοποιείται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της συμμετοχής του με δικό του περίπτερο στην παγκόσμια τουριστική έκθεση World Travel Market 2022, το τριήμερο 7, 8, 9 Νοεμβρίου. Την έκθεση επισκέπτονται τουριστικοί πράκτορες απ' όλο τον κόσμο, δημοσιογράφοι, ταξιδιωτικοί bloggers και διαμορφωτές κοινής γνώμης.
Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, το 2019 ταξίδεψαν στην Ελλάδα περισσότεροι από 3.000.000 Βρετανοί και τη δύσκολη περίοδο του 2020 1.000.000 επέλεξε τη χώρα μας.
Τον περασμένο Ιούλιο, ο Οργανισμός μέσα από καμπάνια σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου, καλούσε τους ταξιδιώτες να επισκεφτούν τη Θεσσαλονίκη για να απολαύσουν «ένα ταξίδι γεμάτο ιστορίες και γεύσεις», με τη σφραγίδα της UNESCO. Η δράση εντάχθηκε στο πλαίσιο του project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο «London Calling, Thessaloniki Cooking», με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο βρετανικό κοινό.
Παράλληλα, ο τουριστικός προορισμός της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε στο Food Festival του National Geographic Traveler ενώ υλοποιήθηκε ψηφιακή καμπάνια για τη γαστρονομία μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Τον περασμένο Οκτώβριο, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης από κοινού με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής και σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας φιλοξένησαν στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική 38 δημοφιλείς Βρετανούς Influencers, προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό. Εκείνοι στη συνέχεια, με συνολικό αριθμό ακολούθων που ξεπερνούν τα 3 εκατ. σε Instagram, Youtube, blog & TikTok πρόβαλαν δυναμικά τη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές, ενισχύοντας το τουριστικό της προφίλ στη σημαντική αγορά της Αγγλίας.
Στη Θεσσαλονίκη, άλλωστε, φιλοξενήθηκε η διάσημη αρθρογράφος Nina Caplan που εξερεύνησε τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης. Η ίδια είναι αρθρογράφος για το Club Oenologique στο διαδίκτυο και για τη δημοφιλή βρετανική εφημερίδα The Times, καθώς και για το ένθετο περιοδικό της Luxx ενώ διατηρεί συνεργασία με το περιοδικό Travel + Leisure.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ανακαλύψτε την Καστοριά μέσα από την περιήγηση γύρω από τη λίμνη με την καθοδήγηση έμπειρων επιστημόνων
Δωρεάν φαγητό, ποδήλατα και μουσεία με το CopenPay
Τι συνδέει τους δύο θεατρικούς συγγραφείς; Πώς ένας δημοσιογράφος αποτυπώνει αυτή τη σχέση σήμερα;
Η νέα ταυτότητα του νησιού μέσα από βιώσιμη φιλοξενία και αυθεντικές εμπειρίες
Σειρά αφιερωμάτων στο νησί που γίνεται «πόλος έλξης των νέων»
Πού να πας, τι να δεις, τι να δοκιμάσεις
Έρωτες και χωρισμοί, βροχές και χιόνια, κάτι από πολιτική και μια γεύση από νορβηγικές λιχουδιές
Μέσα στο αεροπλάνο, η μεγαλύτερη απειλή είναι η ακινησία
Το βρετανικό κοινό ψήφισε
Οι ΗΠΑ αποτελούν την τρίτη μεγαλύτερη αγορά σε όρους ταξιδιωτικών εισπράξεων
Μια πλωτή καμπίνα χωρίς Wi-Fi ή ανθρώπους - Το απόλυτο καταφύγιο για όσους αναζητούν ηρεμία
Ο γνωστός TikToker μιλάει στην Athens Voice για τα ταξίδια του και τις πολιτιστικές διαφορές που συναντά
Για όσους μπορούν να περπατούν αργά κάτω από τη βροχή
Επισκέφθηκε 195 χώρες - Τα πιο επικίνδυνα μέρη που συνάντησε
Προτείνουν το νησί για τις διακοπές του 2026
Μια αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας στο Πήλιο
Συνολικά, έξι ελληνικά νησιά μπήκαν στη λίστα
Τα διεθνή ΜΜΕ προτείνουν το νησί των Δωδεκανήσων για διακοπές και τη «χαμηλή» σεζόν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.