- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
O Σεμπαστιέν Οζιέ κερδίζει το Ράλλυ Χιλής
Ο Οζιέ βρίσκεται πια πρώτος στο πρωτάθλημα οδηγών
Ράλλυ Χιλής 2025 - Ανάλυση του αγώνα: Μεγάλος νικητής ο Σεμπαστιέν Οζιέ
Ο οκτώ φορές πρωταθλητής, Σεμπαστιέν Οζιέ (Toyota Yaris), όχι μόνο κατάφερε να κερδίσει το Ράλι Χιλής, αλλά πέρασε μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών και βρίσκεται πια στην 1η θέση, αφήνοντας τον Έλφιν Έβανς στη 2η θέση με 2 βαθμούς διαφορά. Στην 3η θέση στο πρωτάθλημα βρίσκεται ο Κάλε Ροβανπέρα με 19 βαθμούς διαφορά από τον Έβανς.
Αυτή ήταν η 200ή του συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA, και ελπίζει να είναι επίσης ο αγώνας που θα τον βάλει στην τελική ευθεία για το 9ο παγκόσμιο πρωτάθλημα της καριέρας του.
Ο Οζιέ, ο οποίος στο ξεκίνημα αυτού του αγώνα ήταν εννέα βαθμούς πίσω από τον Έβανς στην προσπάθειά του για έναν ένατο παγκόσμιο τίτλο, παραδέχτηκε ότι ήταν «υπερβολικά προσεκτικός» στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή (ε.δ.) τoυ Σαββάτου, αλλά εκμεταλλεύτηκε τέλεια τις μεταβαλλόμενες συνθήκες και τη διαχείριση των ελαστικών για να περάσει μπροστά.
Ο Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris) βρισκόταν για τη διάρκεια τριών ε.δ. στην πρώτη θέση, μέχρι και την 1η ε.δ. του μεσημεριανού σκέλους του Σαββάτου, αλλά βρέθηκε υπό αυξανόμενη πίεση καθώς ο Οζιέ βρήκε τον ρυθμό του στις στεγνές απογευματινές ε.δ.
Ο Αντριέν Φουρμό (Hyundai i20) κατέκτησε την πρώτη θέση γενικής αργά την Παρασκευή, την οποία κατάφερε να κρατήσει μέχρι και τη 2η ε.δ. του Σαββάτου, όταν ο Έβανς και ο Οζιέ ανέβασαν ρυθμό και τον άφησαν στην 3η θέση. Ο Φουρμό ανέφερε ότι δυσκολευόταν με την πρόσφυση και παραδέχτηκε ότι «έλειπε κάτι» στο Hyundai i20 N Rally1 του. Κατάφερε ωστόσο να κρατήσει την 3η θέση μέχρι το τέλος και ανέβηκε στο τελευταίο βάθρο το μεσημέρι της Κυριακής, 46,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Οζιέ και 35,5 πίσω από τον Έβανς. Ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20) τερμάτισε τέταρτος, 12,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φουρμό.
Στην 5η θέση τελείωσε τον αγώνα ο Σάμι Παγιάρι (Toyota Yaris), ενώ στην 6η τερμάτισε ο Κάλε Ροβανπέρα. Στην 7η τελείωσε ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris) μετά από ένα λάθος του στην προσπάθειά του να προλάβει τον Γκρεγκουάρ Μούνστερ (Ford Puma), ο οποίος έπεσε στην 8η θέση μετά από ένα κλατάρισμα που τον ανάγκασε να ολοκληρώσει την τελική ειδική διαδρομή με φθαρμένα ελαστικά.
Τις δύο τελευταίες θέσεις της πρώτης δεκάδας ολοκλήρωσαν πληρώματα της κατηγορίας WRC2: Ο Όλιβερ Σόμπεργκ (Toyota Yaris GR Rally2) τερμάτισε στην 9η θέση ενώ στην 10η τελείωσε ο Νίκολαι Γκριάζιν (Skoda Fabia RS Rally2).
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.