- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
BYD Atto 3: Δοκιμάζουμε το νέο κινέζικο ηλεκτρικό SUV
Μοντέρνα σχεδίαση εξωτερικά, πρωτότυπες εσωτερικά επιλογές σε επίπεδο αισθητικής, κορυφαίες τεχνολογίες και ισχύ που ξεπερνά τα 200 ίππους
Τι είναι
Tο BYD Atto 3 είναι το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της BYD (Build Your Dreams). Ένα αυτοκίνητο με πιο ανταγωνιστική τιμή από το μέσο όρο αλλά με κάποια επιπλέον αξία σε σύγκριση με άλλους κατασκευαστές ίδιας προέλευσης.
Fast Info
Κατασκευάζεται από την BYD από τον μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μπαταριών στον κόσμο. Θέλετε περισσότερα; Στα τέλη του 2023 η BYD ξεπέρασε σε παγκόσμιες πωλήσεις την Tesla!
Χαρακτηρίζεται από μοντέρνα σχεδίαση εξωτερικά, πρωτότυπες εσωτερικά επιλογές σε επίπεδο αισθητικής, κορυφαίες τεχνολογίες και ισχύ που ξεπερνά τα 200 ίππους.
Η ονομασία του προέρχεται από το «αττοδευτερόλεπτο» που είναι η μικρότερη μετρήσιμη χρονική περίοδος και σε απλή «μετάφραση» σημαίνει ότι ένα αττοδευτερόλεπτο έχει διάρκεια 1/1.000.000.000.000.000.000 του δευτερολέπτου!
Design
Εξωτερικά ακολουθεί την σύγχρονη εικαστική των ηλεκτρικών SUVs. Κρατήστε ότι ο σχεδιαστής του -και υπεύθυνος σχεδιασμού της BYD- είναι ο Γερμανός Wolfgang Egger παλαιότερα σχεδιαστής της Audi, Lamborghini και Alfa Romeo.
Βασίζεται στην νέα πλατφόρμα του ομίλου BYD, e-platform 3.0, που μπορεί να «φιλοξενήσει» αρχιτεκτονική 800V.
Εσωτερικό
Ευρύχωρο εσωτερικό, υπερπλήρης εξοπλισμός και προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Μοντέρνο ταμπλό, με εντυπωσιακές λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε κυματοειδή ρυθμό.
Highlight η περιστρεφόμενη στάνταρ οθόνη αφής 12,8’’ (15,6’’ στην έκδοση Design) για την διαχείριση του infotainment που χαρακτηρίζεται από κορυφαία γραφικά και interface.
Μικρή οθόνη 5’’ πίσω από το τιμόνι, να εκτελεί χρέη ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες σε μεγάλη κλίμακα στην καμπίνα. Από το σπιράλ σχήμα των αεραγωγών, τον «αεροπορικό» επιλογέα του κιβωτίου, τις χειρολαβές τις πόρτας, μέχρι τις κόκκινες χορδές που συνθέτουν τις θήκες στις πόρτες.
Αν «πειράξετε τις χορδές των θυρών θα ακούσετε ήχους που παραπέμπουν στο παραδοσιακό κινεζικό όργανο Gu Gin και προσφέρουν μελωδίες καλωσορίσματος-αποχαιρετισμού, όταν ενεργοποιείται-απενεργοποιείται ο κινητήρας.
Στην καμπίνα οι χώροι είναι επαρκέστατοι για 5 ενήλικες και τις αποσκευές τους.
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι 440 λίτρα, ενώ οι δυο βαθιές εσοχές στα πλαϊνά του είναι ότι πρέπει για την ασφάλιση εύθραυστων αντικειμένων.
Tech
Στον υπερπλήρη εξοπλισμό της έκδοσης Comfort, μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται στοιχεία όπως το μεταλλικό χρώμα, η μεγάλη ανοιγόμενη ηλιοροφή, LED φώτα εμπρός και πίσω, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, επενδύσεις καθισμάτων από δέρμα Vegan, ηλεκτρική ρύθμιση εμπρός καθισμάτων, πίνακας οργάνων 5" TFT fullLCD, οθόνη infotainment 12,8" ηλεκτρικά περιστρεφόμενη, σύστημα πλοήγησης, περιφερειακή επόπτευση χώρου με κάμερες 360°, αντλία θερμότητας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω, Adaptive Cruise Control, Blind Spot Detection και πολλά ακόμα.
Περισσότερα από 20 συστήματα ασφάλειας, 7 αερόσακοι, και 5 αστέρια στην αξιολόγηση EuroNCAP
Στον δρόμο
Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 204 ίππους και ροπή 310 Nm με την τελική ταχύτητα να σταματάει με περιοριστή στα 160 χλμ./ώρα.
Το Atto 3 «δουλεύει» στα 400V και διαθέτει μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 60,5 kWh.
Το Atto 3 χρειάζεται 44’ για να φορτίσει από 0 έως 80% ή σχεδόν 30’ από το 30% έως το 80% της ενέργειας του, ενώ η φόρτιση σε 11 kW διαρκεί 6,5 ώρες.
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Atto 3 ενσωματώνει τον κινητήρα, το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας, τον ενσωματωμένο φορτιστή, τον μετατροπέα και διάφορες ακόμα μονάδες ελέγχου σε μία.
Εκτός από τις δύο λειτουργίες διαχείρισης πέδησης με ανάκτηση Standard και High, μπορείτε να επιλέξετε τόσο το σύστημα διεύθυνσης όσο και το βοηθητικό φρένο στις λειτουργίες Comfort και Sport.
Υπάρχουν επίσης τρεις λειτουργίες οδήγησης, ECO, Normal και Sport συν ένα πρόσθετο που επιλέγεται από ένα βοηθητικό κουμπί στην κεντρική κονσόλα που ενεργοποιεί τη λειτουργία Snow συντονισμένη για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Κατά την επιτάχυνση από στάση φαίνεται να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην απόκριση του κινητήρα, και αυτό συμβαίνει επειδή η παροχή ισχύος είναι πάντα προοδευτική και γραμμική.
Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και εν συνόλω το Atto 3 αποδεικνύεται ένα πραγματικά ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο, προσανατολισμένο στην οδηγική άνεση αλλά με πολύ καλή συμπεριφορά στον δρόμο.
Κατά τη διάρκεια των διαφόρων φορτίσεων το σύστημα προστασίας θερμοκρασίας ήταν πάντα ενεργοποιημένο, το αντιλαμβάνεσαι όταν ενεργοποιούνται οι θορυβώδεις είναι η αλήθεια ανεμιστήρες για να μετριάσουν τη θερμοκρασία αλλά αυτό είναι κάτι που συνεπάγεται επιπλέον κατανάλωση ενέργειας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
Σε επίπεδο κατανάλωσης στην χρήση στην πόλη θα κινηθείτε κοντά στα 15 kWh/100 χλμ, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 370 χλμ μέσης εμβέλειας, ενώ σε χρήση του αυτοκινήτου σε αυτοκινητοδρόμους πρέπει να προγραμματίζετε στάσεις για φόρτιση σε απόσταση μικρότερα από 300 χλμ μεταξύ τους.
Τιμή
Οι τιμές της γκάμας BYD Atto 3 αρχίζουν από τις από 26.525 ευρώ για την έκδοση Comfort.
Δωρεάν service για τα πρώτα 3 χρόνια.
Όλα τα μοντέλα BYD συνοδεύονται στάνταρ με πλήρη εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 6 ετών/150.000 χλμ., εγγύηση 8 ετών/200.000 χλμ. για τη μπαταρία, καθώς και εγγύηση 8 ετών/150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα.
Η τιμή περιλαμβάνει την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» & το «Εlectric Βonus»
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.