- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Ο Σεμπαστιάν Οζιέ μπροστά
Ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Θα καταφέρει ο Τιερί Νιουβίλ να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα οδηγών;
To Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης ξεκίνησε χθες, Πέμπτη, με το δοκιμαστικό shakedown και δύο Ειδικές Διαδρομές στην Τσεχία και ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota Yaris) ηγήθηκε κατά εννέα δέκατα του δευτερολέπτου από τον Τιερί Νιουβίλ (Hyundai i20).
Ο προτελευταίος αγώνας του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA ξεκίνησε εντυπωσιακά με μια ζωντανή τελετή εκκίνησης στο Κάστρο της Πράγας, όπου παραβρέθηκε ο πρόεδρος της Τσεχίας Πετρ Πάβελ. Στη συνέχεια, οι αγωνιζόμενοι ανταγωνίστηκαν σε δύο απαιτητικές ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές νότια της πρωτεύουσας, με μόλις 2,1 δευτερόλεπτα να χωρίζουν συνολικά τους πέντε κορυφαίους οδηγούς στο τέλος της ημέρας.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη Σούπερ Ειδική Velká Chuchle στα περίχωρα της Πράγας. Ένας τρίτος καλύτερος χρόνος στη νυχτερινή Διαδρομή του Klatovy ήταν αρκετός για να τον κρατήσει μπροστά από τον ηγέτη του πρωταθλήματος της Hyundai, Τιερί Νιουβίλ, καθώς ο Αντρέας Μίκελσεν (Hyundai i20) έβαλε ένα δεύτερο i20 N Rally1 HYBRID στην πρώτη τριάδα, υστερώντας από τον ομόσταυλό του κατά 0,8 δευτερόλεπτα.
«Ήταν αρκετά ολισθηρό», είπε ο Σεμπαστιάν Οζιέ. «Όλα καλά, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Συχνά είναι έτσι την Πέμπτη – αύριο θα υπάρξει περισσότερη δράση».
Ο Τιερί Νιουβίλ, ο οποίος μπορεί να εξασφαλίσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο αυτή την εβδομάδα, έμεινε απογοητευμένος αφού είχε επαφή με μια αχυρόμπαλα στην πρώτη ΕΔ., προκαλώντας ζημιά στο αμάξωμα του Hyundai του. Για να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα, ο Βέλγος πρέπει να ξεπεράσει τον Οτ Τάνακ (Hyundai i20) με δύο βαθμούς, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι δεν θα χάσει πάνω από 10 από τον Σεμπαστιάν Οζιέ και 15 από τον Έλφιν Έβανς.
Το σκέλος της Παρασκευής περιλαμβάνει δύο απομακρυσμένες στάσεις για σέρβις στην τσεχική πόλη Janovice nad Úhlavou, αλλά οι κανονισμοί ορίζουν ότι το αμάξωμα δεν επιτρέπεται να αλλάξει κατά τη διάρκεια αυτών των στάσεων.
Ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris) σηματοδότησε την επιστροφή του στην ομάδα της Toyota αφού δεν έλαβε μέρος στον αγώνα στη Χιλή με έναν εντυπωσιακό δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην 1η Ε.Δ. Έπεσε πίσω στην τέταρτη θέση μετά τη 2η, αλλά τελείωσε την ημέρα μόλις 0,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αντρέας Μίκελσεν. Ο Οτ Τάνακ, εν τω μεταξύ, έμεινε άλλο ένα δέκατο του δευτερολέπτου πίσω στην πέμπτη θέση, με τον Αντριέν Φουρμό (Ford Puma) να συμπληρώνει την πρώτη εξάδα με το M-Sport Ford Puma Rally1 HYBRID.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.