Αυτοκινηση

Το ολοκαίνουργιο υβριδικό Honda Civic απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα μοντέρνο αυτοκίνητο με σπορ οδηγικό χαρακτήρα

Η κυκλοφορία του αποκλειστικά υβριδικού μοντέλου ολοκληρώνει τον εξηλεκτρισμό της ευρωπαϊκής γκάμας

97704-195847.jpg
Θωμάς K. Ευθυμίου
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
auto_-_κεντρικη

Υβριδικό Honda Civic: Η σχεδίασή του, η tech πλευρά του και η συμπεριφορά του στον δρόμο

Τι είναι
Κατά την Honda, το 11ης γενιάς Civic είναι το καλύτερο που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα.

Με μια ματιά

Η Honda γιορτάζει τα 50 χρόνια του κορυφαίου στην κατηγορία του, Civic hatchback.

Η κυκλοφορία του αποκλειστικά υβριδικού μοντέλου ολοκληρώνει τον εξηλεκτρισμό της ευρωπαϊκής γκάμας.

Χρησιμοποιεί το βελτιωμένο σύνολο e:HEV της Honda που αποτελείται από έναν εξελιγμένο 2-ίλιτρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, μία νέα Power Control Unit και Intelligent Power Unit.

Η νέα σπορ και απλή εσωτερική σχεδίαση περιλαμβάνει αυξημένη χωρητικότητα και το μεγαλύτερο πίσω κάθισμα ποτέ σε Civic.

auto_1

Από το χθες, στο σήμερα

Από το 1972 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, το Civic ήταν ανέκαθεν ένα «αυτοκίνητο για τον κόσμο» σύμφωνα με τον ορισμό της Honda.

Τώρα, βασισμένο σε 50 χρόνια κληρονομιάς και με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 27,5 εκατομμύρια οχήματα σε 170 χώρες, η 11η γενιά Civic αντιπροσωπεύει μία σύγχρονη εξέλιξη του χαρακτηριστικού σχήματος του μοντέλου και απηχεί τη διακριτική, κομψή σχεδίαση των πρόσφατων μοντέλων της Honda που έχουν κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

auto_2

Σχεδίαση

Ακολουθώντας την κουλτούρα εξέλιξης ενός συναρπαστικού Civic (Exhilarating Civic), οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda εστίασαν στον τρόπο που η εσωτερική και η εξωτερική διαμόρφωση μπορούν να συμβάλουν για τη δημιουργία  μιας πιο άνετης και αναζωογονητικής εμπειρίας στο αυτοκίνητο που θα βελτιώσει την καθημερινότητα των ιδιοκτητών του.

Εφαρμόζοντας μία μοναδική, ανθρωποκεντρική προσέγγιση στη δυναμική, τη σχεδίαση και τη χρηστικότητα, η Honda έχει δημιουργήσει μία καμπίνα πιο άνετη, πιο ευρύχωρη και με μεγαλύτερη ορατότητα από ποτέ.

Η εφαρμογή της εξελικτικής προσέγγισης «Man-Maximum, Machine-Minimum» (M/M) της Honda – η οποία βασίζεται στην αρχή ότι σκοπός της τεχνολογίας και της σχεδίασης είναι να εξυπηρετούν τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών – έχει αποφέρει μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Βελτιώσεις στο εσωτερικό και χώροι σχεδιασμένοι για να αναβαθμίζουν την καθημερινή ποιότητα ζωής.

Χάρη στην ευφυή διάταξη χώρων η τοποθέτηση των υβριδικών εξαρτημάτων δεν έχει επιπτώσεις στην ευρυχωρία.

Υψηλά επίπεδα χρηστικότητας και άνεσης, διευρυμένες γυάλινες επιφάνειες διαμορφώνουν ένα πιο φωτεινό, ευάερο περιβάλλον με απρόσκοπτη ορατότητα.

Παρά τη χαμηλότερη γραμμή οροφής, ο χώρος για το κεφάλι στο εσωτερικό και η ευρυχωρία της καμπίνας παραμένουν στα ίδια επίπεδα με του προηγούμενου μοντέλου, μετακινώντας τους μεντεσέδες της πίσω πόρτας προς τα έξω συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά.

Ο γενναιόδωρος χώρος αποσκευών του νέου Civic έχει εφάμιλλη χωρητικότητα με του απερχόμενου μοντέλου – θεωρείται από τους καλύτερους στην κατηγορία του – αλλά με φαρδύτερο άνοιγμα πίσω πόρτας που τον καθιστά πιο πρακτικό.

Χώρος αποσκευών από 400 λίτρα και πάνω (μέχρι τη γραμμή οροφής), που μπορεί να φιλοξενήσει μία μεγάλη ποικιλία αποσκευών και εξοπλισμού.

auto_3

Tech

Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη βελτίωση της άνεσης, της ευκολίας και της ασφάλειας, με το Apple CarPlay και το Android Auto να διατίθενται στάνταρ.

Για πρώτο φορά στο Civic, οι κορυφαίες εκδόσεις Advance θα είναι εξοπλισμένες με έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.2” που προσφέρει στους χρήστες μία σειρά από προσαρμόσιμες ενδείξεις για την απεικόνιση των πλέον σχετικών γι’ αυτούς πληροφοριών.

Το νέο Civic περιλαμβάνει επίσης τη διευρυμένη σουίτα προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Sensing της Honda, που έχουν βελτιωθεί ειδικά γι’ αυτό το νέο μοντέλο.

Η εισαγωγή νέων, έξυπνων βοηθημάτων οδηγού και τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας, πλέον του αυξημένου αριθμού αερόσακων και των νέων δομικών στοιχείων που έχουν σχεδιαστεί για μεγαλύτερη προστασία στις συγκρούσεις, εξασφαλίζουν βέλτιστη ασφάλεια τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες. 

auto_4

Στον δρόμο

Αναβαθμισμένη υβριδική τεχνολογία προσφέρει ανώτερα επίπεδα ποιοτικής λειτουργίας και αποδοτικότητας σε πραγματικές συνθήκες.

Το υβριδικό σύστημα e:HEV αποδίδει συνολική ισχύ 184 ίππους και ροπή 315 Nm

Ο νέος κινητήρας 2.0 λίτρων άμεσου ψεκασμού συνεισφέρει στη δημιουργία του πιο ισχυρού μέχρι σήμερα συστήματος e:HEV.

Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 7,8’’, εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης 4,7 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων από 108 γρ/χλμ μόλις (WLTP).

Το σύστημα e:HEV εναλλάσσεται χωρίς ειδοποίηση μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive χωρίς παρέμβαση από τον οδηγό.

Αυτό εξασφαλίζει ότι το όχημα βρίσκεται στο πιο κατάλληλο drive mode για βελτίωση της απόκρισης και μείωση των περιττών και συχνών εναλλαγών μεταξύ των drive modes.

Με τη βοήθεια ενός επιλογέα, οι χρήστες μπορούν να αλλάζουν απρόσκοπτα μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης: Normal, Sport, Eco και Individual.

Τιμή
Η τιμή της γκάμας Civic e:HEV MY23 αρχίζει από τις 41.500 ευρώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ