- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας: Ο Kalle Rovanpera μπροστά με 29 δευτερόλεπτα διαφορά
Στα 22α γενέθλιά του βρίσκεται μια ανάσα μακριά από το πρωτάθλημα
Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας - Ημέρα 3η: Οι θέσεις των οδηγών και οι ποινές και οι Ειδικές Διαδρομές.
Ένα προβάδισμα 29,0 δευτερολέπτων πριν από το τελικό σκέλος της Κυριακής ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε να είχε ζητήσει για τα 22α γενέθλιά του, το αστέρι της της Toyota Gazoo Racing, Kalle Rovanpera, μετά από έξι Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) βόρεια του Ώκλαντ. Δεύτερος στην κατάταξη βρίσκεται ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris), και τρίτος ο Ott Tanak (Hyundai i20) με 17,4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ogier.
Όταν τελείωσε η χθεσινή ημέρα, ο Tanak βρισκόταν στην 1η θέση με 7,2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rovanpera (ο οποίος τελείωσε την ημέρα στην 4η θέση). Λίγες ώρες μετά όμως, τόσο ο Tanak όσο και ο Neuville έλαβαν ποινή 5 δευτερολέπτων από του αγωνοδίκες διότι κατά τη διάρκεια του SSS 1 – SSS Pukekawa Domain Auckland, η ενέργεια που απελευθερώθηκε κατά τις υβριδικές ενισχύσεις και στα δύο αυτοκίνητα ήταν υψηλότερη από τη μέγιστη επιτρεπόμενη τιμή για αυτή την Ε.Δ. (241,03 kJ και 242,04 kJ έναντι 240 kJ).
Εκπροσωπούμενος στην ακρόαση από τον ενεργό διευθυντή της ομάδας Julien Moncet και τον διευθυντή της ομάδας Pablo Marcos, ο Marcos αποδέχτηκε τις τιμές που μετρήθηκαν και παραδέχτηκε ότι ένας από τους μηχανικούς τους είχε κάνει λάθος καθώς δεν γνώριζε ότι η αρχική μέγιστη τιμή της υβριδικής ενίσχυσης για το SSS1 είχε αλλαχτεί στο Δελτίο Νο. 2, το οποίο δημοσιεύτηκε στις 21 Σεπτεμβρίου 2022.
Ζήτησε συγγνώμη για αυτό το λάθος που οφειλόταν σε ανθρώπινο λάθος. Οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι, αν και η παράβαση συνέβη σε δύο περιπτώσεις για τον Tänak και μία φορά για τον Neuville, το πλεονέκτημα απόδοσης ήταν αμελητέο. Ωστόσο, σημειώθηκε υπέρβαση της μέγιστης τιμής. Ως εκ τούτου, αποφάσισαν να επιβάλουν την παραπάνω ποινή, θεωρώντας επίσης ότι είναι ευθύνη του αγωνιζόμενου να διασφαλίζει τη συμμόρφωση του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή.
Την ίδια ποινή πήρε και ο Rovanperä, πριν καν ξεκινήσει η μέρα, για το ίδιο θέμα. Στις πρώτες Ε.Δ. της ημέρας ο Tanak παρέμεινε ελάχιστα δευτερόλεπτα μακριά από τον Rovanpera, αλλά αυτό άλλαξε όταν έλαβε πρόσθετη ποινή 10 δευτερολέπτων για μια δεύτερη παραβίαση του υβριδικού συστήματος.
Εάν οι τρεις πρώτες θέσεις παραμείνουν ως έχουν, και ο Rovanpera καταφέρει να εξασφαλίσει κάποιους πόντους στην τελική Wolf Power Stage της Κυριακής, θα είναι αρκετό για να στεφθεί ο Rovanperä ως ο νεότερος πρωταθλητής του WRC.
«Μια υπέροχη μέρα», χαμογέλασε ο Rovanperä. «Μπορώ να είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό που καταφέραμε σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. Πιέσαμε πολύ και είμαι χαρούμενος».
Τα υπόλοιπα πληρώματα της Toyota Gazoo Racing δεν είχαν μια ιδιαίτερα δύσκολη ημέρα: ο Sebastien Ogier έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή έφτασε με καθυστέρηση στην 5η Ε.Δ. της ημέρας, ο Elfyn Evans εγκατέλειψε λόγω ζημιάς στο roll cage που υπέστη κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, και ο Takamoto Katsuta βγήκε εκτός δρόμου σε μια στενή αριστερή στροφή στην προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας.
Η πανωλεθρία αυτή όμως του Σαββάτου έφτασε στο απόγειό της όταν στην 3η Ε.Δ. της ημέρας ο Gus Greensmith (Ford Puma) γλίστρησε σε μια ανοιχτή αριστερή στροφή, το Puma του έπεσε σε ένα μικρό χαντάκι και τούμπαρε. Μετά την εκτίμηση της ζημιάς, η ομάδα M-Sport Ford του Greensmith επιβεβαίωσε ότι δεν θα ξεκινήσει ξανά την Κυριακή.
Τέλος, ο Thierry Neuville (Hyundai i20) παραμένει τέταρτος στην γενική κατάταξη, και ο ομόσταυλός του, Oliver Solberg, βρίσκεται στην 5η. Όσον αφορά το ατύχημα του Elfyn Evans, ο επικεφαλής της ομάδας Toyota Gazoo Racing, Jari-Matti Latvala, επιβεβαίωσε ότι, μετά από έλεγχο από την ομάδα και τη FIA, εντοπίστηκε ζημιά στο roll cage. «Έχουμε ερευνήσει το αυτοκίνητο με την ομάδα και τη FIA και δυστυχώς παρατηρήσαμε ότι υπάρχει ζημιά στο roll cage», είπε ο Latvala. «Πρέπει να αποσύρουμε το αυτοκίνητο για την ημέρα».
Ο Latvala εξήγησε ότι η ομάδα του θα αξιολογήσει περαιτέρω τη ζημιά αργότερα σήμερα το απόγευμα για να αποφασίσει εάν ο Evans μπορεί να συμμετάσχει ξανά την Κυριακή.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.