Νέο Ford Fiesta: Σύγχρονο, διατηρώντας τις διαχρονικές του αξίες
Νέο σε όλα, αποτελεί ένα «πλήρες» πακέτο που περιλαμβάνει ό,τι απαιτείται για να διεκδικήσει την κορυφή στην πολυπράγμων κατηγορία Β
Το νέο Ford Fiesta στην αγορά αυτοκινήτου, εκτός από ένα ισορροπημένο αισθητικά δημιούργημα, περιλαμβάνει ό,τι απαιτείται για να διεκδικήσει την κορυφή στην κατηγορία του, συμπεριλαμβανομένων πολλών δυνατοτήτων εξατομίκευσης. Σύμφωνα δε με τη Ford, το 8ης γενιάς best seller supermini της πρόκειται για την πιο ολοκληρωμένη και ευέλικτη γκάμα εκδόσεων στη 40+χρονη ιστορία του Fiesta.
Διατίθεται σε 3-θυρα ή 5-θυρα αμαξώματα σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις, το «βασικό» Trend, το στιλάτο Titanium, το πολυτελές Vignale, το σπορ ST-Line και το value for money Business.
Το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 (με νέα γραφικά, περισσότερες δυνατότητες διασύνδεσης, πιο γρήγορο λειτουργικό) υποστηρίζεται από ανεξάρτητες οθόνες αφής, υψηλής ανάλυσης, έως 8 ιντσών. Ενδιαφέρον είναι να αναφέρουμε ότι η χρήση του συστήματος SYNC3 έχει καταργήσει το 50% των διακοπτών της κεντρικής κονσόλας, διαμορφώνοντας ένα πιο φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον.
Η ανεξάρτητη οθόνη αφής 8 ιντσών του Ford Fiesta που θυμίζει tablet, υιοθετεί λειτουργίες αφής (pinch & swipe). Όλες οι οθόνες του Fiesta προσφέρουν υψηλή ανάλυση και διπλάσια φωτεινότητα, που σημαίνει ότι είναι πιο ευανάγνωστες και επιτρέπουν στους οδηγούς να διαχειρίζονται πιο εύκολα τις πληροφορίες και λειτουργίες της οθόνης. Το Fiesta είναι επίσης το πρώτο Ford που διαθέτει το κορυφαίας απόδοσης premium B&O PLAY Sound System.
Στο δρόμο
Το νέο Ford Fiesta κινούν μηχανικά σύνολα τα οποία περιλαμβάνουν τον 6 φορές βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου EcoBoost της Ford με 100, 125 και 140 ίππους, καθώς και έναν 1.5 TDCi που αποδίδει 85 και 120 ίππους, όντας ο πρώτος diesel υψηλής ισχύος για το Fiesta.
Η απόδοση αυξάνεται ακόμα περισσότερο με την τεχνολογία AutoStartStop, που προσφέρεται για όλους τους κινητήρες, και το Active Grille Shutter για τους 1.0L EcoBoost και 1.5L TDCi 85 ίππων. Παράλληλα, ένα νέο μπουτόν Eco για μηχανικά κιβώτια προσαρμόζει τη χαρτογράφηση κινητήρα και απόκρισης γκαζιού για να μπορούν οι οδηγοί να εξοικονομούν περισσότερο καύσιμο όταν το επιθυμούν. Οι ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση, ενώ αυξάνουν την ηχομόνωση. Με λίγα λόγια, το νέο Fiesta και όχι μόνο στη σπορτίφ έκδοση ST-Line, σε ποιότητα κύλισης και κρατήματος, είναι «ένα τρένο». Εκεί που σημαδεύεις με το τιμόνι, εκεί πάει!
Επίσης, η κορυφαία ποιότητα κύλισης και ο απολαυστικός οδηγικός χαρακτήρας αναβαθμίζονται με τη νέα ανάρτηση και το σύστημα Electronic Torque Vectoring Control. Χωρίς να παρακάμπτουμε τις βελτιώσεις στην πλευρική πρόσφυση κατά 10% και στις αποστάσεις φρεναρίσματος κατά 8%, το νέο Fiesta είναι το πρώτο Ford με Pedestrian Detection που συμβάλλει στην αποφυγή συγκρούσεων τις νυχτερινές ώρες, αλλά και Active Park Assist με παρέμβαση πέδησης για την αποφυγή μικροσυγκρούσεων στο hands-free παρκάρισμα.
Οι τιμές των νέων Ford Fiesta ξεκινούν για την έκδοση βενζίνης 85 ίππων από €12.990. Η diesel έκδοση από €14.669, ενώ το βενζινοκίνητο 1.0L EcoBoost ξεκινάει από €14.208 στην έκδοση Business των 100 ίππων. Τέλος, σε επίπεδο παροχών σημειώνουμε τα 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και την προνομιακή χρηματοδότηση με 1,99% επιτόκιο (Στο επιτόκιο δεν συμπεριλαμβάνεται η εισφορά 0,6%.)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.