Έχοντας υπάρξει ο πρωτοπόρος στην κατηγορία των compact crossovers, το καινοτόμο JUKE έρχεται πλήρως ανανεωμένο για να εδραιώσει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα στη συγκεκριμένη κατηγορία. Διατηρώντας στο ακέραιο τον μοναδικό και εντελώς πρωτότυπο σχεδιασμό του, στοιχείο διαφορετικότητας αλλά και προσωπικότητας, το νέο JUKE επιβεβαιώνει με τον πλέον αδιαμφισβήτητο τρόπο την ηγετική θέση της Nissan στην αγορά των compact crossovers, εισάγοντας μια σειρά από συναρπαστικές και καινοτόμες τεχνολογίες, με πολλή δόση στιλ, αλλά και με νέα χαρακτηριστικά.
Χάρη στην εντυπωσιακή σχεδίαση και την προηγμένη τεχνολογία, το JUKE έχει καταστεί με διαφορά ο ηγέτης στην κατηγορία των compact crossovers. Συνδυάζοντας το ξεχωριστό αλλά και ιδιαίτερο στιλ, την έξοχη δυναμική οδηγική συμπεριφορά και το εκλεπτυσμένο εσωτερικό με τον ανάλογο εξοπλισμό, το JUKE κατάφερε να ξεπεράσει το εκπληκτικό νούμερο των 500.000 πωλήσεων από το λανσάρισμά του, επισκιάζοντας εύκολα τους ανταγωνιστές του.
Έχοντας ήδη αναγνωριστεί ως πρότυπο σχεδιασμού, το νέο JUKE καρπώνεται μια σειρά από σχεδιαστικές βελτιώσεις, νέους κινητήρες και τεχνολογίες, αλλά και από ένα ευρύ πρόγραμμα εξατομίκευσης για τον κάτοχό του.
Οι αλλαγές είναι εκτεταμένες και περιλαμβάνουν μια νέα σχεδίαση στο μπροστινό και πίσω μέρος του, με μεγαλύτερη έμφαση τόσο στην premium φινέτσα όσο και στο σπορ χαρακτήρα. Την γκάμα των επιλογών στο νέο JUKE συμπληρώνουν η τελευταία γενιά του συστήματος πλοήγησης και ψυχαγωγίας NissanConnect, το σύστημα Nissan Safety Shield, το σύστημα Δυναμικού Ελέγχου της Nissan, καθώς και μια νέα ανοιγόμενη, πανοραμική γυάλινη οροφή.Με το χώρο των αποσκευών στο νέο JUKE να έχει αυξηθεί κατά 40% (έως και 354 λίτρα) στις προσθιοκίνητες εκδόσεις, οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν τώρα στη διάθεσή τους και μια μεγάλη δυνατότητα: να σφραγίσουν με τη δική τους προσωπικότητα το δικό τους JUKE, με ένα νέο πρόγραμμα εξατομίκευσης που ονομάζεται «Nissan Design Studio» και που προσφέρει μια σειρά από νέα χρώματα, αλλά και εσωτερικά και εξωτερικά αξεσουάρ.
Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, το JUKE είναι το best seller στην κατηγορία των compact crossovers, ξεπερνώντας με διαφορά όλους τους άμεσους ανταγωνιστές του, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προέρχονται από τα κορυφαία γερμανικά εμπορικά σήματα, ενώ ως μοντέλο έχει ένα ιδιαίτερο βάρος για τη Nissan, καθώς κατάφερε να προσελκύσει έναν τεράστιο αριθμό νέων αγοραστών.
Nissan Design Studio
Η τολμηρή σχεδίαση υπήρξε ανέκαθεν το σήμα κατατεθέν του JUKE, προσδίδοντάς του μια διακριτή θέση έναντι των ανταγωνιστών του, χάρη και στο μείγμα της σπορ εμφάνισης με το DNA ενός crossover, που κατάφερε να το αναδείξει ως ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Η εξατομίκευση του νέου JUKE γίνεται αναπόσπαστο μέρος της συνολικής εμπειρίας που μπορεί να απολαύσει ο νέος ιδιοκτήτης του, χάρη στα νέα πακέτα εξατομίκευσης του Nissan Design Studio. Τα συγκεκριμένα πακέτα προσαρμογής παρέχουν την ευκαιρία στον τυχερό ιδιοκτήτη του νέου JUKE να προσθέσει μεμονωμένες «πινελιές» στο νέο μοντέλο, με μια σειρά από χρώματα και αξεσουάρ, προκειμένου να προσαρμόσει την εμφάνιση του εσωτερικού και εξωτερικού σε αυτό που τον εκφράζει.
Πρακτικότητα
Στον τομέα της πρακτικότητας, το νέο JUKE έχει δεχθεί σημαντικές αλλαγές ειδικά στο χώρο των αποσκευών, όπου στα μοντέλα με κίνηση στους δύο τροχούς η συνολική χωρητικότητα έχει αυξηθεί κατά 40%, προσεγγίζοντας τα 354 λίτρα, μέγεθος κορυφαίο για την κατηγορία του. Σε αντίθεση με τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού, το νέο JUKE μπορεί να μεταφέρει ταυτόχρονα μια μεγάλη και μια μέσου μεγέθους βαλίτσα, ενώ ο βαθύς και φαρδύς χώρος των αποσκευών μπορεί άνετα να φιλοξενήσει και ένα μεγάλο παιδικό καρότσι.
Η ευελιξία του νέου JUKE ενισχύεται περαιτέρω με τo πλήρως αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα, γεγονός που καθιστά ευκολότερη τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων, ενώ το έξυπνο διαχωριστικό του χώρου αποσκευών σε δύο πατώματα δίνει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.
Παράλληλα, η δυνατότητα επιλογής (σε ορισμένες εκδόσεις) της ανοιγόμενης πανοραμικής γυάλινης οροφής προσδίδει στο νέο JUKE φινέτσα και λειτουργικότητα, καθώς το φως του ήλιου αλλά και ο καθαρός αέρας εισέρχονται πληθωρικά στην καμπίνα του. Όταν ανοίγει, το πάνελ της γυάλινης οροφής εφαρμόζει στο πάνω μέρος της, προκειμένου το νέο JUKE να μη στερηθεί του απαραίτητου χώρου για τα κεφάλια των επιβαινόντων.
Η νέα τεχνολογία του NissanConnect
Το νέο JUKE, όπως συμβαίνει άλλωστε και με την υπόλοιπη οικογένεια των crossovers της Nissan, διατίθεται με την τελευταία γενιά του NissanConnect, που προσφέρει τώρα συνδεσιμότητα με smartphones, πρόσβαση σε μια ποικιλία από εφαρμογές που εκτείνονται από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μέχρι την ψυχαγωγία, συμπεριλαμβανομένου του διαδικτυακού ραδιοφώνου, μέσω μιας μεγάλης 5,8 ιντσών έγχρωμης οθόνης αφής. Επιπλέον, το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης τελευταίας γενιάς ενσωματώνει Google Online Search. Μέσω αυτής της εφαρμογής, δίδεται η δυνατότητα για αναζήτηση πληροφοριών, πλησίον της γεωγραφικής θέσης του νέου JUKE, όπως πρατήρια υγρών καυσίμων, ξενοδοχεία, εστιατόρια και πολλά άλλα σημεία ενδιαφέροντος. Όλα αυτά τα σημεία μπορούν να αναζητηθούν και μέσω φωνητικής εντολής του Google hands-free και να κατηγοριοποιηθούν ανάλογα με την απόσταση και τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών.
Σε συνάρτηση με τα παραπάνω, η πολύ δημοφιλής λειτουργία Send-to-Car επιτρέπει στους οδηγούς να σχεδιάσουν τη διαδρομή από το σπίτι και να τη στείλουν στο σύστημα NissanConnect του νέου JUKE με το πάτημα ενός κουμπιού! Εκτός των προαναφερομένων, το σύστημα περιλαμβάνει Bluetooth audio streaming, καθώς και υποδοχές Aux-in και USB.
Το σύστημα NissanConnect, όταν δεν είναι σε λειτουργία infotainment, διπλασιάζει το διαθέσιμο μέγεθος της οθόνης, προκειμένου να φιλοξενήσει την πρωτοποριακού συστήματος πανοραμικής θέασης της Nissan, του γνωστού Around View Monitor. Το συγκεκριμένο σύστημα δίνει μια πλήρη εικόνα 360 μοιρών για το νέο JUKE, σε πραγματικό χρόνο, σαν να φαίνεται ψηλά από ελικόπτερο, επιτρέποντας στον οδηγό του να κάνει ασφαλείς και εύκολους ελιγμούς.
Μηχανικά Σύνολα
Συνολικά τέσσερις κινητήρες διατίθενται για το νέο JUKE: Ο βενζινοκινητήρας των 1.6 λίτρων, ισχύος 117 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT, ο καταξιωμένος στην παγκόσμια αγορά πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων dCi 110, αλλά και δύο νέες επιλογές σε μοτέρ βενζίνης.
Με τον νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων DIG-T 115, το νέο JUKE γίνεται και «αξιόμαχο», καθώς ο συγκεκριμένος κινητήρας έρχεται για να αντικαταστήσει τον απερχόμενο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων ισχύος 117 ίππων, ως ένα από τα πιο προηγμένα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα άμεσου ψεκασμού, ισχύος 115 ίππων και με 190Nm ροπής.
Παρά το μικρό του μέγεθος, το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ DIG-T 115 έχει μια εντυπωσιακή σπιρτάδα, προσφέροντας έντονη επιτάχυνση και μεγαλύτερη ροπή (190Nm) από τον απερχόμενο 1,6 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Παράλληλα, ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης DIG-T 190 έχει δεχθεί περαιτέρω βελτιώσεις, προκειμένου να επιτευχθεί η υψηλότερη δυνατή ροπή κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. Με ισχύ 190 ίππων, ο κινητήρας αυτός είναι ήδη συμβατός με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro6, καθώς επιτυγχάνει 139g/km, για τις δικίνητες εκδόσεις 2WD.
Ο προαναφερόμενος κινητήρας DIG-T 190, εκτός του καθιερωμένου χειροκίνητου κιβωτίου έξι ταχυτήτων, πλέον προσφέρεται και με ένα νέο κιβώτιο μετάδοσης XTronic, που συνδυάζεται με το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης του νέου JUKE.
Tο νέο κιβώτιο ταχυτήτων XTronic αποτελεί την εξέλιξη του κιβωτίου ταχυτήτων CVT και έρχεται για να προσδώσει μια ομαλή, απόλυτα φυσική εμπειρία οδήγησης. Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα μεταβλητής μετάδοσης, το κιβώτιο XTronic του νέου JUKE «μιμείται» τη συμπεριφορά των παραδοσιακών, αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων, πολλαπλών σχέσεων, κατά τη διάρκεια της έντονης επιτάχυνσης, με κλιμακωτές αλλαγές. Σε ήπια οδήγηση, οι αλλαγές είναι διακριτικά αισθητές ώστε να υπάρχει απόλυτη ομαλότητα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το XTronic συνδυάζει το τερπνόν μετά του ωφελίμου, δηλαδή εξαιρετικά ομαλή κύλιση με ήπια οδήγηση, αλλά και άμεση απόδοση κατά τη διάρκεια οδήγησης με υψηλές επιταχύνσεις.
Αμάξωμα
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, το νέο JUKE προσφέρεται και με την επιλογή τετρακίνησης της Nissan που ακούει στο όνομα ALL-MODE 4x4i. Η συγκεκριμένη επιλογή διατίθεται με την έκδοση DIG-T 190 XTRONIC, όπου ένα εκ των συγκριτικών πλεονεκτημάτων σε αυτή την εκδοχή αποτελεί και το φημισμένο σύστημα κατανομής της ροπής της Nissan (TVS) για την πρόληψη τυχόν υποστροφής, όπως και για τη βέλτιστη παροχή πρόσφυσης.
Mε το σύστημα αυτό επιτυγχάνεται η βέλτιστη κατανομή της ροπής στους εμπρός και πίσω άξονες μέχρι 50:50, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί επίσης να μετατοπίζεται η ροπή από πλευρά σε πλευρά, κατά μήκος του οπίσθιου άξονα.
Τιμές
Το μοντέλο JUKE με τον κινητήρα βενζίνης 1.2 DiG-T Acenta διατίθεται με τιμή που αρχίζει από €18.950, ενώ ο diesel 1.5 DCI Energy από €18.750.
Το νέο JUKE διαθέσιμο πλέον και με το Nissan Safety Shield
H προσήλωση της Nissan στο να κάνει τα αυτοκίνητά της όσο το δυνατόν ασφαλέστερα προχωρά ένα ακόμη βήμα παραπέρα, με την προσθήκη του γνωστού συστήματος Safety Shield στo νέο JUKE (σε ορισμένες εκδόσεις). Το σύστημα αυτό, σε συνεργασία με τις κάμερες θέασης του Around View Monitor και με τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και το λογισμικό που διαθέτει, παρέχει μια ολοκληρωμένη σουίτα χαρακτηριστικών ασφαλείας για το νέο JUKE.
Έκδοση NISMO RS
Με όπλο την πλούσια εμπειρία της Nismo στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η έκδοση Nismo RS του JUKE κινείται από τον προηγμένο 1,6 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης που μετά τις ειδικές επεμβάσεις αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 218 ίππων. Επιπλέον, η ροπή στις δικίνητες εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει αυξηθεί στο θηριώδες μέγεθος των 280Nm. Η ομάδας της Nismo, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το σασί του μοντέλου μπορεί να αποδώσει επιτυχώς τη ροπή στους τροχούς, έχει εφοδιάσει τις δικίνητες εκδόσεις με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους εμπρός τροχούς.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.