Ράλι Κροατίας: Ημέρα 2η με τον Rovanpera εκτός αγώνα
Μια γεμάτη μέρα αγώνα με μια μεγάλη ανατροπή
WRC: Στη δεύτερη μέρα του Ράλι Κροατίας έγινε η μεγάλη ανατροπή και ο Rovanpera τέθηκε εκτός αγώνα διαλύοντας το αυτοκίνητό του.
Άσχημα ξεκίνησε η πρώτη ημέρα του αγώνα, στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.), για τον νεαρό Kalle Rovanpera, με την Toyota Gazoo Racing. Λίγα λεπτά μετά την εκκίνηση έχασε τον έλεγχο και βγήκε εκτός δρόμου και δυστυχώς εκτός συναγωνισμού, διαλύοντας το Toyota Yaris του. Να σημειώσουμε ότι ο Rovanpera ήταν, μέχρι σήμερα, 1ος στην γενική κατάταξη οδηγών, και όλο αυτό ίσως να χάθηκε στα πρώτα λεπτά.
Η υπόλοιπη ημέρα ήταν συγκριτικά ήρεμη, ήπιακαι χωρίς δράματα (ας τολμήσουμε να πούμε, σχεδόν ανιαρή). Μετά την ολοκλήρωση του πρωινού σκέλους του αγώνα, ο Thierry Neuville, με Hyundai i20, βρισκόταν στην 1η θέση, και ακολουθούσε ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, με διαφορά 7.3 δευτερολέπτων, και ο Sebastien Ogier στην 3η, με Toyota Yaris, με 12.3 δευτερόλεπτα. Πολύ καλές επιδόσεις είχε ο γάλλος Adrien Fourmaux, με Ford FiestaWRC, ο οποίος πρέπει να σημειώσουμε ότι μόλις 3 χρόνια πριν παράτησε την ιατρική για να γίνει οδηγός ράλι. Αυτό έρχεται σε άμεση αντίθεση με τις επιδόσεις του Gus Greensmith, ο οποίος αν και άλλαξε συνοδηγό, και οδηγεί τώρα με τον θρυλικό Chris Patterson, δεν κατάφερε να ανέβει πάνω από την 6η θέση.
Στο τέλος της ημέρας, νικητής παρέμεινε ο Neuville. Τη 2η θέση όμως «έκλεψε» ο Ogier από τον Evans, και αυτή τη στιγμή χωρίζουν 0.3 δευτερόλεπτα τους δύο οδηγούς, με τον Ogierνα 7.7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville. Κάτι που όλοι οι οδηγοί σχολίασαν σήμερα είναι το γεγονός ότι η άσφαλτος είχε πολλές ρωγμές και ήταν γενικότερα «βρώμικη», κάτι το οποίο τους δυσκόλεψε και έκανε τον Neuville να κοντέψει να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου δύο φορές.
Εντύπωση μας έκανε το γεγονός ότι ο Ott Tanak, με Hyundai i20, είπε στο τέλος της 8ης και τελευταίας Ε.Δ. ότι δεν νιώθει άνετα στο αυτοκίνητό του και αυτό τον έχει εμποδίσει από το να κατακτήσει καλύτερη θέση στην κατάταξη, αλλά ότι ελπίζει αύριο να τα πάει καλύτερα.
Αύριο η ημέρα ξεκινάει στις 9:30 το πρωί (ώρα Ελλάδος) και θα απολαύσουμε άλλες 8 Ε.Δ., 4 στο πρωινό σκέλος, και 4 στο απογευματινό.
Φωτογραφίες από: RBCP, και WRCTeams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
O Ogier στη 2η θέση με μόνο 1 δευτερόλεπτο διαφορά
Ο 24χρονος Βελγο-Βρετανός έκανε την έκπληξη στη Φλόριντα
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Μια ανάλυση του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεγγίσεως στη λύση του «αινίγματος» του Λεκλέρ
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ο Neuville χάνει το ράλι στην 2η Ε.Δ. της ημέρας
Ο Elfyn Evans στη 2η θέση 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville
Ο Sebastien Ogier στην 3η θέση με 6,6 δευτερόλεπτα διαφορά
Ένα ελκυστικό προϊόν, για ανθρώπους που επιθυμούν τα πρακτικά στοιχεία ενός SUV σε μία πιο σύγχρονη έκφραση
Ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διαθέσιμος στο δίκτυο φορτιστών incharge της nrg
Η επικράτηση της αυστριακής ομάδας ήταν ολοκληρωτική
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
«Εξασκηθήκαμε σε ένα από τα πιο δύσκολα εδάφη εδώ στην Κένυα»
3.000 οχήματα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών, καθώς η ζήτηση ήταν 3 φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.
Ο Adrien Fourmaux κερδίζει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Η Toyota κάνει το 1-2-3 μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ένα μοντέλο που δεν «κάνει εκπτώσεις» σε κανέναν τομέα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.