Κερδίστε προσκλήσεις για το Terror στο θέατρο Φιλίπ
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Διαγωνισμός Athens Voice: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση «Terror» στο θέατρο Φιλίπ, για την 1η Δεκεμβρίου στις 20:30, ή για τις 2 Δεκεμβρίου 21:15
Το «Terror» έρχεται να θέσει στο κοινό το ακόλουθο ηθικό δίλημμα: Μπορεί να θυσιαστεί μια μικρότερη ομάδα αθώων ανθρώπων προκειμένου να σωθούν πολύ περισσότεροι; Ή αλλιώς: τι είναι πιο σημαντικό – η προστασία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και του απαραβίαστου της ζωής του καθενός, ή η σωτηρία του μεγαλύτερου αριθμού ανθρώπων;
Έτσι, ο θεατής δεν παίρνει απλώς θέση σε μια δίκη· παίρνει θέση ανάμεσα σε δύο διαφορετικές φιλοσοφίες της ζωής και της δικαιοσύνης. Το «Terror» δεν είναι απλώς μια θεατρική παράσταση. Είναι μια ζωντανή δημοκρατική εμπειρία, όπου κάθε θεατής καλείται να σταθεί απέναντι στο πιο κρίσιμο ηθικό δίλημμα της εποχής μας.
To έργο
26 Μαΐου, λίγο μετά τις οχτώ το απόγευμα. Ένα αεροπλάνο της Lufthansa με 164 επιβάτες βρίσκεται υπό καθεστώς ομηρίας. Ο τρομοκράτης δίνει εντολή να πέσει πάνω στο κατάμεστο AllianzArena του Μονάχου, όπου 70.000 φίλαθλοι παρακολουθούν τον αγώνα Γερμανίας – Αγγλίας. Δύο μαχητικά αεροσκάφη ακολουθούν. Ο νόμος απαγορεύει ρητά την κατάρριψη. Η συνέχεια διαδραματίζεται στη δικαστική αίθουσα.
Εκεί όπου οι θεατές –ως ένορκοι– καλούνται να αποφασίσουν: Αθώος ή Ένοχος;
Τα διλήμματα του έργου
Ποιος έδωσε το δικαίωμα σε έναν απλό εκπρόσωπο του κράτους να σκοτώσει τους λίγους για να σωθούν οι πολλοί;
Διαθέτει το δικαστήριο τα κατάλληλα νομικά εργαλεία για να μπορέσει να κρίνει δίκαια αυτή τη συνειδητή απόφαση;
Ποιος κώδικας τιμής και ποια αίσθηση δικαιοσύνης όπλισαν το χέρι του;
Ποιος αποφασίζει ότι το «μη χείρον βέλτιστον» αποτελεί το μέτρο της ηθικής μας; Τι είναι δίκαιο και τι άδικο; Ήρωας ή δολοφόνος;
Οι αριθμοί, οι υπολογισμοί και οι συσχετισμοί συγκρούονται με το ίδιο το μέτρο της ανθρώπινης συνείδησης, μετατρέποντας τη θεατρική σκηνή σε μια αίθουσα εσωτερικής αλλά και κοινωνικής κρίσης.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και κερδίστε προσκλήσεις για την 1η Δεκεμβρίου στις 20:30, ή για τις 2 Δεκεμβρίου 21:15
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική και άμεση συλλογική επικείμενη επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Το πρώτο έργο προσβάσιμο σε όλους είναι «Οι περιπέτειες της Αλίκης στη Χώρα των θαυμάτων»
Ο Βρετανός σκηνοθέτης διασκευάζει το έργο του Σοφοκλή μεταφέροντάς το στο σήμερα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.