- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ομάδα ΝΑΜΑ: Τι σημαίνει κοινωνικό θέατρο
Κι όμως υπάρχουν θεατρικές ομάδες που αντέχουν και, αφήνοντας πίσω προσωπικούς εγωισμούς, κάνουν ήσυχα και πετυχημένα τη δουλειά τους. Η Ελένη Σκότη & ο Γιώργος Χατζηνικολάου είναι οι ιδρυτές της Ομάδας Νάμα και έχοντας στέγη το θέατρο Επί Κολωνώ μάς μαθαίνουν τι σημαίνει σύγχρονο κοινωνικό θέατρο.
Η Ομάδα ΝΑΜΑ μας μιλάει:
«Από την αρχή της καλλιτεχνικής πορείας της “Νάμα” η έννοια της ομάδας, το ομαδικό πνεύμα, ήταν ένα χαρακτηριστικό της ταυτότητάς της. Άλλωστε το θέατρο είναι μια μορφή τέχνης που προϋποθέτει συντονισμένη δράση συνόλου. Σύνολο βέβαια σημαίνει σχέσεις, επικοινωνία, σύνθεση απόψεων, κοινή γλώσσα, καλό κλίμα, όρεξη, εμπιστοσύνη… και η δυσκολότερη πρόκληση είναι να επιτευχθεί μια ισορροπία που να έχει διάρκεια. Στην Ομάδα Νάμα, ένας πυρήνας καλλιτεχνών με κοινό όραμα και κοινές αντιλήψεις και με τη δυνατότητα της συνεχούς ανανέωσης σε όλα τα επίπεδα που προσφέρει το εργαστήριο υποκριτικής του Επί Κολωνώ, προσπαθούμε να παραμένουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας για ένα ανανεωμένο, σύγχρονο και κοινωνικό θέατρο, με αμεσότητα στο λόγο, την έκφραση και τη θεματολογία του, ικανό να τέρπει, να αγγίζει και να ευαισθητοποιεί το σύγχρονο άνθρωπο συμπλέοντας με τους σύγχρονους καλλιτεχνικούς και κοινωνικούς προβληματισμούς».
* Ήδη ξεκίνησαν οι παραστάσεις στο Επί Κολωνώ του έργου «Αγαπητή Ελένα» της Λουντμίλα Ραζουμόβσκαγια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.