- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Πέθανε η Σοφία Μιχοπούλου
Η ανακοίνωση του θεάτρου Άττις και του Θεόδωρου Τερζόπουλου για τον θάνατό της
Σοφία Μιχοπούλου: πέθανε η ηθοποιός και συνιδρύτρια του Θεάτρου Άττις
Έφυγε από τη ζωή χθες η Σοφία Μιχοπούλου. Η ηθοποιός και δασκάλα του θεάτρου συνεργάστηκε με σημαντικούς θεατρικούς οργανισμούς, όπως το Δραματικό Κέντρο Βιέννης, το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και συνδέθηκε επί τρεισήμισι δεκαετίες με το Θέατρο Άττις συμμετέχοντας σε εμβληματικές παραστάσεις του. «Αξέχαστη θα μείνει η στιγμή της αναγνώρισης στις Βάκχες, όπου η Σοφία ως Αγαύη κατάφερε μια στιγμή να τη μετατρέψει σε συμπαντική και διαχρονική», σημειώνει χαρακτηριστικά η ομάδα του Άττις.
Στη σχετική ανακοίνωσή τους αναφέρουν: «Αποχαιρετήσαμε τη λατρεμένη μας Σοφία Μιχοπούλου, με βαθιά θλίψη και απέραντη ευγνωμοσύνη για όσα μας προσέφερε. Η Σοφία υπήρξε αγαπημένη φίλη, συνοδοιπόρος, συνιδρύτρια και βασικό στέλεχος του Θεάτρου Άττις εδώ και 35 χρόνια. Εκτός από συγκλονιστική ηθοποιός, υπήρξε σπουδαία Δασκάλα, διδάσκοντας όχι μόνο θέατρο, αλλά κυρίως ήθος. Σοφία μας, σε περιμένει η αγκαλιά των αστεριών. Καλή ανάπαυση».
Σοφία Μιχοπούλου: η καλλιτεχνική διαδρομή της
Η Σοφία Μιχοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη και συμμετείχε σε σεμινάρια με τον Tatsumi Hijikata στο Τόκιο και με τον Peter Brook στο Παρίσι. Από το 1958 έως το 1968 συμμετείχε σε πολλές παραστάσεις του Θεάτρου Τέχνης σε σκηνοθεσία του Κάρολου Κουν. Συνεργάστηκε επίσης με το Δραματικό Κέντρο Βιέννης, το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και άλλους θεατρικούς οργανισμούς. Το 1985 άρχισε τη συνεργασία της με τo Θέατρο Άττις και τον Θεόδωρο Τερζόπουλο, ερμηνεύοντας σημαντικούς ρόλους:
την Αγαύη στις Βάκχες του Ευριπίδη, τη Μήδεια στο Μήδειας Υλικό του Χ. Μύλλερ, τον Δαρείο στους Πέρσες του Αισχύλου, την Κορυφαία στον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου, την Ύδρα στον Ηρακλή του Χ. Μύλλερ, την Μπέκμπικ στο Χρήμα του Μ. Μπρεχτ, την Ευρώπη στους Επίγονους του Αισχύλου, τη Γυναίκα στο Νανούρισμα του Σ. Μπέκετ, την Κριστίν στη Mademoiselle Julie του Α. Στρίντμπεργκ και άλλα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.