Θεατρο - Οπερα

Αθήνα ID- Χρήστος Λούλης

Το πρώτο σου διαμέρισμα… Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν έχω μείνει μόνος μου ποτέ. Πήγα αμέσως από τη μαμά μου στη γυναίκα μου…

4570-643697.jpg
Παναγιώτης Μένεγος
ΤΕΥΧΟΣ 298
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
5632-12960.jpg

Το πρώτο σου διαμέρισμα…

Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν έχω μείνει μόνος μου ποτέ. Πήγα αμέσως από τη μαμά μου στη γυναίκα μου…

Η πρώτη σου δουλειά …

Σε μια μπουάτ στον Κορυδαλλό, όπου και μεγάλωσα. Εκεί παίζαμε με μερικούς φίλους μουσική.

Το καλύτερος μέρος για να απομονώνεσαι;

Ο Εθνικός Κήπος ή ο Λυκαβηττός ή σινεμά μόνος. 

Ο μεγαλύτερος αθηναϊκός κίνδυνος;

Εκτός από το να ανοίξεις το πορτοφόλι σου στη Σοφοκλέους… μάλλον το να αποδεχτείς ότι αυτή η πόλη σ’ αρέσει και δεν θα κάνεις τίποτα για να αλλάξει.

Το αγαπημένο σου θέατρο…

Αρχιτεκτονικά, η κεντρική σκηνή του «Εθνικού». Από άποψη θέσης το «Παλλάς» και συναισθηματικά το «Αμόρε».

Πού μέθυσες για πρώτη φορά;

Στον Πειραιά.

Η πιο ωραία στιγμή του αθηναϊκού 24ώρου;

Άγρια χαράματα, όταν ακόμα το θηρίο κοιμάται.

Τι σου λείπει από την Αθήνα της παιδικής σου ηλικίας;

Η αύρα της Πάρνηθας, τα ντεσεβό, οι πλανόδιοι παγωτατζήδες, ο Αστέρας Βουλιαγμένης πριν βουλιάξει και η καφετέρια στο πρώην δυτικό αεροδρόμιο.

Η πιο «μόνο στην Αθήνα» ιστορία που σου έχει συμβεί;

Πρεμιέρα τύπου «κόκκινο χαλί» που καταλήγει στις 5 τα ξημερώματα στην αγορά για μαγειρίτσα (πατσά δεν τρώω), αφού έχει προηγηθεί τουρ στα κρυμμένα αρχαία της πόλης...

Ο Χρήστος Λούλης πρωταγωνιστεί στη σεξπιρική «Δωδέκατη νύχτα» στο Θεάτρο Αλίκη.

Το σκίτσο είναι του Βασίλη Γκογκτζίλα.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή
Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή

Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.