- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Η αφυδάτωση επηρεάζει αρνητικά την οδήγηση
Τα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουμε λίγο πριν οδηγήσουμε
Oι οδηγοί που δεν είναι επαρκώς ενυδατωμένοι κάνουν λάθη: Τα συμπεράσματα μελετών.
Όταν το καλοκαίρι έχουμε προγραμματίσει μία διαδρομή εκατοντάδων χιλιομέτρων, πρέπει να προετοιμαστούμε ως οδηγοί για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις αυξημένες ανάγκες ενός πολύωρου ταξιδιού. Για παράδειγμα θα πρέπει να κάνουμε προηγουμένως ένα μικρό και όχι μεγάλο γεύμα. Μία μελέτη του Πανεπιστημίου του Λιντς βρήκε ότι ο χρόνος αντίδρασης κατά την οδήγηση αυξάνεται όσο το φαγητό μειώνεται.
Τα μεγάλα γεύματα οδηγούν σε υπνηλία. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, μετά από ένα γεύμα έχει αποδειχθεί ότι η απόδοση του οδηγού μειώνεται κατά 10%. Τα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγουμε λίγο πριν οδηγήσουμε είναι τα τηγανητά, τα πικάντικα και οι πολλές σάλτσες.
Επίσης, όταν έχουμε να κάνουμε πολύωρη διαδρομή καλό είναι να αποφεύγουμε μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων. Αυτό αναφέρουν οι επικεφαλής της ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Seat στον τομέα υγείας.
Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Loughborough και του European Hydration Institute, οι οδηγοί που δεν είναι επαρκώς ενυδατωμένοι κάνουν λάθη παρόμοια με εκείνους που έχουν στο αίμα τους επίπεδο αλκοόλ 0,8 γρ. ανά λίτρο. Είναι, δηλαδή, σαν να έχουν πιει τέσσερα ποτήρια κρασί.
Διαβάστε τη συνέχεια στο healthyliving.gr
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ακόμη πιο εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα μελέτης στα βρέφη με έκζεμα
Το συμπέρασμα προέρχεται από μετα-ανάλυση 24 επιστημονικών μελετών που δημοσιεύθηκε το 2023
Η ανησυχία δεν είναι μόνο επιστημονική
Ο David Sinclair εγκαινίασε τη σειρά διαλέξεων Evolve στο UNIC Athens
8 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά των Εγκεφαλικών Όγκων
Αναγκάστηκε να σταματήσει την αγωγή
Το να κρατάτε όλες τις ευθύνες πάνω σας, ενώ έχετε συνεργάτες, κρατάει και εσάς σκλαβωμένους, και την δουλειά σας σε τέλμα
Το «χάπι της νύχτας» και τα φάρμακα για την πρωινή υπνηλία
Με στόχο την προώθηση της οικολογικής συνείδησης
Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι δεν αποτελεί από μόνο του καθοριστικό παράγοντα
Τι ρόλο παίζουν τα υπολείμματα προϊόντων styling
Για την καθοριστική συμβολή της στην ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα
Πολλές από τις νέες θεραπευτικές προσεγγίσεις βρίσκονται ακόμη σε στάδιο κλινικής αξιολόγησης
Θεραπείες που απευθύνονται σε γυναίκες και άνδρες κάθε ηλικίας
Ποιοι θα πρέπει να κάνουν μέτρηση οστικής πυκνότητας
Νέα έρευνα δείχνει ότι η συστηματική προπόνηση με βάρη θωρακίζει την καρδιά και προστατεύει τον εγκέφαλο
Έρευνες δείχνουν ότι συγκεκριμένα τρόφιμα ενισχύουν την παραγωγή ουσιών που σχετίζονται με τον ύπνο και τη χαλάρωση
Tο εσωτερικό παιδί, το εν δυνάμει ενήλικο κομμάτι, η θεραπεία και το θάρρος που χρειάζεται για να εγκαταλείψουμε μια ταυτότητα που κάποτε μας προστάτευσε, αλλά πλέον δεν μας επιτρέπει να πετάξουμε.
Κάθε χρόνο 866 εκατομμύρια άνθρωποι προσβάλλονται από κάποια ασθένεια εξαιτίας της κατανάλωσης ανθυγιεινών τροφίμων
Για πέντε μέρες, στο Poseidonion Grand Hotel, το πρώτο retreat της One Sanctum έφερε κοντά 130 ανθρώπους από κάθε γωνιά του κόσμου. Όχι ένα συνέδριο, αλλά ένα μικρό, προσωρινό διεθνές χωριό.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.