- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
O Ott Tanak κερδίζει το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης
Ο αγώνας για το πρωτάθλημα θα αποφασιστεί στο Ράλλυ Ιαπωνίας
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Νικητής μετά από ανατροπή ο Ott Tanak
Ο αγώνας για το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA θα συνεχιστεί μετά τη δραματική νίκη του Ott Tänak (Hyundai i20) στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης την Κυριακή, 20 Οκτωβρίου.
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Θρίαμβος του Ott Tanak
Σε μια ακόμη ανατροπή μιας άκρως συναρπαστικής σεζόν, ο Tänak κέρδισε το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης με 7,0 δευτερόλεπτα αφού ο Sebastien Ogier έβγαλε εκτός το Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID σε μια αριστερή στροφή στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) του αγώνα. Ο Ogier ήταν μονάχα 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Tanak τη στιγμή του ατυχήματός του.
Ο θρίαμβος του Tänak, ο δεύτερος του τη χρονιά αυτή, δημιουργεί μια τελική αναμέτρηση η οποία θα λάβει χώρα στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος, μεταξύ του ίδιου και του Thierry Neuville (Hyundai i20), στο FORUM8 Rally Japan τον επόμενο μήνα.
Ο Neuville, ο οποίος δυστυχώς δεν κατάφερε να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα σε αυτόν τον αγώνα, τερμάτισε την Κυριακή στην τρίτη θέση, 25,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Elfyn Evans (Toyota Yaris) ο οποίος τερμάτισε στη 2η θέση , 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak.
Παρά την ατυχία του Ogier, οι δυνατές επιδόσεις της Super Sunday από Evans και Takamoto Katsuta βοήθησαν να μειωθεί το πλεονέκτημα της Hyundai στο πρωτάθλημα κατασκευαστών στους 15 βαθμούς. Ο Katsuta ήταν ο ταχύτερος οδηγός της τελευταίας ημέρας, συμπεριλαμβανομένου του Wolf Power Stage, εξασφαλίζοντας ένα τεταμένο φινάλε στην Ιαπωνία όπου, για πρώτη φορά από το 2021, τόσο το πρωτάθλημα οδηγών όσο και των κατασκευαστών θα κριθούν στον τελικό αγώνα του πρωταθλήματος.
Στην 4η θέση τερμάτισε ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) και στην 5η ο Gregoire Munster (Ford Puma). Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν πληρώματα της κατηγορίας WRC2, εκ των οποίων ο ηγέτης υπήρξε ο νικητή του WRC2, Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), και ο οποίος τερμάτισε 26,1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Oliver Solberg. Αν και ο Solberg δεν πήρε πόντους αυτή την εβδομάδα, παραμένει ενεργός στη διεκδίκηση του τίτλου του WRC2, ο οποίος θα αποφασιστεί επίσης στην Ιαπωνία.
Στη 2η θέση του WRC2 τερμάτισε ο Filip Mares (Toyota GR Yaris Rally2), και στην 3η ο Mikolaj Marczyk (Skoda Fabia RS Rally2).
Τελική αναμέτρηση στο φετινό πρωτάθλημα θα έχουμε στο Ράλλυ Ιαπωνίας 21-24 Νοέμβρη!
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.