- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Ο Σεμπαστιάν Οζιέ πρώτος μετά από λάθος του Neuville
Η τρίτη ημέρα υπήρξε αρκετά επεισοδιακή
Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης - 3η ημέρα: Προηγείται ο Σεμπαστιάν Οζιέ
Η 3η ημέρα του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης υπήρξε αρκετά επεισοδιακή στις 6 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στις οποίες αναμετρήθηκαν οι οδηγοί του WRC.
Οι ελπίδες του Thierry Neuville να κατακτήσει τον παρθενικό του τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης κατέρρευσαν μετά από μια δραματική πτώση από την 1η στην 4η θέση.
Ο Βέλγος είχε κάνει ένα σχεδόν τέλειο ξεκίνημα με προβάδισμα 6,4 δευτερόλεπτα το πρωί του Σαββάτου, αλλά οι θεοί του ράλλυ φαίνεται ότι δεν ήταν έτοιμοι ακόμα να του χαρίσουν τον τίτλο όταν ο Neuville βγήκε όχι μία, αλλά δύο φορές εκτός δρόμου μέσα σε ένα λεπτό.
Στην 3η Ε.Δ. του πρωινού σκέλους έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου – αργότερα είπε ότι υπήρχαν λάθη στις σημειώσεις του – αλλά η δεύτερη έξοδος από τον δρόμο ήταν ιδιαίτερα δαπανηρή καθώς πάλεψε να βγάλει το Hyundai i20 N Rally1 HYBRID και έχασε σχεδόν 40 δευτερόλεπτα.
Ο Sébastien Ogier (Toyota Yaris) ο οποίος καιροφυλακτούσε κοντά, βρέθηκε ξανά στην 1η θέση μετά από τα συμβάντα του Neuville, και μέχρι το τέλος της ημέρας είχε αυξήσει το προβάδισμά του έναντι του 2ου στην κατάταξη Ott Tanak (Hyundai 20) κατά 5,2 δευτερόλεπτα. Στην 3η θέση μετά το πέρας του Σαββάτου βρίσκεται ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) 8,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak, κάτι το οποίο σημαίνει ότι ο Neuville είναι δύσκολο να βρεθεί έστω στην 3η θέση και σε ένα βάθρο.
Τα γεγονότα δείχνουν πως κατά πάσα πιθανότητα το Πρωτάθλημα οδηγών θα κριθεί στο FORUM8 Rally Japan τον επόμενο μήνα. Με τους προσωρινούς βαθμούς του Σαββάτου στο χέρι, ο Neuville έχει παραχωρήσει οκτώ πόντους στον Ogier και 3 στον Elfyn Evans, ο οποίος βρίσκεται επί του παρόντος 25,8 δευτερόλεπτα μπροστά του στην τρίτη θέση.
Το πιο σοβαρό είναι ότι έχασε πέντε βαθμούς σε σχέση με τον Tänak - τον πιο κοντινό του αντίπαλο στο πρωτάθλημα - και πρέπει να ξεπεράσει τον Εσθονό με δύο για να εξασφαλίσει τον τίτλο αυτό το Σαββατοκύριακο.
«Υπάρχει σίγουρα απογοήτευση, αλλά το ράλλυ δεν έχει τελειώσει και αύριο είναι μια συναρπαστική μέρα», είπε ο Neuville. «Πληρώσαμε το τίμημα. Ήταν σίγουρα ένα λάθος στο recce με τις σημειώσεις. Οι σημειώσεις ήταν πολύ γρήγορες και είμαι λίγο απογοητευμένος γι' αυτό, αλλά έτσι είναι».
Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) βρίσκεται στην 5η θέση, ενώ στην 6η και 7η τερμάτισαν σήμερα οι Sami Pajari (Toyota Yaris) και Gregoire Munster (Ford Puma) αντίστοιχα.
Μία άκρως απογοητευτική μέρα ήταν για το δεύτερο πλήρωμα της M-Sport Ford, Adrien Fourmaux, ο οποίος εγκατέλειψε στην απλή μετά την 2η Ε.Δ. της ημέρας με ένα πρόβλημα στο μπροστινό διαφορικό που έθεσε σε κίνδυνο την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου του.
Ο Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2) ηγήθηκε της κατηγορίας WRC2 με σχεδόν δύο λεπτά από τον Τσέχο οδηγό Filip Mareš (Toyota GR Yaris Rally2), με τον Oliver Solberg – που δεν πληροί τις προϋποθέσεις για βαθμούς WRC2 αυτό το Σαββατοκύριακο – να βρίσκεται μεταξύ τους στην ένατη θέση.
Το αποφασιστικό τελευταίο σκέλος της Κυριακής αποτελείται από 4 Ε.Δ. συνολικά, Knaus Tabbert Am Hochwald, και Passauer Land οι οποίες επαναλαλμβάνονται.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.