- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ραλλυ Χιλής: Ανασκόπηση
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ράλλυ Χιλής: Όλα όσα έγιναν στον μεγάλο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ
Το Ράλλυ Χιλής τελείωσε και απομένουν μόνο δύο αγώνες στο ημερολόγιο του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ: το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης 17-20 Οκτωβρίου, και το Ράλλυ Ιαπωνίας 21-24 Νοεμβρίου. Το πρωτάθλημα φέτος έχει υπάρξει αρκετά απρόβλεπτο, και σίγουρα λίγο παράξενο. Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών, όπως και την «ιεραρχία».
Από τους 10 αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί ως τώρα, ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Kalle Rovanpera, έχει κερδίσει τους 4, ενώ ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Sebastien Ogier, τους 2. Οι υπόλοιποι 4 αγώνες μοιράζονται μεταξύ του ηγέτη αυτή τη στιγμή στο πρωτάθλημα οδηγών, Thierry Neuville (Hyundai i20), ο οποίος κέρδισε το Rallye Monte-Carlo και το Ράλλυ Ακρόπολις, του 2ου στην κατάταξη Ott Tanak (Hyundai i20), και του Esapekka Lappi (Hyundai i20), ο οποίος οδηγεί για τη Hyundai σε κάποιους συγκεκριμένους αγώνες.
Κοινώς, το τοπίο είναι μπερδεμένο και ασαφές. Μετά το Ράλλυ Χιλής, ο Ogier ξεπερνά σε πόντους τον Elfyn Evans (Toyota Yaris) και βρίσκεται στην 3η θέση γενικής, ενώ ο Tanak, ο οποίος βρίσκεται στη 2η θέση, είναι αρκετά μακριά από τον Neuville ώστε να μην θεωρείται μεγάλη απειλή, εκτός βέβαια απροόπτου.
Το 1-2 που κατάφερε η Toyota Gazoo Racing σε αυτόν τον αγώνα την έφερε υπερβολικά κοντά στη Hyundai Shell Mobis World Rally Team…τόσο που η ανατροπή στους δύο αγώνες που απομένουν είναι πολύ εύκολη. Η Hyundai έχει αυτή τη στιγμή 482 πόντους, ενώ η Toyota βρίσκεται στους 465. Ο επικεφαλής της Toyota, Jari-Matti Latvala είπε:
«Αυτό είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για την ομάδα μας. Μια τέλεια Κυριακή για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, ειδικά μετά τα καταστροφικά χτυπήματα που νιώσαμε τις τελευταίες ημέρες των δύο προηγούμενων διοργανώσεων. Οι οδηγοί μας έκαναν θαυμάσια δουλειά σήμερα πιέζοντας μέχρι το τέλος της τελευταίας Ειδικής Διαδρομής. Αυτό το αποτέλεσμα θα δώσει ώθηση σε όλη την ομάδα και θα της δώσει επιπλέον κίνητρο για τις δύο εναπομείνασες διοργανώσεις. Ο Kalle και ο Elfyn οδήγησαν πολύ καλά όλο το Σαββατοκύριακο. Ο Seb έκανε πολύ γρήγορους χρόνους σε κάθε Ε.Δ. που έκανε και χάρη στην ταχύτητά του και τη μαχητικότητα του σήμερα, πήραμε πολύ σημαντικούς βαθμούς για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Τέλος, ο Sami (Pajari) έκανε ακριβώς αυτό που ψάχναμε αυτό το Σαββατοκύριακο, οδηγώντας με συνέπεια και φέρνοντας το αυτοκίνητο πίσω με πραγματικά ώριμες επιδόσεις, αποκτώντας όλο και περισσότερη εμπειρία. Έτσι, συνολικά, ήταν ένα πραγματικά θετικό ράλλυ για εμάς».
Ο Neuville παραδέχτηκε μετά το τέλος της τελικής Wolf Power Stage ότι ήταν ένα δύσκολο σαβ/κο και ότι δεν κατάφεραν να έχουν τις επιδόσεις που έπρεπε, και ως εκ τούτου δεν μπόρεσαν να αναμετρηθούν με τα Toyota.
Έχοντας φτάσει στο τέλος σχεδόν του φετινού πρωταθλήματος, αρχίζουν και αναδύονται κάποια ερωτήματα όσον αφορά στο επόμενο πρωτάθλημα του 2025. Κατά πάσα πιθανότητα, φετινός πρωταθλητής θα είναι ο Neuville, κάτι το οποίο αν όντως συμβεί θα είναι ευχάριστο, καινούργιο, και κάτι που του αξίζει καθότι έχει σαφώς καταβάλλει τεράστια προσπάθεια τα τελευταία χρόνια για να το πετύχει, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το αυτοκίνητο της Hyundai ανά τα χρόνια.
Η σύνθεση όμως των ομάδων στο πρωτάθλημα του 2025 θα δείξουν την κατεύθυνση του ίδιου του αθλήματος: δηλαδή, θα επαναπαυθούν στους παλιούς και γνώριμους, ή θα δώσουν μια πιο ενεργή και ουσιαστική ευκαιρία στο καινούργιο αίμα να ταράξει λίγο τα νερά;
Νικητές του Ράλλυ Xιλής:
Στην κορυφαία κατηγορία του WRC οι νικητές ήταν: 1ος ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), 2ος ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), 3ος ο Ott Tanak (Hyundai i20)
Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2), 2ος ο Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), 3ος ο Gus Greensmith (Skoda Fabia RS Rally2)
Βαθμολογίες
Στο πρωτάθλημα οδηγών: Thierry Neuville (207), Ott Tanak (178), Sebastien Ogier (166), Elfyn Evans (161), Adrien Fourmaux (140), Kalle Rovanpera (114), Takamoto Katsuta (80), Dani Sordo (44), Sami Pajari (41), Esapekka Lappi (33), Andreas Mikkelsen (29), Gregoire Munster (27), Martins Sesks (22)
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών: Hyundai Shell Mobis World Rally Team (482), Toyota Gazoo Racing WRT (465), M-Sport Ford World Rally Team (245)
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.