- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Χιλής: Ο Kalle Rovanpera παίρνει τα ηνία
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
WRC - Ράλλυ Χιλής: Προηγείται o Kalle Rovanpera (Toyota Yaris).
Ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) άρπαξε το προβάδισμα του Rally Chile Bio Bío από τον ομόσταυλό του, Elfyn Evans, καθώς η πυκνή ομίχλη κατέκλυσε τις Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) του απογευματινού σκέλους του Σαββάτου, ανατρέποντας τη μάχη για τη νίκη.
WRC - Ράλλυ Χιλής: Η αγωνιστική δράση της δεύτερης μέρας
Ο 23χρονος Φινλανδός θα ξεκινήσει την Κυριακή με προβάδισμα 15,1 δευτερολέπτων έναντι του Elfyn Evans, επωφελούμενος εν μέρει από τις δύσκολες καιρικές συνθήκες που αναμόρφωσαν τον πίνακα κατάταξης. Ο Evans ξεκίνησε την ημέρα πολύ δυναμικά, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 3 Ε.Δ. συνολικά, δημιουργώντας ένα προβάδισμα 13,6 δευτερολέπτων έναντι του Rovanpera μετά την πρώτη Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους. Ωστόσο τα έχασε όλα στην προτελευταία Ε.Δ. Lota, όπου η πυκνή ομίχλη κατέβηκε στα βουνά, μειώνοντας την ορατότητα σχεδόν στο μηδέν.
Ο Ott Tänak (Hyundai i20) βρίσκεται στην 3η θέση, 18,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans μετά από μια ημέρα με έντονο δράμα που είδε επίσης τον Sébastien Ogier (Toyota Yaris) να εγκαταλείπει. Η προσπάθεια του Γάλλου για έναν ένατο τίτλο δέχτηκε ένα ισχυρό πλήγμα όταν χτύπησε έναν βράχο στην 2η Ε.Δ. του πρωινού που έσπασε ένα μπουλόνι στο μπράτσο του τιμονιού του Toyota του.
«Ήταν πραγματικά δύσκολες συνθήκες», είπε ο Rovanperä. «Πυκνή ομίχλη και μερικές από τις πιο δύσκολες Ε.Δ. της χρονιάς, νομίζω. Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό. Οδηγείς και απλά προσπαθείς να μείνεις στο δρόμο - είναι μεγάλη πρόκληση». Ο Evans ήταν ξεκάθαρα απογοητευμένος που έχασε το προβάδισμα, αλλά αναγνώρισε ότι δεν μπορούσε να κάνει πολλά. «Δεν μπορούσα να δω πέρα από το καπό», αποκάλυψε. «Ήταν τρελό».
Πίσω από τον Tänak, ο Thierry Neuville της Hyundai έκανε μια μεγάλη επιστροφή και ανέβηκε από την 6η θέση που βρισκόταν την Παρασκευή στην 4η, τελειώνοντας την ημέρα 43,7 δευτερόλεπτα μακριά από τον Rovanpera. Ενώ είναι πλέον απίθανο για τον Βέλγο να κατακτήσει τον παρθενικό του τίτλο στο πρωτάθλημα οδηγών αυτή την εβδομάδα, παραμένει σε καλή θέση για να το κάνει στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης του επόμενου μήνα.
Ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) σημείωσε επίσης καλή πρόοδο, μεταβαίνοντας από την 8η στην 5η θέση. Μετά την ποινή ενός λεπτού την Παρασκευή, ο Γάλλος επιτέθηκε στον ομόσταυλό του Grégoire Munster (ο οποίος τελείωσε στην 7η θέση) και τον Sami Pajari της Toyota, ο οποίος τελείωσε την ημέρα στην 6η.
Τέλος, ήταν άλλη μια δύσκολη μέρα για Esapekka Lappi (Hyundai i20). Όντας ήδη εκτός ρυθμού, τα προβλήματα του Φινλανδού επιδεινώθηκαν όταν πήρε ποινή δύο λεπτών στην προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας. Τερμάτισε το Σάββατο 8ος γενικής, ενώ οι πρωτοπόροι του WRC2 Yohan Rossel (Citroen C3 Rally 2) και Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally 2) ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.