- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλλυ Πορτογαλίας: Ο Rovanpera στην 1η θέση μετά την πρώτη ημέρα
O Ogier στη 2η θέση με μόνο 1 δευτερόλεπτο διαφορά
Ράλλυ Πορτογαλίας: Όλα όσα έγιναν στην πρώτη σούπερ Ειδική Διαδρομή στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ
Το Vodafone Rally de Portugal ξεκίνησε χθες το βράδυ, Πέμπτη 9 Μαΐου, όπου χιλιάδες θαυμαστές βρέθηκαν στην κεντρική πορτογαλική παράκτια πόλη Figueira da Foz για να παρακολουθήσουν από κοντά την πρώτη Σούπερ Ειδική Διαδρομή 2,94 χιλιομέτρων στην άσφαλτο και να δουν τον Thierry Neuville (Hyundai i20) να κάνει τον ταχύτερο χρόνο και να παίρνει το προβάδισμα. Ο Neuville χρειαζόταν κάθε πλεονέκτημα καθότι σήμερα, Παρασκευή, θα «άνοιγε» τον δρόμο στον χωμάτινο αυτό αγώνα.
Παρόν σε αυτόν τον αγώνα είναι και ο Pierre-Louis Loubet, ο οποίος πέρυσι βρισκόταν πίσω από το τιμόνι ενός Ford Puma Rally1, και στο Ράλλυ Πορτογαλίας ανακοίνωσε την επιστροφή του με ένα Škoda Fabia RS Rally2 στην κατηγορία WRC 2.
H πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα υπήρξε επεισοδιακή για αρκετά πληρώματα, αλλά κυρίως για τον Elfyn Evans και τον συνοδηγό του Scott Martin (Toyota Yaris) o οποίος κατέφυγε στη χρήση του κινητού του τηλεφώνου για να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα ψηφιακό αντίγραφο των σημειώσεων, αφού έχασε το σημειωματάριό του το απόγευμα της Παρασκευής στο Vodafone Rally de Portugal. Η κακοτυχία όμως συνεχίστηκε όταν στη 2η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) του μεσημεριανού σκέλους το Toyota GR Yaris υπέστη ζημιά στο μπροστινό δεξί ελαστικό κάτι που τους κόστισε σχεδόν ένα λεπτό.
Ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) ξεπέρασε μια δύσκολη Παρασκευή και κατάφερε να ηγηθεί μιας τεράστιας μάχης για την πρώτη θέση με μόλις 1,0 δευτερόλεπτο από τον ομόσταυλό του, Sebastien Ogier, σε μια ημέρα όπου 5 διαφορετικοί οδηγοί έκαναν ταχύτερο χρόνο στις 8 συνολικά Ε.Δ. με αποτέλεσμα μόλις 5,4 δευτερόλεπτα να χωρίζουν τα τέσσερα πρώτα πληρώματα.
«Ήταν μια μεγάλη μάχη όλη την ημέρα», παραδέχτηκε ο Rovanperä «Δεν μπορούσα να κάνω πολλά περισσότερα [στην τελευταία Ε.Δ.] γιατί τα ελαστικά μου ήταν σε τόσο κακή κατάσταση πίσω και έπρεπε απλά να επιβιώσω. [Η μάχη] είναι διασκεδαστική μόνο αν κερδίζεις, οπότε θα δούμε πως θα πάει!»
Οι επιδόσεις του Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) ήταν σήμερα εξαιρετικές και κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση στις 3 από τις 4 Ε.Δ. του πρωινού σκέλους, αλλά εντέλει τελείωσε την ημέρα στην 3η θέση, 3,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Ο Ogier ενδεχομένως να βρισκόταν στην 1η θέση εάν δεν είχε υπάρξει βλάβη ενδοεπικοινωνίας στην 5η Ε.Δ. του αγώνα και απώλεια υβριδικής ισχύος στην 8η.
Στην 4η θέση τελείωσε την ημέρα ο Ott Tanak (Hyundai i20), μονάχα 0,7 δευτερόλεπτα πιο πίσω, ο οποίος δήλωσε ότι δεν είχε καλή αίσθηση πίσω από το τιμόνι σήμερα. Στην 5η θέση τερμάτισε την ημέρα ο Dani Sordo (Hyundai i20) ο οποίος κάνει την πρώτη εμφάνισή του στο φετινό πρωτάθλημα, στην 6η ο ομόσταυλός του Thierry Neuville, στην 7η ο Adrien Fourmaux (Ford Puma Rally1 Hybrid), στην 8η ο Elfyn Evans, και στην 9η ο Gregoire Munster (Ford Puma Rally1 Hybrid). Τη 10η θέση κατέχει ο Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) στην κατηγορία WRC2.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.