- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Mercedes-Benz EQC 400 4Matic: Διάχυτη πολυτέλεια
Ένα crossover SUV με κίνηση σε όλους τους τροχούς.


Mercedes-Benz EQC 400 4Matic: Γνωριμία με το πρώτο από μία σειρά αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων SUV της μάρκας.
Τι είναι
Το πρώτο από μία σειρά αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων SUV της Mercedes-Benz είναι ένα crossover SUV με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Γνωριμία
Το EQ, που σημαίνει «ηλεκτρική νοημοσύνη», δεν είναι τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την αυτοκινητοβιομηχανία της Στουτγάρδης της Γερμανίας.
Αυτό το τετράθυρο crossover με την sport εμφάνιση φαίνεται πολύ πιο σχετικό με την ολοένα αυξανόμενη αγορά πολυτελών ηλεκτρικών SUV που σταδιακά εμφανίζονται στην παγκόσμια αγορά, με στόχο εκείνους που δεν θέλουν να απωλέσουν τίποτα από τον περιπετειώδη χαρακτήρα ενός SUV και θέλους να το συνδυάσουν αυτό και με μία πιο «πράσινη» προσέγγιση σε θέματα περιβάλλοντος.
Η EQC 400 διαθέτει μια ευρεία τρισδιάστατη μάσκα με μαύρο πάνελ με επτά διαφορετικές επιλογές δίχρωμων τροχών 21 ιντσών και προβολείς ημέρας που μοιάζουν με δάδα! Όμως το καλύτερο το βλέπουμε, ή καλύτερα το βλέπουν όσοι είναι γύρω της, τη νύχτα, μια και η EQC 400 διαθέτει μια λωρίδα LED «Light Band» που διατρέχει το πάνω μέρος της μπροστινής μαύρης μάσκας και συνδέει τους προβολείς με τη μάσκα, καθώς και μια φωτεινή ταινία στο πίσω μέρος που συνδέει τα πίσω φώτα.

Στο εσωτερικό, η επένδυση με περσίδες διατρέχει το ταμπλό και τις πόρτες. Διατίθεται στάνταρ με σπορ τιμόνι τριών ακτίνων και καθίσματα για να βολευτούν άνετα πέντε άτομα, ενώ τα δερμάτινα καθίσματα και επενδύσεις από ανθρακονήματα διατίθενται προαιρετικά.
Η συρόμενη ηλιοροφή, τα θερμαινόμενα καθίσματα και η ανάκτηση ενέργειας με το φρενάρισμα διατίθενται στάνταρ. Θα έχει επίσης ροζ χρυσές αποχρώσεις ειδικά για το EQ σε όλη την καμπίνα, συμπεριλαμβανομένων των αεραγωγών.

Πλέον έχουμε συνηθίσει τις μεγάλες ευρείας έκτασης δίδυμες οθόνες που τα κάνουν όλα και βλέπεις τα πάντα. Το σύστημα infotainment MBUX είναι προσαρμοσμένο στην ηλεκτρική λειτουργία του αυτοκινήτου, άρα μας δίνουν και ένα σωρό πληροφορίες που σχετίζονται με οτιδήποτε έχει σχέση με την πορεία της φόρτισης, την κατανάλωση, την αυτονομία κ.ά.
Μιλήσαμε πριν για χώρους και εδώ πρέπει να αναφέρουμε τα 500 λίτρα (φθάνουν τα 1.460 λίτρα με πεσμένα τα πίσω καθίσματα) που είναι διαθέσιμα για φόρτωση στο πορτμπαγκάζ, το οποίο σε επίπεδο φόρτωσης έχει κάπως ψηλό κατώφλι λόγω της ύπαρξης των μπαταριών στο δάπεδο του αυτοκινήτου.

Στον δρόμο
Η EQC 400 διατίθεται με υγρόψυκτη μπαταρία λιθίου-ιόντων (li-on) 80 kWh. Ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης διπλού κινητήρα κινεί κάθε άξονα για συνδυασμένη ισχύ 408 ίππων και 760 Nm άμεσης ροπής.
Η τελική ταχύτητα αγγίζει (με κόφτη λόγω αυτονομίας) τα 180 χλμ/ώρα ενώ σε επίπεδο επιτάχυνσης τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα!
Η συνολική μέγιστη αυτονομία οδήγησης της EQC 400 είναι 412 χλιλιόμετρα (WLTP), και η μέση κατανάλωση ορίζεται στις 22,3 kWh/100 χλμ. σύμφωνα με την Mercedes.
Να σημειώσουμε εδώ ότι διατίθενται πέντε προγράμματα οδήγησης (Comfort, Eco, Max Range, Sport, Individual).

Εάν επιλέξουμε το Eco και σε συνδυασμό με την ανάκτηση ενέργειας λόγω φρεναρισμάτων (η βαθμονόμηση ελέγχεται από τα paddles που είναι πίσω από το τιμόνι, ναι αυτά με τα οποία στους θερμικούς κινητήρες αλλάζουμε ταχύτητες!) τότε η αυτονομία μας διαχειρίζεται προς το καλύτερο σε σημαντικό βαθμό.
Μόλις 40’ φόρτιση σε πρίζα 150 kW θα φέρνουν το όχημα στο 80% μιας πλήρους φόρτισης, σε Wallbox 11 kW, απαιτούνται 7,5 ώρες και από οικιακή πρίζα, χρειάζονται σχεδόν 24 ώρες για μια πλήρη φόρτιση.
Πλέον και με την απουσία παντός θορύβου ελέω ηλεκτροκίνησης, το ταξίδι γίνεται απόλυτα αθόρυβο και ξεκούραστο. Η δε ποιότητα κύλισης είναι υπεράνω πάσης κριτικής.

Τιμή
Η Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC διατίθεται στην τιμή των 76.630 ευρώ, με λιανική τιμή προ φόρων τα 61.798 ευρώ
Info
Περισσότερες πληροφορίες για την Mercedes EQC 400 4ΜΑTIC εδώ.
Tip
Αν παρατηρήσετε με προσοχή θα δείτε στα εμπρός φτερά την ένδειξη «1886». Δεν είναι ένας απλός αριθμός αλλά η ημερομηνία (29 Ιανουαρίου 1886) που ο Karl Friedrich Benz, εφηύρε το πρώτο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης!

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
197 ίπποι με την κορυφαία ποιότητα και αξιοπιστία της MG
Τις εντυπώσεις –τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά– κερδίζει το νέο πλήρως ψηφιακό cockpit με το νέο σύστημα infotainment
Το νέο Volkswagen Tiguan έχει ευρύχωρο εσωτερικό και είναι ιδανικό για οικογενειακές περιπέτειες
O Πιάστρι φεύγει μπροστά, ο Φερστάπεν οδηγεί «δύσκολο» διθέσιο και η ορατή απουσία του αεροδυναμιστή Άντριαν Νιούι από τη Red Bull
Εκεί που ψάχναμε να βρούμε λύσεις για να «βγάλουμε» από τα κέντρα τα τεράστια SUV, τώρα διαφημίζουμε τα ίδια θηριώδη σε μέγεθος και βάρος αυτοκίνητα ως λύση για την αστική μετακίνηση…
Τα Mille Miglia δεν είναι απλά ένας αγώνας. Είναι μια εμπειρία ζωής. Είναι μια συλλεκτική εμπειρία.
Τα φώτα ημέρας έχουν το σχήμα του ελληνικού γράμματος «Σ», τα παράθυρα είναι σε σχήμα φύλλου ελιάς και η σιλουέτα του αναπαριστά τις καμπύλες του δελφινιού
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Nέα σχεδίαση τόσο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, με κάθε έκδοση να προσφέρει μια πιο ξεχωριστή εμφάνιση.
Ένας αγώνας με πολλή ιστορία μπαίνει για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για τους χώρους του, το εργονομικά σχεδιασμένο εσωτερικό και την προσοχή στη λεπτομέρεια
Mια αποτελεσματική, πρακτική, προσιτή και οικολογική λύση για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης αλλά και για ξέγνοιαστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων
Ψυχογραφία ενός beautiful loser και η νικηφόρα τριάδα Πιάστρι, Φερστάπεν, Λεκλέρ
Το αυτοκίνητο που αναμένεται να δημιουργήσει εκ νέου ρεκόρ πωλήσεων παγκοσμίως στην αγορά αυτοκινήτων της κατηγορίας B
Ίδιο ξεχωριστό στιλ, νέα εμπειρία ηλεκτροκίνησης
Η κυριαρχία της McLaren συνεχίστηκε
Δεν απευθύνεται σε όσους δεν έχουν ανησυχίες, αλλά σε εκείνους που αμφισβητούν τα πάντα και τελικά αποφασίζουν να προχωρήσουν
Το τεχνολογικά εξελιγμένο πλαίσιο της νέας Χ2 εξασφαλίζει αρμονική ισορροπία μεταξύ της σπορ, ευέλικτης συμπεριφοράς από τη μία πλευρά και της άνεσης για μεγάλες αποστάσεις από την άλλη.
Η DS Automobiles συνεχίζει την πορεία προς τον «εξηλεκτρισμό»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.