Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Kalle Rovanpera είναι ένα βήμα πριν τη νίκη
Τελείωσε την τρίτη ημέρα με μια διαφορά που του επιτρέπει να κοιτάζει σχεδόν με ασφάλεια προς τη νίκη
Ράλλυ Ακρόπολις: Η τρίτη μέρα ολοκληρώθηκε με τον Kalle Rovanpera να διατηρεί την πρώτη θέση
O 21χρονος Kalle Rovanpera, επιδεικνύοντας ωριμότητα, ψυχραιμία και κυρίως συνέπεια στις επιδόσεις του, ολοκλήρωσε την τρίτη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην πρώτη θέση, με μια διαφορά που του επιτρέπει να κοιτάζει σχεδόν με ασφάλεια προς τη νίκη.
Η έως τώρα επίδοσή του αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως πίσω του ακολουθούν δύο Παγκόσμιοι Πρωταθλητές! Ο Εσθονός Ott Tanak (Hyundai i20 Coupe WRC) και ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC). Ο Εσθονός σε κανένα διάστημα της ημέρας δεν είχε την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση ώστε να πιέσει τον Rovanpera. Μόλις στην τελευταία ειδική της ημέρας βρήκε το χαμόγελό του, καταφέρνοντας να αυξήσει τη διαφορά του από τον Ogier στα 9,4 δλ. Ο Γάλλος επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δε δικαιώθηκε από τις επιλογές των ελαστικών του, ενώ σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να ρισκάρει, καθώς ακόμα και τρίτη θέση είναι αρκετή για να κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς την κατάκτηση του όγδοου τίτλου του.
Γιορτή! Μόνο αυτή η λέξη μπορεί να χαρακτηρίσει την ατμόσφαιρα που επικράτησε και σήμερα στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας. Τα πληρώματα, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα καθώς και η παρουσία δεκάδων χιλιάδων θεατών στις ειδικές διαδρομές της σημερινής τρίτης ημέρας συνέθεσαν ένα απολαυστικό σκηνικό, με εκρηκτικό αποτέλεσμα. Εμείς παρακολουθήσαμε τη θρυλική Ειδική Διαδρομή Βοξίτες και το δεύτερο πέρασμα της Ε.Δ. Παύλιανη, και παρόλο το περπάτημα, την ανάβαση, και την κούραση, αισθανθήκαμε μεγάλη αγαλλίαση όταν ο κόπος μας όχι απλά ανταμείφθηκε, αλλά εξαλείφθηκε με τον πρώτο ήχο να βγαίνει μέσα από τα βουνά. Εντυπωσιακό και ταυτόχρονα χαρακτηριστικό του αγώνα ήταν επίσης το γεγονός ότι ενώ μέχρι να γίνει η εκκίνηση στους Βοξίτες βάζαμε αντηλιακό κάτω από τον καυτό ήλιο και προσπαθούσαμε να δροσιστούμε έστω ελάχιστα με το μηδαμινό αεράκι που ενίοτε φυσούσε, όταν ανεβήκαμε στην κορυφή του βουνού στην Παύλιανη, χρειαστήκαμε χοντρό πανωφόρι το οποίο κουμπώσαμε μέχρι το λαιμό, καθότι η θερμοκρασία εκεί πάνω ακόμα και στις 3 το μεσημέρι ήταν 15 βαθμοί Κελσίου. Παρόλο που δεν εκπλαγήκαμε, δεν μπορούσαμε να μην θαυμάσουμε την αγάπη για το Ακρόπολις στην παρουσία τόσων ανθρώπων οι οποίοι έμειναν στην Ε.Δ. μέχρι το τέλος της, παρόλο το κρύο, τον αέρα, και τέλος τη βροχή.
Μοναδικό μελανό σημείο ήταν η οριστική διακοπή της ειδικής διαδρομής 10 «Ελευθεροχώρι 1», μετά το πέρασμα μόλις εννέα αυτοκινήτων. Ο λόγος ήταν η μη τήρηση από μερίδα θεατών των μέτρων ασφαλείας και η άρνησή τους να συμμορφωθούν με τις αλλεπάλληλες συστάσεις της Οργάνωσης. Με δεδομένο πως και την Κυριακή αναμένεται πλήθος κόσμου στις ειδικές διαδρομές «Ταρζάν» και «Πύργος», η δυσάρεστη εξέλιξη θα πρέπει να προβληματίσει όσους παίρνουν αψήφιστα το γεγονός ότι, σε γεγονότα όπως το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, προτεραιότητα δεν μπορεί να αποτελεί τίποτα άλλο, παρά η ασφάλεια.
Στο καθαρά αγωνιστικό σκέλος της ημέρας, η κατάσταση των δρόμων μετά τις πρόσφατες βροχοπτώσεις προσέδωσε μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον αγώνα. Οι δρόμοι στο μεγαλύτερο μέρος τους είχαν μεν στεγνώσει, αλλά πολλά τμήματα έκρυβαν εκπλήξεις! Κάτι που ανέδειξε την επιλογή ελαστικών στη μεγαλύτερη πρόκληση της ημέρας. Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC) ήταν αυτός που… έπαιξε και κέρδισε! Ο νεαρός Φινλανδός ήταν άπιαστος και, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις τέσσερις από τις έξι σημερινές ειδικές διαδρομές, πιστοποίησε πως μόνο τυχαία δε βρίσκεται σε θέση… νίκης.
Ο Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων, αλλά και δεν απειλήθηκε ποτέ από τους Adrien Fourmaux και Gus Greensmith. Οι δύο οδηγοί της M-Sport με τα Ford Fiesta WRC έχουν τη δική τους μάχη, με τον Γάλλο να προηγείται με βραχεία κεφαλή. Λίγο πιο πίσω, στην έβδομη θέση, βρίσκεται ο Elfyn Evans (Toyota Yaris WRC), ο οποίος μαζί με τον Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) σκέφτονται ήδη την αυριανή ημέρα και την Power Stage.
Τεράστιο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η μάχη στην κατηγορία WRC2 ανάμεσα στους Marco Bulacia και Andreas Mikkelsen, αμφότερους με Skoda Fabia Rally2 evo της TokSport. Ο 21χρονος Βολιβιανός πραγματοποιεί αναμφίβολα την καλύτερη εμφάνισή του στο WRC και βρίσκεται μόλις 0,8 δλ. μπροστά από τον πολύπειρο πρώην εργοστασιακό οδηγό των Volkswagen, Hyundai και Citroen. Αντίθετα, στην κατηγορία WRC3 ο Γάλλος Yohan Rossel με το Citroen C3 Rally κατάφερε να πάρει μια μικρή διαφορά από τον δύο φορές Πρωταθλητή Ευρώπης Kajetan Kajetanowicz με το Skoda Fabia Rally2. Ο Γιώργος Κεχαγιάς (Skoda Fabia Rally2 evo), από την πλευρά του, φιγουράρει στην πέμπτη θέση της κατηγορίας και στην πρώτη ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε σήμερα με την κρεμαγιέρα.
Η καταληκτική μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να περιλαμβάνει μόλις 70 αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά σε αυτά εμπεριέχεται αρκετή ιστορία (Ταρζάν) και μία ειδική διαδρομή 33 χιλιομέτρων που μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες. Η αγωνία παραμένει στο κόκκινο!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.