Νέο Honda CR-V
Ένα αυτοκίνητο που μας εντυπωσίασε με το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας κύλισης σε κάθε επιφάνεια
Τι είναι
Το νέο Honda CR-V διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του παγκόσμιου best-seller στην κατηγορία SUV, και μία εξελιγμένη, σπορ και προηγμένη σχεδίαση.
Είναι ένα αυτοκίνητο που μας εντυπωσίασε με το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας κύλισης σε κάθε επιφάνεια.
Οι σχεδιαστές του δημιούργησαν ένα σύγχρονο και δυναμικό SUV που είναι και ιδιαίτερα λειτουργικό. Η Honda είχε στόχο ένα ποιοτικό και προηγμένο όχημα, με καθαρό και σύγχρονο στυλ χωρίς περιττές γραμμές.
Από τις βασικές αλλαγές ήταν η αύξηση του μεταξονίου κατά 30mm, κάτι που δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εσωτερικό για επιβάτες και χώρο αποσκευών.
Διατίθεται με τόσο σε προσθιοκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, αλλά και σε πενταθέσια και επταθέσια έκδοση.
Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί επετειακό, μια και η Honda γιορτάζει τα 70 χρόνια από την ίδρυσή της!
Γνωριμία
Η αύξηση των διατάσεων έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη μεγάλων χώρων μια και στην καμπίνα, ακόμα και υψηλόσωμοι ενήλικες θα ταξιδέψουν με άνεση.
Παράλληλα οι διαθέσιμοι για αντικείμενα χώροι έγιναν ακόμα μεγαλύτεροι εμπρός-πίσω (561 λίτρα στο πορτμπαγκάζ), ενώ σημαντικό ρόλο στην πρακτικότητα του αυτοκινήτου παίζουν οι έξυπνες λύσεις, που ξεκινούν με τον εύκολο τρόπο διαμόρφωσης των πίσω καθισμάτων, το νέο πάτωμα του χώρου αποσκευών δύο θέσεων που επιτρέπει τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας για μακρύτερα αντικείμενα, ενώ μία hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση για φόρτωση.
Ιδιαίτερης σημασίας πλέον και η ύπαρξη θυρών USB για τους πίσω επιβάτες!
Η Honda έχει εκλογικεύσει τη διάταξη της οθόνης συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V, που τώρα περιλαμβάνει μόνο μία κεντρική οθόνη αφής, πλέον της διεπαφής Driver Information Interface (DII) 7 ιντσών που είναι ορατή μέσα από το τιμόνι.
Το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda «Ασφάλεια για Όλους», όλα τα σύγχρονα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται σε όλες τις εκδόσεις του νέου CR-V, ενώ μέσω του Honda Sensing αντιπροσωπεύεται μία πλήρης σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.
Στον δρόμο
Το νέο CR-V διατίθεται με έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων VTEC που αποδίδει 173 ίππους όταν συνεργάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 193 ίππους στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο CVT το πρόσφατο τεχνολογικά κιβώτιο CVT της Honda που προσφέρει πιο άμεση, γραμμική αίσθηση μετάδοσης.
Το πλαίσιο που ενισχύθηκε σε όλη την έκτασή του από νέα γενιά ατσαλιού υπερυψηλής αντοχής που του έδωσε μεγάλη στρεπτική ακαμψία, (τα εξελιγμένα silent block σε όλο το αμάξωμα παίζουν καθοριστικό ρόλο) ενώ η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δείχνει ότι πολύ δύσκολα θα ενοχληθούν οι επιβαίνοντες στην καμπίνα του CR-V, ακόμα και όταν περνάει επάνω από εγκάρσια χαντάκια. Τεράστιο ρόλο προς την κατεύθυνση αυτή, έπαιξαν και τα διπλής ενέργειας αμορτισέρ, αλλά και η εν γένει πολύ καλή γεωμετρία των αναρτήσεων.
Η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda –Real Time AWD with Intelligent Control System– σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, χαρίζει στο CR-V γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους.
Κοστίζει
Η τιμή της δικίνητης, πενταθέσιας έκδοσης Comfort με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων αρχίζει από 33.650 ευρώ, ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις αρχίζουν από 36.550 ευρώ.
Info
Πληροφορίες για το νέο Honda CR-V εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.