- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Νέα Honda Civic 1.6 i-DTEC & Jazz 1.5 i-VTEC
Tα νέα μοντέλα της Honda που καλύπτουν τις νέες προδιαγραφές ρύπων
Τι είναι
> Tα νέα μοντέλα της Honda που καλύπτουν τις νέες προδιαγραφές ρύπων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP μέσω της διαδικασίας Real Driving Emission (RDE)
Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS diesel
> Η Honda αναβάθμισε τον diesel 1.6 i-DTEC κινητήρα της, των 120 ίππων, για τη νέα σειρά Civic, πετυχαίνοντας έναν ενδιαφέροντα συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας
> Η δέκατη γενιά του Honda Civic είναι ένα δυναμικό, πεντάθυρο, σπορ hatchback, που παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του πρώτου Civic «ενός αυτοκινήτου για όλους τους ανθρώπους και όλο τον κόσμο». Είναι ένας συνδυασμός ιδιαίτερης σχεδίασης, σπορτίφ στυλ και ευέλικτης πρακτικότητας, με έμφαση στην δυναμική συμπεριφορά.
> Οι βελτιώσεις στον 1.6L diesel περιλαμβάνουν μείωση τριβών στους κυλίνδρους, πιο αποδοτική μετατροπή των οξειδίων του αζώτου NOx, και περαιτέρω αναβάθμιση της οδηγησιμότητας. Κύριος στόχος για τους μηχανικούς εξέλιξης της Honda που είχαν δουλέψει στον προηγούμενο 1.6 i-DTEC ήταν να μειώσουν τη μηχανική τριβή του diesel σε επίπεδα βενζινοκινητήρα. Με το νέο, αναβαθμισμένο 1.6 i-DTEC, η εξέλιξη έχει προχωρήσει κατά ένα βήμα με πρόσθετες τεχνολογίες μείωσης τριβών.
> Το Civic 1.6 i-DTEC είναι στάνταρ εξοπλισμένο με το σύστημα της Honda Idle Stop. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση και συμβάλλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 μόλις 91 γρ/χλμ (Civic Sedan) και 93 γρ/χλμ (Civic Hatchback), σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα δοκιμών NEDC).
> Σε επίπεδο πρακτικότητας, ο χώρος αποσκευών του Civic hatchback παραμένει κορυφαίος σε χωρητικότητα με 478 λίτρα, και χαρακτηρίζεται από για την ευκολία πρόσβασης και την ευελιξία του.
> Η τιμή απόκτησης του Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, αρχίζει από τα 22.120 ευρώ.
Honda Jazz 1.5 Dynamic 130 PS
> Το νέο Jazz διατίθεται με δύο ισχυρούς και βενζινοκινητήρες, τον ήδη γνωστό 1.3 L i-VTEC απόδοσης 102 ίππων, της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, και για πρώτη φορά στην Ευρώπη με τον νέο 1.5 i-VTEC των 130 ίππων.
> Το νέο Jazz, γνωστό και σαν «Fit» σε μερικές αγορές, έχει πουλήσει πάνω από 7 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο από το 2001 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά.
> Διαθέτει ανανεωμένα, σπορ στιλιστικά στοιχεία, με πιο τολμηρή νέα φυσιογνωμία, έντονες χαρακτηριστικές γραμμές και την προσθήκη μιας νέας έκδοσης Dynamic, ενσαρκώνοντας πάντα τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda, «man maximum, machine minimum», ενώ προσφέρει μεγάλο χώρο για αποσκευές, μια και η χωρητικότητά του πορτμπαγκάζ είναι 354 λίτρα και 897 λίτρα όταν αυτά είναι αναδιπλωμένα.
> Στο εσωτερικό συναντάμε μαλακά, ποιοτικά υλικά και εργονομική σχεδίαση που συνθέτουν ένα προηγμένο περιβάλλον που συμπληρώνεται από μία οθόνη αφής 7’’ στο κέντρο του ταμπλό με το νέο σύστημα infotainment (ενημέρωσης / ψυχαγωγίας) Honda Connect, ανάλογα με την έκδοση.
> Το νέο Jazz διατίθεται με δύο ισχυρούς και βενζινοκινητήρες, τον ήδη γνωστό 1.3 L i-VTEC (102 PS) της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, και ένα νέο 1.5 i-VTEC (130 PS). Ο τελευταίος, προσφέρεται με το Jazz για πρώτη φορά στην Ευρώπη, όντας μία ισχυρότερη έκδοση κινητήρα.
> Τιμολογιακά, η έκδοση Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic 130 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, αρχίζει από 20.250 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.