- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Νέο Ford Fiesta: Σύγχρονο, διατηρώντας τις διαχρονικές του αξίες
Νέο σε όλα, αποτελεί ένα «πλήρες» πακέτο που περιλαμβάνει ό,τι απαιτείται για να διεκδικήσει την κορυφή στην πολυπράγμων κατηγορία Β
Το νέο Ford Fiesta στην αγορά αυτοκινήτου, εκτός από ένα ισορροπημένο αισθητικά δημιούργημα, περιλαμβάνει ό,τι απαιτείται για να διεκδικήσει την κορυφή στην κατηγορία του, συμπεριλαμβανομένων πολλών δυνατοτήτων εξατομίκευσης. Σύμφωνα δε με τη Ford, το 8ης γενιάς best seller supermini της πρόκειται για την πιο ολοκληρωμένη και ευέλικτη γκάμα εκδόσεων στη 40+χρονη ιστορία του Fiesta.
Διατίθεται σε 3-θυρα ή 5-θυρα αμαξώματα σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις, το «βασικό» Trend, το στιλάτο Titanium, το πολυτελές Vignale, το σπορ ST-Line και το value for money Business.
Το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 (με νέα γραφικά, περισσότερες δυνατότητες διασύνδεσης, πιο γρήγορο λειτουργικό) υποστηρίζεται από ανεξάρτητες οθόνες αφής, υψηλής ανάλυσης, έως 8 ιντσών. Ενδιαφέρον είναι να αναφέρουμε ότι η χρήση του συστήματος SYNC3 έχει καταργήσει το 50% των διακοπτών της κεντρικής κονσόλας, διαμορφώνοντας ένα πιο φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον.
Η ανεξάρτητη οθόνη αφής 8 ιντσών του Ford Fiesta που θυμίζει tablet, υιοθετεί λειτουργίες αφής (pinch & swipe). Όλες οι οθόνες του Fiesta προσφέρουν υψηλή ανάλυση και διπλάσια φωτεινότητα, που σημαίνει ότι είναι πιο ευανάγνωστες και επιτρέπουν στους οδηγούς να διαχειρίζονται πιο εύκολα τις πληροφορίες και λειτουργίες της οθόνης. Το Fiesta είναι επίσης το πρώτο Ford που διαθέτει το κορυφαίας απόδοσης premium B&O PLAY Sound System.
Στο δρόμο
Το νέο Ford Fiesta κινούν μηχανικά σύνολα τα οποία περιλαμβάνουν τον 6 φορές βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου EcoBoost της Ford με 100, 125 και 140 ίππους, καθώς και έναν 1.5 TDCi που αποδίδει 85 και 120 ίππους, όντας ο πρώτος diesel υψηλής ισχύος για το Fiesta.
Η απόδοση αυξάνεται ακόμα περισσότερο με την τεχνολογία AutoStartStop, που προσφέρεται για όλους τους κινητήρες, και το Active Grille Shutter για τους 1.0L EcoBoost και 1.5L TDCi 85 ίππων. Παράλληλα, ένα νέο μπουτόν Eco για μηχανικά κιβώτια προσαρμόζει τη χαρτογράφηση κινητήρα και απόκρισης γκαζιού για να μπορούν οι οδηγοί να εξοικονομούν περισσότερο καύσιμο όταν το επιθυμούν. Οι ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση, ενώ αυξάνουν την ηχομόνωση. Με λίγα λόγια, το νέο Fiesta και όχι μόνο στη σπορτίφ έκδοση ST-Line, σε ποιότητα κύλισης και κρατήματος, είναι «ένα τρένο». Εκεί που σημαδεύεις με το τιμόνι, εκεί πάει!
Επίσης, η κορυφαία ποιότητα κύλισης και ο απολαυστικός οδηγικός χαρακτήρας αναβαθμίζονται με τη νέα ανάρτηση και το σύστημα Electronic Torque Vectoring Control. Χωρίς να παρακάμπτουμε τις βελτιώσεις στην πλευρική πρόσφυση κατά 10% και στις αποστάσεις φρεναρίσματος κατά 8%, το νέο Fiesta είναι το πρώτο Ford με Pedestrian Detection που συμβάλλει στην αποφυγή συγκρούσεων τις νυχτερινές ώρες, αλλά και Active Park Assist με παρέμβαση πέδησης για την αποφυγή μικροσυγκρούσεων στο hands-free παρκάρισμα.
Οι τιμές των νέων Ford Fiesta ξεκινούν για την έκδοση βενζίνης 85 ίππων από €12.990. Η diesel έκδοση από €14.669, ενώ το βενζινοκίνητο 1.0L EcoBoost ξεκινάει από €14.208 στην έκδοση Business των 100 ίππων. Τέλος, σε επίπεδο παροχών σημειώνουμε τα 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και την προνομιακή χρηματοδότηση με 1,99% επιτόκιο (Στο επιτόκιο δεν συμπεριλαμβάνεται η εισφορά 0,6%.)
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.