- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ο Αντώνης Γκρίτσης κέρδισε στην ερμηνεία Ανδρικού Ρόλου των Queer Theatre Awards και δεν πιστεύει στα βραβεία
«Το παρατσούκλι μου στο σχολείο ήταν "Υπολοχαγός Νατάσα"»
«Περίεργο πράγμα οι διακρίσεις και τα βραβεία.
To πρώτο μου βραβείο ήταν ένα μετάλλιο παρηγοριάς που πήραμε στο κολυμβητήριο όσα παιδάκια δεν τα πολυκαταφέραμε στις τελικές γυμναστικές επιδείξεις.
Μετά, στην έκτη, βραβεύτηκα επάξια ως καλλιγράφος και κέρδισα ένα θρησκευτικό βιβλιαράκι με τίτλο «Δημιουργός ή Τύχη;».
Πήγα σε ελληνορθόδοξο σχολείο αρρένων. Το παρατσούκλι μου ήταν "Υπολοχαγός Νατάσσα" ή "Κατάσκοπος Νέλλη" γιατί έλεγα στους συμμαθητές μου ότι θα γίνω ηθοποιός και ότι αγαπάω την Αλίκη Βουγιουκλάκη - α, με λέγανε και "Σελήνη" γιατί έβλεπα φανατικά "Λάμψη".

Στην πρώτη γυμνασίου στην τελετή παράδοσης - παραλαβής των αριστείων, παραμονή 28ης Οκτωβρίου, είπα μέσα μου θα πάρεις βραβείο σε όλες τις επόμενες τάξεις. Πήρα έξι - κάθε χρονιά υπογράφει άλλος Υπουργός Παιδείας.
Στο Λύκειο, τις δύο τελευταίες χρονιές, έγινα και απουσιολόγος. Δεν έγινα ποτέ σημαιοφόρος, πρώτευσα μόνο στην τελευταία τάξη και την επόμενη χρονιά δεν είχε άλλο παρέλαση.
Πάτωσα την πρώτη φορά στις Πανελλήνιες. Πέρασα με τη δεύτερη.
Έχει χαρά, δεν έχει διάρκεια η επιτυχία, μακάρι να μη δίναμε τόση σημασία και στην αποτυχία. Σημασία έχει ότι θα αγαπώ πάντα την Αλίκη – κυρίως για όλα αυτά που τη μισούν οι περισσότεροι – και ότι δεν πιστεύω στα βραβεία».

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.