- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Άντριου Λόιντ Βέμπερ: «Λυπήθηκα που ολοκληρώθηκε το Φάντασμα της Όπερας»
Αυλαία μετά από 35 χρόνια για το σύμβολο του μουσικού θεάτρου
Άντριου Λόιντ Βέμπερ: «Λυπήθηκα που ολοκληρώθηκε το Φάντασμα της Όπερας» - Αυλαία μετά από 35 χρόνια για το σύμβολο του μουσικού θεάτρου
O διάσημος Βρετανός συνθέτης 'Αντριου Λόυντ Βέμπερ ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «The Tonight Show Starring Jimmy Fallon» λίγες ώρες μετά την αυλαία του θρυλικού μιούζικαλ «The Phantom of the Opera-Φάντασμα της Όπερας». Παραδέχτηκε ότι ήταν «λυπημένος» που είδε να ολοκληρώνει την πορεία του μετά από 35 χρόνια το σύμβολο του μουσικού θεάτρου και η μακροβιότερη παράσταση του Μπρόντγουεϊ.
«Λοιπόν, ήταν παράξενο πραγματικά, γιατί ένα από τα αστεία πράγματα που συνέβησαν με το «Φάντασμα» ήταν ότι τους τελευταίους μήνες το ανακάλυψε ένα νεανικό κοινό. Και ήταν λυπηρό γιατί ένιωθα ότι θα μπορούσε να συνεχιστεί», είπε ο Βέμπερ στον οικοδεσπότη της εκπομπής Τζίμι Φάλον ο οποίος στη συνέχεια μοιράστηκε ότι το μιούζικαλ το οποίο έκανε πρεμιέρα το 1988 είχε πραγματοποιήσει 13.981 παραστάσεις μέχρι το βράδυ της Κυριακής του Ορθόδοξου Πάσχα που έριξε αυλαία με ένα παρατεταμένο χειροκρότημα και όλους τους συντελεστές μαζί με τον συνθέτη στη σκηνή.
Στην συνέχεια ο Βέμπερ μίλησε για το νέο του έργο «Bad Cinderella» που έκανε πρεμιέρα τον Μάρτιο στο «Imperial Theatre» του Μπρόντγουεϊ σε στίχους του βραβευμένου με Tony Ντέιβιντ Ζίπελ (David Zippel).
Αποκάλυψε ότι του άρεσε η ιδέα μιας «εναλλακτικής Σταχτοπούτας» και είναι μια διασκεδαστική ιστορία.
Ο συνθέτης συνεργάστηκε με την βραβευμένη με Όσκαρ συγγραφέα Έμεραλντ Φένελ ενώ η σκηνοθεσία της παράστασης είναι του Λόρενς Κόννορ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με την πρωταγωνίστρια της παράστασης «Είσαι μουσική» στο Nous-Creative Space
Με την παράσταση αυτή ολοκληρώνεται η τριλογία «Μια Σπουδή Πάνω στην Γυναικότητα» της Χριστίνας Κυριαζίδη
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Όλος ο χρόνος του κόσμου» στο Θέατρο Τέχνης μιλάει για τον ρόλο της
Υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική, απτική ξενάγηση και ακουστική περιγραφή για ίση πρόσβαση στον πολιτισμό
Μιλήσαμε με τους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τα παιδιά του Οιδίποδα, στην ομώνυμη παράσταση του Ρόμπερτ Άικ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.